wil je deze foto even de copyright van het restaurant willen vermelden! wel zo netjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef editor2 het volgende:
Vanavond kerry aardappeltjes,vis,snijbonen en een
championssoepje en 7-up naar binnen gewerkt.
[afbeelding]
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06192/dinsdagavondhappen.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wil jij even bewijzen dat hetgeen jij zegt op waarheid berust voordat je je weer schuldig maaktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef --- het volgende:
wil je deze foto even de copyright van het restaurant willen vermelden! wel zo netjes
als je nou gewoon aan je afspraken houd dan stop ik met stalken, ik zit al 3 maanden te wachten op ilifequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:56 schreef editor2 het volgende:
[..]
Wil jij even bewijzen dat hetgeen jij zegt op waarheid berust voordat je je weer schuldig maakt
aan gestalk en geprovoceer? Jij gaat dus bewijzen dat dit een restaurant foto is omdat je mijn plaatsing in twijfel trekt. Als je dat nalaat bevestig je je dat je dus bewust zit te klieren.
Ik heb je inmiddels aangemeld voor afkoeling met het doorgaan van klieren in FB iDex
en ik doe het netzo lang totdat je het afleert hoe kinderachtig ook.
Ontopic
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06193/woensdagmiddag2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
uurtje geleden een lekkere vette hap weer eens uitgeprobeerd. Mc Donalds!!!![]()
en laat dat getroll de volgende keer helemaal zitten A.U.B.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef --- het volgende:
Ik heb mijn adres gemailt, En nu weer ontopic
die jongen is niet meer te bereiken, ik verwacht gewoon een dienst van hem, die wij hadden afgesproken maar die jongen is door zijn kloon niet meer op msn gekomen, en konden we dus niet meer afspreken. en wat Editor2 beweert dat ik loop te kloten in FB is niet waar. dus waarom mij aanvallen terwijl ik mij gewoon aan de regels houd. en ik hoop dat editor2 zich ook gewoon aan zijn beloftes houd. dus waarom getroll? ik weet niet eens wat getroll betekendquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en laat dat getroll de volgende keer helemaal zitten A.U.B.
Zie mijn reactie in Foodback CULquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef --- het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Helpt water om af te vallen?Als je dus in plaats van cola water drinkt.
aah lekker ongezond dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:00 schreef Sylvana het volgende:
patatje speciaal+ frikadel speciaal
moet een keer kunnen, en gezellig met me huisgenootje+vriendin van haar bij snackbar gegegeten, dus was ook nog eens gezelligquote:
Krijg je op het terras nu ook al blikjes Coke?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:46 schreef editor2 het volgende:
30 tal minuutjes geleden lekker buiten op het terras een echte Hollandse pot naar binnen gewerkt.
Aardappelen,balletje gehakt,jus,rode kool,championssoep en ....vla en natuurlijk de bekende Cola.![]()
[afbeelding]
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06194/donderdagavondhappen2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Holy shit, ik was net ook wat wezen drinken oa met mijn broertje en die had ook een patatje op en net een cola gedronken en die zit nu ook futurama te kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef --- het volgende:
net tijdens het stappen een patatje met
en net thuis gekomen, een broodje kaas met schijfjes komkommer, en zo ga ik ff aan de cola genieten van een paar episodes futurama
stappen en dan om 00.45 al achter de pc??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef --- het volgende:
net tijdens het stappen een patatje met
en net thuis gekomen, een broodje kaas met schijfjes komkommer, en zo ga ik ff aan de cola genieten van een paar episodes futurama
Geen kouseband ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef editor2 het volgende:
Ik heb net een roti-kip op met een Cola erbij.
[afbeelding]
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06196/zaterdagavondeten.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het was op zich ook gezellig, ware het niet dat er continu keihard kutmuziek werd gedraaid. Een normaal gesprek was niet mogelijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:59 schreef ennuik het volgende:
@tonja: Klinkt gezelliger dan die "Zwarte kousen" bruiloft waar ik laatst was: mocht niet gedanst worden, twee blokjes kaas en twee wijntjes in 3 uur...
M'n maag keert 180 gradenquote:
Niets in huis of zwaar aan een dieet ?quote:
De combinatie lijkt me niet echt geslaagd.quote:
Ze hebben ook pizza's met ananas en tonijnquote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
De combinatie lijkt me niet echt geslaagd.
Ja echt heerlijk he..quote:Op maandag 15 mei 2006 08:23 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.Met extra wasabi.
Potdomme wat is dat spul lekker.
[afbeelding]
Tis al op.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:48 schreef pos het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk he..Wat een hoop trouwens, samen delen?
![]()
Waar heb je dat gekocht?quote:Op maandag 15 mei 2006 08:23 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.Met extra wasabi.
[afbeelding]
Ik gok in Nieuw Zeeland.quote:
Bij de Japanners op Queen Street in Auckland, Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gekocht?![]()
![]()
![]()
Gisteren tapas bij La Casa in Valkenburg gegeten
Mooi...Die had je volgens mij al eens eerder genomen he? andere eet threadquote:Op maandag 15 mei 2006 08:23 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.Met extra wasabi.
[afbeelding]
Idd,quote:Op maandag 15 mei 2006 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij de Japanners op Queen Street in Auckland, Nieuw Zeeland.Volgens mij is sushi in Nederland redelijk aan de dure kant.
![]()
Dit is wel een verse foto aangezien ik de oude niet meer kon vinden. Nu met extra wasabi though.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef editor2 het volgende:
[..]
Mooi...Die had je volgens mij al eens eerder genomen he? andere eet thread![]()
Komen deze ook van Happy Sushi/Take away in Mokum? Lijkt me geen AH of andere
goedkope wanabee-jap toko..
Ik heb zojuist laat gegeten (lunch overgeslagen) en wel een simpele uitsmijter bij dat vd
Valk Hotel in Breukelen.![]()
upload de foto later wel aangezien ik nog onderweg ben
Wat zijn in Nederland nou goede sushi tenten? Schiphol is relatief duur volgens mij, de sashimi na, 1,65 euro per rolletje. Kan je bij een Japans restaurant sushi bestellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd,erg jammer dat het niet in NL is
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef tonks het volgende:
Je moet een man hebben die kan koken shirley.
Sorry ik ben al bezet.
Oh..ik had heus wel gezien dat dit niet dezelfde foto was hoor,dus ik geloof je wel als je zegt dat je het opnieuw gehaald hebt. Doe ik ook want eigenlijk eet ik veelal hetzelfde gewoon omdat ik het lekker vind. En die wasabi is idd lekker zeker als het door de sojasaus heenroert.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dit is wel een verse foto aangezien ik de oude niet meer kon vinden. Nu met extra wasabi though.Volgens mij heet die toko Asha Sushi.
Ziet er weer lekker uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef editor2 het volgende:
[..]
Oh..ik had heus wel gezien dat dit niet dezelfde foto was hoor,dus ik geloof je wel als je zegt dat je het opnieuw gehaald hebt. Doe ik ook want eigenlijk eet ik veelal hetzelfde gewoon omdat ik het lekker vind. En die wasabi is idd lekker zeker als het door de sojasaus heenroert.
Maar waar zit die Asha Sushi?
ontopic: Hieronder mijn eten van vandaag zoals eerder gemeld.
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06201/maandagetenlaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Je hebt toch nog een paar rolletjes Haw Flakes?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga een grote pan pilaf maken, met rijst
zit aardig krap in de centen, dus moet budget koken
Ohw, wat heb ik daar en ontzettende trek in.quote:
quote:
Dit is een ganzen eiquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef editor2 het volgende:
[..]
je kan het wel... Lijkt een beetje op mijn uitsmijter van een maandag bij vd Valk in Breukelen.(voormalig chinees restaurant)
Hey.. omdat je nu blijk geeft normaal te kunnen doen was mijn vraag of je nog interesse had in dat recept wat je een tijdje terug vroeg.
yup! Gewoon in heet water doen en gaar laten worden.(zorg wel dat het echt goed gaar is zodat de kip echt mooi wit is geworden van zowel binnen als buiten)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef tonks het volgende:
Dus ik moet de kip koken Editor?
Ik probeer niet teveel offtopic te gaan maar ik doe het tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef tonks het volgende:
Dus ik moet de kip koken Editor?
Onzin, puur water haalt alle smaak uit de kip weg. Mijn halve familie aan Chinese koks zou je dat sowieso kunnen vertellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef editor2 het volgende:
eeeh kan maar waarom gooien we dat niet gelijk er wat selderijstukjes, tomaat e.d. erbij zodat er nog meer smaak inkomt.Dat pure water voor die witte kip is juist belangrijk omdat alles wat je erbij gooit teveel bijsmaak geeft. Puur gekookt water is het meest belangrijke om de witte kip zoals ik dat bereid in zijn volle glore kwa sappigheid te laten uitkomen.
Jaaaa, laten we voor al ons voedsel zout eruit laten bij het koken, dat komt de smaak extra puur ten goedequote:De bedoeling is dat de kip zo puur mogelijk uit die pan komt, gekookt en al en doordrenkt van het vocht dat in alle porien van de kip behoort te zitten
Supermarkt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Van de KFC?
Net een broodje gezond gehad met een kop groene thee met citroen![]()
Aah okequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Supermarkt.Net 3 Spaanse broodjes met avocade, zout, peper en ui op.
Geen foto omdat de batterij van de camera leeg is.
Dat is dat vegetarische spul toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond eten we Valess Mediterrane filet, om het eens te proberen,
5 kwartier te laat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Brunette het volgende:
Cup soup groente
Ziet eruit als diepvries groente ?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef editor2 het volgende:
Sedert lange tijd maar weer eens frites genomen te samen met een mixed groenten
en 2 balletjes gehakt en een cocacola als avondmaal.
Ik vond het best lekker. De structuur lijkt zelfs een beetje op kipfilet en de variant die wij hadden was wel lekker gekruid, al heeft het van zichzelf niet heel veel smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is dat vegetarische spul toch?
Wil je ff laten weten hoe het was?. Ik sta er vaak mee in mijn handen, maar twijfel altijd of het wel lekker zal zijn.
En dan even hier een verslagje gaarnequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We gaan straks uit eten, ik ben benieuwd!![]()
De randjes van wat jij een biefstuk noemt, zijn wat aangebrand.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:37 schreef editor2 het volgende:
Net even weer wat bereidt aangezien ik trek had. Simpel biefstukje met knoflooksaus,
rode kool en aardappensalade.![]()
[afbeelding]
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06205/vrijdagochtendvroeg.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |