Zou ik anders best willen, mijn jeugd vol met zulke fouten ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen maakt wel eens fouten in zijn jeugd he
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zou ik anders best willen, mijn jeugd vol met zulke fouten ...
Eindelijk fijne herinneringen ...
Sjah ... Kan ook in zeer korte tijd zeer veel ervaring geweest zijn ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Weten we meteen waar dat ervaringsdeskundige vandaan komt
Mwah doktor is lang studeren en dan kom je onder SOA's gewoon niet uit volgens mijquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sjah ... Kan ook in zeer korte tijd zeer veel ervaring geweest zijn ... ?
Of moet je perse zelf een soa hebben om dokter te kunnen worden ... ?
Een beetje student is immuun ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah doktor is lang studeren en dan kom je onder SOA's gewoon niet uit volgens mij
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woordquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik lig weleens vaker een tijdje onder een steen maar sinds wanneer is dat verboden?Die MP3's dan.
![]()
Dus brein ging moeilijk doen bij deze sites.quote:Stichting BREIN:
Mag ik op mijn website (hyper-)links naar auteursrechtelijk beschermde werken plaatsen?
Nee. Het aanleggen van een hyperlink is een vorm van openbaarmaking en in het algemeen is het niet toegestaan bestanden te verveelvoudigen en openbaar te maken zonder toestemming van de rechthebbenden. Dit betekent dat zowel het hosten van illegale bestanden als het aanleggen van links naar illegale bestanden niet is toegestaan.
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar isquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woord) En met een deeplink bied je onrechtmatig muziek aan.
[..]
Opzich is het wel waar, want je mag niet zomaar spul van iemand anders aan bieden, maar of er daadwerkelijk ook stappen zijn ondernomen is mij niet bekend. (los gezien van semi dreig mailtjes ed)quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar is![]()
Volgens mij kunnen ze hoogstens gebieden dergelijke links te verwijderen, kwaad is dan al geschied.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woord) En met een deeplink bied je onrechtmatig muziek aan.
Je hebt het materiaal toch niet in bezit?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opzich is het wel waar, want je mag niet zomaar spul van iemand anders aan bieden, maar of er daadwerkelijk ook stappen zijn ondernomen is mij niet bekend. (los gezien van semi dreig mailtjes ed)
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar is![]()
Geen idee, stond niks over fisten oid in het stukje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.En als er eens ooit iets te laat bij ze binnen is, dan krijg je op z'n minst een belachelijke dreigbrief.
![]()
oh ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |