De reden dat wij nu met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef mien-moeke het volgende:
Het .nl top-level domein...
Maar lijkt me niet veel met muziek te maken te hebben??![]()
Ow.. Owkay.. FF een vraag verzinnen. Nogal onverwachts gewonnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De reden dat wij nu met elkaar communiceren.
mien-moeke +1
Het watte?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef mien-moeke het volgende:
Het .nl top-level domein...
Whoehoe! Jubileualium dinges. Bierquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:55 schreef bukgeit het volgende:
Die dag werd .nl geintroduceerd. Zie hier:
http://www.jeroenthoolen.nl/20-jaar-nl.php
Verbijsterend... ik typte toen nog (voor mijn werk welteverstaan) op een (12 jaar oude) schrijfmachine!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:55 schreef bukgeit het volgende:
Die dag werd .nl geintroduceerd. Zie hier:
http://www.jeroenthoolen.nl/20-jaar-nl.php
Neuhh, niet echt, maar dat zijn van die namen die vanzelf blijven hangenquote:
Nou, dat dan weer iets minder lang. Ik kocht in februari 1996 mijn eerste multimedia-pc, en zat gelijk in het dds-café te chatten. En ik was er echt niet heel snel bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef bukgeit het volgende:
Het zou ook nog een goede tien jaar duren voordat internet op gang begon te komen.
Toch wel. Naast DDS had je in die jaren verrekte weinig op het Hollandse net.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer iets minder lang. Ik kocht in februari 1996 mijn eerste multimedia-pc, en zat gelijk in het dds-café te chatten. En ik was er echt niet heel snel bij.
Dat zou ik niet meer weten. Was niet iets waar ik specifiek op lette. Maar ik was in mijn werkkring de laatste die het net op ging. Ze hebben me echt moeten pushen (ik vond het een enorm dure grap). In mijn vriendenkring was ik wel een van de eerste. Ik weet nog dat mailen met collega's en zakelijke contacten al gauw heel gewoon was, maar met vrienden en familie niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Toch wel. Naast DDS had je in die jaren verrekte weinig op het Hollandse net.
Ja hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:12 schreef bukgeit het volgende:
New York Hardcore?
Nope. wel een nederlanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Skanqua het volgende:
Hans Dulfer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |