Jaaaa, laten we voor al ons voedsel zout eruit laten bij het koken, dat komt de smaak extra puur ten goedequote:De bedoeling is dat de kip zo puur mogelijk uit die pan komt, gekookt en al en doordrenkt van het vocht dat in alle porien van de kip behoort te zitten
Supermarkt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Van de KFC?
Net een broodje gezond gehad met een kop groene thee met citroen![]()
Aah okequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Supermarkt.Net 3 Spaanse broodjes met avocade, zout, peper en ui op.
Geen foto omdat de batterij van de camera leeg is.
Dat is dat vegetarische spul toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond eten we Valess Mediterrane filet, om het eens te proberen,
5 kwartier te laat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Brunette het volgende:
Cup soup groente
Ziet eruit als diepvries groente ?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef editor2 het volgende:
Sedert lange tijd maar weer eens frites genomen te samen met een mixed groenten
en 2 balletjes gehakt en een cocacola als avondmaal.
Ik vond het best lekker. De structuur lijkt zelfs een beetje op kipfilet en de variant die wij hadden was wel lekker gekruid, al heeft het van zichzelf niet heel veel smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is dat vegetarische spul toch?
Wil je ff laten weten hoe het was?. Ik sta er vaak mee in mijn handen, maar twijfel altijd of het wel lekker zal zijn.
En dan even hier een verslagje gaarnequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We gaan straks uit eten, ik ben benieuwd!![]()
De randjes van wat jij een biefstuk noemt, zijn wat aangebrand.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:37 schreef editor2 het volgende:
Net even weer wat bereidt aangezien ik trek had. Simpel biefstukje met knoflooksaus,
rode kool en aardappensalade.![]()
[afbeelding]
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06205/vrijdagochtendvroeg.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |