dat is dus ook mijn gedachten,stel je voor dat mijn huis in de fik vliegtquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef DonSauza het volgende:
Dat wordt 2 dagen op bed liggen....er zal nu maar iets gebeuren![]()
ik drink nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef MouseOver het volgende:
Had je ook gedronken toen je ze aan de lijn had?
heb net een afspraak gemaaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef Vhiper het volgende:
Ik zou met al mijn verzekeringen meteen naar een ander stappen als me dit zou overkomen![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef MouseOver het volgende:
Had je gedronken toen je ze aan de lijn had dit topic opende?
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te bestedenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je een brief geschreven hebt naar je verzekering, gelijk aan deze OP, kan ik me voorstellen dat je nog moet betalen.
Echt tijden geleden dat ik zo'n kut OP heb gelezen. Zelfs Maikuuul maakt betere![]()
Laat dan in ieder geval de smilies achterwege. Stond op de herinmneringsbrief ook een vervaltermijn waarvoor je je achterstallige rekeningen moest betalen? Is die al overschreden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te besteden
ja verval datum 26-4-06 kreeg hem 2-5-06 binnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Laat dan in ieder geval de smilies achterwege. Stond op de herinmneringsbrief ook een vervaltermijn waarvoor je je achterstallige rekeningen moest betalen? Is die al overschreden?
Hoezo, tijd aan bestedenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te besteden
Ik blijf het een reden vinden om te zeggen "quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef ikookhier het volgende:
Het schijnt toch te mogen,een herindering en daarna afsluiten,
ik blijf het erg vreemt vinden
Alsof die verzekeringsmaatschappij voor z'n maandelijkse inkomsten slechts van TS afhankelijk isquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef geevee het volgende:
Ik neem aan dat jij ook graag je salaris wilt ontvangen en niet halverwege de volgende maand,dus leer hier uit en betaal op tijd je schulden!
Wat je er bijvoorbeeld aan hebt is dat het voorkomt dat je dieper in de schulden komt dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:29 schreef ikookhier het volgende:
wij staan in ons recht door een nieuwe wet ,die de klant moet beschermen dus ik weer vanwat heb ik er aan als je alles zomaar blokkeert....... niks.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef Wriker het volgende:
Als je nou nog één keer "herindering" schrijft dan ga ik slaan
Offtopic: je avatarquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je een brief geschreven hebt naar je verzekering, gelijk aan deze OP, kan ik me voorstellen dat je nog moet betalen.
Echt tijden geleden dat ik zo'n kut OP heb gelezen. Zelfs Maikuuul maakt betere![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |