quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vanilla Ice - To The Extreme?
Wist de albumtitel niet, even opgezocht..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:26 schreef GLO het volgende:
Welkom bij het zeshonderdtweeënnegentigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
* Dus niet opzoeken! *
Nee, dat is wel zo ja, Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht, en behalve -Angel- is er niemand fan van, dus het is wel een goede kandidaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar maakt toch niet uit voor antwoord op de vraag? Gaat erom of ie er bijstaat of niet..
Oeh, laat -Angel- het niet horen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht
Hij heeft er wel meer hoor uit, zoals bijvoorbeeld zijn laatste pareltje:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat is wel zo ja, Vanilla Ice heeft volgens mij ook niet meer dan 1 album uitgebracht, en behalve -Angel- is er niemand fan van, dus het is wel een goede kandidaat.
die moet toch nog een ban uitzitenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oeniet waar dus. Gelukkig komt -Angel- nooit in dit topic
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:36 schreef belsen het volgende:
De tweede van Tin Machine stond er tussen.#10
8 in totaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Spice Girls-Forever? #16
die moet er wel instaan
Nee volgens mij heeft heel Fok er last van, ik kon er in ieder geval een paar uur helemaal niet op...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
nee en wat is fok traag... ligt toch niet aan mij?
Nee, de server is weer aan het flippen ofzo...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
nee en wat is fok traag... ligt toch niet aan mij?
9... nog 1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:56 schreef saksia het volgende:
is william shatner al genoemd? Transformed Man#45
met z'n allen op 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:02 schreef saksia het volgende:
oh.. de spice girls solo albums ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |