Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef ranja het volgende:
Ha, was even druk.
Zit Peaceman al in de auto of weet-ie op tijd dat Radiohead is afgelast?
GLO zelf dan nog even, met een voetnoot: de eerste LP die het M-geintje (parallelle groeven dus) had was (afaik) 'Cycledelic' van de gisteren door cafca geraden Johnny Moped.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Even de GLO spelen:
Discover The Rings Of Saturn van Underground Resistance heeft een aantal 'oneindige' tracks: nummers die bestaan uit één enkele groef.
Zijn ze gestopt dan of komen ze later alsnog...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?
Nee, ook niet-Radioheaders vinden sterfgevallen sneu. En ik vind het voor jou ondertussen ook sneu worden met alle gecancelde concerten, gebrek aan oppassen, slechte weren enzo. Volgens mij heb jij echt een vet slecht karma...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je al radiohead-hater geen lol hebben nu?
En dan weet je nog maar de helft van wat ons de afgelopen maanden is overkomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, ook niet-Radioheaders vinden sterfgevallen sneu. En ik vind het voor jou ondertussen ook sneu worden met alle gecancelde concerten, gebrek aan oppassen, slechte weren enzo. Volgens mij heb jij echt een vet slecht karma...
Heb je ook The Revs nog gezien? en zo ja, hoe waren die?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gisteren Gary Numan mogen aanschouwen, ik kan er voorlopig even tegen...
Nee, The Revs zouden pas om 22.15 a 22.30 uur beginnen, terwijl Gary om 21.50 uur uitgespeeld was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb je ook The Revs nog gezien? en zo ja, hoe waren die?
De vraag gevonden tussen de slowchat... was er niet iets met de B-side van Paperback Writer? Hoe heet dat nummer nou...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat is de waarschijnlijk bekendste single waarbij dit wel het geval is, en wat is de titel van die b-kant?
Hele ochtend was Fok als dikke stroop in de winter. En dat was dan nog ALS-ie het deed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef lubje25 het volgende:
Wat wordt er weinig getriviaadhier vandaag
![]()
nee, wel de moeder van de drummer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er iemand van Radiohead dood?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er iemand van Radiohead dood?
Is maar goed dan dat het niet verplaatst is naar 29 augustus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De moeder van Phil (de drummer) is overleden en daarom is het concert gecancelled en verplaatst naar 28 augustus (een dag voor het concert van Pearl Jam, waar ik ook naartoe ga als het tenminste doorgaat
)
Verhip ja ook dat nog.... pfff wordt een zware week.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De moeder van Phil (de drummer) is overleden en daarom is het concert gecancelled en verplaatst naar 28 augustus (een dag voor het concert van Pearl Jam, waar ik ook naartoe ga als het tenminste doorgaat
)
1966?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:36 schreef ranja het volgende:
Nee, die niet. Wel in de 60s, 1966 geloof ik.
het is een vraag van mij, dat probeert meestal niemandquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
Waarom probeert niemand anders deze vraag te beantwoorden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |