Dit is wel een verse foto aangezien ik de oude niet meer kon vinden. Nu met extra wasabi though.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef editor2 het volgende:
[..]
Mooi...Die had je volgens mij al eens eerder genomen he? andere eet thread![]()
Komen deze ook van Happy Sushi/Take away in Mokum? Lijkt me geen AH of andere
goedkope wanabee-jap toko..
Ik heb zojuist laat gegeten (lunch overgeslagen) en wel een simpele uitsmijter bij dat vd
Valk Hotel in Breukelen.![]()
upload de foto later wel aangezien ik nog onderweg ben
Wat zijn in Nederland nou goede sushi tenten? Schiphol is relatief duur volgens mij, de sashimi na, 1,65 euro per rolletje. Kan je bij een Japans restaurant sushi bestellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd,erg jammer dat het niet in NL is
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef tonks het volgende:
Je moet een man hebben die kan koken shirley.
Sorry ik ben al bezet.
Oh..ik had heus wel gezien dat dit niet dezelfde foto was hoor,dus ik geloof je wel als je zegt dat je het opnieuw gehaald hebt. Doe ik ook want eigenlijk eet ik veelal hetzelfde gewoon omdat ik het lekker vind. En die wasabi is idd lekker zeker als het door de sojasaus heenroert.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dit is wel een verse foto aangezien ik de oude niet meer kon vinden. Nu met extra wasabi though.Volgens mij heet die toko Asha Sushi.
Ziet er weer lekker uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef editor2 het volgende:
[..]
Oh..ik had heus wel gezien dat dit niet dezelfde foto was hoor,dus ik geloof je wel als je zegt dat je het opnieuw gehaald hebt. Doe ik ook want eigenlijk eet ik veelal hetzelfde gewoon omdat ik het lekker vind. En die wasabi is idd lekker zeker als het door de sojasaus heenroert.
Maar waar zit die Asha Sushi?
ontopic: Hieronder mijn eten van vandaag zoals eerder gemeld.
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06201/maandagetenlaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |