Je hebt toch nog een paar rolletjes Haw Flakes?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga een grote pan pilaf maken, met rijst
zit aardig krap in de centen, dus moet budget koken
Ohw, wat heb ik daar en ontzettende trek in.quote:
quote:
Dit is een ganzen eiquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef editor2 het volgende:
[..]
je kan het wel... Lijkt een beetje op mijn uitsmijter van een maandag bij vd Valk in Breukelen.(voormalig chinees restaurant)
Hey.. omdat je nu blijk geeft normaal te kunnen doen was mijn vraag of je nog interesse had in dat recept wat je een tijdje terug vroeg.
yup! Gewoon in heet water doen en gaar laten worden.(zorg wel dat het echt goed gaar is zodat de kip echt mooi wit is geworden van zowel binnen als buiten)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef tonks het volgende:
Dus ik moet de kip koken Editor?
Ik probeer niet teveel offtopic te gaan maar ik doe het tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef tonks het volgende:
Dus ik moet de kip koken Editor?
Onzin, puur water haalt alle smaak uit de kip weg. Mijn halve familie aan Chinese koks zou je dat sowieso kunnen vertellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef editor2 het volgende:
eeeh kan maar waarom gooien we dat niet gelijk er wat selderijstukjes, tomaat e.d. erbij zodat er nog meer smaak inkomt.Dat pure water voor die witte kip is juist belangrijk omdat alles wat je erbij gooit teveel bijsmaak geeft. Puur gekookt water is het meest belangrijke om de witte kip zoals ik dat bereid in zijn volle glore kwa sappigheid te laten uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |