Idd, van hetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef Z het volgende:
The Delgados?
Niet zo heel snel, maar wel goed!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles - Abbey Road
Preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:44 schreef Z het volgende:
De boer op wiens grond Woodstock was.
Over koeien? Kan je dat nog vinden?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:03 schreef cafca het volgende:
Het beste van Gorki had ook in het rijtje gekund. D'r was ooit een compleet topic over.
Vraag komt eraan.
Nee, deze hoes is een parodie op een hoes van een rockband. Die zoek ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:09 schreef methodmich het volgende:
The Simpsons
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef ranja het volgende:
Ac/dcof alleen de titel...
If you want blood you've got it dan
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:21 schreef Berkery het volgende:
Lang leve de Yahoo!-search
Album covers met koe.
Berkery +1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:39 schreef Berkery het volgende:
Cesar Zuiderwijk?
Moet je ergens heen dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef Skanqua het volgende:
Ik zou nog wel een puntje willen proberen te pakken voordat ik jullie moet verlaten, dus waar blijft de nieuwe vraag?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:53 schreef ranja het volgende:
Venice?
maar dan de amerikaanse, niet te verwarren met de band van Paul Wellerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Style Council?
Dat kun je wel stellen, ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:57 schreef Skanqua het volgende:
Later nog wel hits gescoord door die band?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef ranja het volgende:
Wanneer was You ook weer precies. Misschien wel REM?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef belsen het volgende:
Alhoewel ook hun glorie een beetje aan het vergaan is.
Nee, je hebt gelijkt, 't is eigenlijk nooit echt wat geweest.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien alleen als je je er niet (meer?) in verdiept....
![]()
Sinds wanneer vindt Belsen de hitparade dan een teken van glorie??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:15 schreef ranja het volgende:
Als je puur naar de hitparade kijkt zijn ze niet meer waar ze geweest zijn, peaceman
Toch zijn glorie en hitparade succes naar mijn bescheiden mening totaal verschillende zaken... Alleen heb je bij hitparade succes veel meer meelopersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef ranja het volgende:
Hm, ok, maar de vraag ging wel wat over het hitparade succes van Ten sharp en REM
Slechtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe doet Radiohead het tegenwoordig eigenlijk in de hitparade(s)
Mooiquote:
Ga je vanavond of morgen ook?quote:
Net zo lang als Chinese Democracy mag ik hopen?quote:
geen kaartjes kunnen krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Net zo lang als Chinese Democracy mag ik hopen?
T wordt mijn 3e sinds zaterdag, dus ik snap wel wat je bedoelt...Mei is wat dat aangaat een leuke, maar door die keuzes ook weer een verschrikkelijke maandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet geprobeerd. Ik had al zoveel concerten in de planning staan, dat ik keuzes moest maken.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef ranja het volgende:
Q magazine heeft een lijst gemaakt van de 50 slechtste albums ooit. Nou ja, vooral van de laatste 20 jaar met een uitzonderlijke oudere.
Dat omschreef je wel heel raarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
er staan een paar in die ouder zijn dan 20 jaar
5 goed dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:35 schreef belsen het volgende:
Ik heb de lijst gezien, ja.Lou Reed - Metal machine #4 The Others - S/T #40 Westlife - Being Frank #9 Duran Duran - Thank you #1 Oasis - Standing on the shoulders of giants #46
Dat zijn er sowieso 5. Ik was het overigens niet in zijn geheel met het lijstje, maar goed.
Even verder denken.
Weer een hitlijst waar ze niet in staanquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanilla Ice - To The Extreme?
Wist de albumtitel niet, even opgezocht..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:26 schreef GLO het volgende:
Welkom bij het zeshonderdtweeënnegentigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
* Dus niet opzoeken! *
Nee, dat is wel zo ja, Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht, en behalve -Angel- is er niemand fan van, dus het is wel een goede kandidaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar maakt toch niet uit voor antwoord op de vraag? Gaat erom of ie er bijstaat of niet..
Oeh, laat -Angel- het niet horen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht
Hij heeft er wel meer hoor uit, zoals bijvoorbeeld zijn laatste pareltje:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat is wel zo ja, Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht, en behalve -Angel- is er niemand fan van, dus het is wel een goede kandidaat.
die moet toch nog een ban uitzitenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oeniet waar dus. Gelukkig komt -Angel- nooit in dit topic
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:36 schreef belsen het volgende:
De tweede van Tin Machine stond er tussen.#10
8 in totaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Spice Girls-Forever? #16
die moet er wel instaan
Nee volgens mij heeft heel Fok er last van, ik kon er in ieder geval een paar uur helemaal niet op...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
nee en wat is fok traag... ligt toch niet aan mij?
Nee, de server is weer aan het flippen ofzo...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
nee en wat is fok traag... ligt toch niet aan mij?
9... nog 1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:56 schreef saksia het volgende:
is william shatner al genoemd? Transformed Man#45
met z'n allen op 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:02 schreef saksia het volgende:
oh.. de spice girls solo albums ook nog
Nee maar da's wel uh..warmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:11 schreef ranja het volgende:
koud... Sugarcubes?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:38 schreef ranja het volgende:
Guus avn Alexander Curly
voor de volledigheidquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:03 schreef placebeau het volgende:
nee, het is toch gezegd.
eerst bohemian rhapsody en dan mamma mia.
en mamma mia komt ook in de tekst van bohemian rhapsody...
dat zou je denken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Mark het volgende:
The Friedbergers zal wel teveel voor de hand liggen, he?
Maar wel mooiquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:25 schreef bukgeit het volgende:
Broer en zus Fiery Furnaces. Nare stem heeft ze.
De reden dat wij nu met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef mien-moeke het volgende:
Het .nl top-level domein...
Maar lijkt me niet veel met muziek te maken te hebben??![]()
Ow.. Owkay.. FF een vraag verzinnen. Nogal onverwachts gewonnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De reden dat wij nu met elkaar communiceren.
mien-moeke +1
Het watte?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef mien-moeke het volgende:
Het .nl top-level domein...
Whoehoe! Jubileualium dinges. Bierquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:55 schreef bukgeit het volgende:
Die dag werd .nl geintroduceerd. Zie hier:
http://www.jeroenthoolen.nl/20-jaar-nl.php
Verbijsterend... ik typte toen nog (voor mijn werk welteverstaan) op een (12 jaar oude) schrijfmachine!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:55 schreef bukgeit het volgende:
Die dag werd .nl geintroduceerd. Zie hier:
http://www.jeroenthoolen.nl/20-jaar-nl.php
Neuhh, niet echt, maar dat zijn van die namen die vanzelf blijven hangenquote:
Nou, dat dan weer iets minder lang. Ik kocht in februari 1996 mijn eerste multimedia-pc, en zat gelijk in het dds-café te chatten. En ik was er echt niet heel snel bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef bukgeit het volgende:
Het zou ook nog een goede tien jaar duren voordat internet op gang begon te komen.
Toch wel. Naast DDS had je in die jaren verrekte weinig op het Hollandse net.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer iets minder lang. Ik kocht in februari 1996 mijn eerste multimedia-pc, en zat gelijk in het dds-café te chatten. En ik was er echt niet heel snel bij.
Dat zou ik niet meer weten. Was niet iets waar ik specifiek op lette. Maar ik was in mijn werkkring de laatste die het net op ging. Ze hebben me echt moeten pushen (ik vond het een enorm dure grap). In mijn vriendenkring was ik wel een van de eerste. Ik weet nog dat mailen met collega's en zakelijke contacten al gauw heel gewoon was, maar met vrienden en familie niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Toch wel. Naast DDS had je in die jaren verrekte weinig op het Hollandse net.
Ja hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:12 schreef bukgeit het volgende:
New York Hardcore?
Nope. wel een nederlanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Skanqua het volgende:
Hans Dulfer?
Da's natuurlijk een kwestie van hoe je zo'n ding perst, niet hoe je hem afspeeltquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken geen platenspeler die backwards kan spelen, dus evenmin.
UIteraard, maar de lol van een track die uitsluitend achterstevoren te beluisteren is, zie ik niet...quote:Mark stelde:[/b]
Da's natuurlijk een kwestie van hoe je zo'n ding perst, niet hoe je hem afspeelt
Ranja +1quote:And the 12" of "Pop Muzik" was billed as the world's first double-groove single, with "Pop Muzik" and "M Factor" running side by side on parallel grooves, while the flipside (or seaside, as it was called on the cover) was an extended mix of "Pop Muzik".
En was de B-kant dan niet bespeeld, of stonden op beide kanten dubbele groeven?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:46 schreef Mark het volgende:
Zoals ik het lees, was die dubbele groef dus de A-side?
quote:The b-side of Pop Musik 12 inch single is double grooved. You stand a 50/50 chance of getting the b-side track or an extended version of the a side.
Op de flip side stond een extended mixquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:48 schreef bukgeit het volgende:
En was de B-kant dan niet bespeeld, of stonden op beide kanten dubbele groeven?
Nee, dat was ikke..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ranja het cancellen van het Radioheadconcert nog moet verwerken.
Wat is de waarschijnlijk bekendste single waarbij dit wel het geval is, en wat is de titel van die b-kant?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:10 schreef ranja het volgende:
Die heet Kizumpop en is de a-kant achteruit
Hij weet het oip tijd, krijg ik nu een punt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef ranja het volgende:
Ha, was even druk.
Zit Peaceman al in de auto of weet-ie op tijd dat Radiohead is afgelast?
Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef ranja het volgende:
Ha, was even druk.
Zit Peaceman al in de auto of weet-ie op tijd dat Radiohead is afgelast?
GLO zelf dan nog even, met een voetnoot: de eerste LP die het M-geintje (parallelle groeven dus) had was (afaik) 'Cycledelic' van de gisteren door cafca geraden Johnny Moped.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Even de GLO spelen:
Discover The Rings Of Saturn van Underground Resistance heeft een aantal 'oneindige' tracks: nummers die bestaan uit één enkele groef.
Zijn ze gestopt dan of komen ze later alsnog...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?
Nee, ook niet-Radioheaders vinden sterfgevallen sneu. En ik vind het voor jou ondertussen ook sneu worden met alle gecancelde concerten, gebrek aan oppassen, slechte weren enzo. Volgens mij heb jij echt een vet slecht karma...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?
En dan weet je nog maar de helft van wat ons de afgelopen maanden is overkomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ook niet-Radioheaders vinden sterfgevallen sneu. En ik vind het voor jou ondertussen ook sneu worden met alle gecancelde concerten, gebrek aan oppassen, slechte weren enzo. Volgens mij heb jij echt een vet slecht karma...
Heb je ook The Revs nog gezien? en zo ja, hoe waren die?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gisteren Gary Numan mogen aanschouwen, ik kan er voorlopig even tegen...
Nee, The Revs zouden pas om 22.15 a 22.30 uur beginnen, terwijl Gary om 21.50 uur uitgespeeld was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb je ook The Revs nog gezien? en zo ja, hoe waren die?
De vraag gevonden tussen de slowchat... was er niet iets met de B-side van Paperback Writer? Hoe heet dat nummer nou...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat is de waarschijnlijk bekendste single waarbij dit wel het geval is, en wat is de titel van die b-kant?
Hele ochtend was Fok als dikke stroop in de winter. En dat was dan nog ALS-ie het deed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef lubje25 het volgende:
Wat wordt er weinig getriviaadhier vandaag
![]()
nee, wel de moeder van de drummer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er iemand van Radiohead dood?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er iemand van Radiohead dood?
Is maar goed dan dat het niet verplaatst is naar 29 augustus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De moeder van Phil (de drummer) is overleden en daarom is het concert gecancelled en verplaatst naar 28 augustus (een dag voor het concert van Pearl Jam, waar ik ook naartoe ga als het tenminste doorgaat
)
Verhip ja ook dat nog.... pfff wordt een zware week.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De moeder van Phil (de drummer) is overleden en daarom is het concert gecancelled en verplaatst naar 28 augustus (een dag voor het concert van Pearl Jam, waar ik ook naartoe ga als het tenminste doorgaat
)
1966?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef ranja het volgende:
Nee, die niet. Wel in de 60s, 1966 geloof ik.
het is een vraag van mij, dat probeert meestal niemandquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
Waarom probeert niemand anders deze vraag te beantwoorden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |