18quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Herald het volgende:
hoe oud is je vriendinnetje eigenlijk?
bosjes zeker in stadspark in groningenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
Lief hè, wonen ze nog thuis, gaan ze stiekem in de bosjes neuken!
Hij neukt tenminstequote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
quote:
ben ik niet van plan. ik heb ze ook laten zien dat ik dat bord niet gezien heb omdat er vanaf de parkeerplaats een ander paadje naar het pad naar de zandverstuiving is. (zie mijn sjieke paint)quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Rekkie het volgende:
Als je gaat betalen ben je echt een kneus!
Teveel dus!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
ja ik had ook geen idee..... ik denk ik hou me maar in anders krijg ik ook nog eens belediging voor ambtenaar in functie ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
Doen de nijntjes ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
van de boswachter?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef rival het volgende:
foto's?
nee maar ik las BrauN zijn topic en toen dacht ik van OWJA GVD ik ga ook ff lekker klagen over gisterquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef Molluck het volgende:
Cavia's kammen
Maaruh, is dit nou wel of niet een lemming?
Och opa toch!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
Wat goed dat je 'm eerst beledigde en dat je dan toch maar 1x de boete hoeft te betalen.
liever 10 stokslagen dan 50 euro boetequote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
Je moet maar zo denken, de ziekte van Lyme wordt geboren in het bosquote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..
volgens mij begrepen ze dat zelf ook.
Bijzonder opsporingsambtenaren zijn liev.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ook nog een leuk detail.
toen ze klaar waren met ons (haha klaar waren)
vroeg hij ook nog doodleuk:
heb je nog meer mensen gezien die nu nog in het bos zijn?
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Volgens mij ook. ik geloof dat een boswachter daarom ook een wapen mag dragenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
"ja, 2 mensen met rare petten."quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
"nee, maar het barst hier van de eikels"quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"ja, 2 mensen met rare petten."
Duh, Barra bekeuren natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef thomzor het volgende:
wat deed die boswachter er dan als je er niet meer mag lopen¿?
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Ze moeten eens niet van die shit redenen maken om maar poen naar binnen te halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, ik word keihard genaaid als ik 2 km te hard rijd (met correctie). Ben ik het ook niet mee eens, het is 's avonds zooo rustig op de weg..
Kortom, je kan alles wel gaan verexcuseren. Gewoon dokken dus, en zorgen dat je de volgende keer niet wordt gesnapt.
dat heb ik ook gezegt dat ik er tegen in beroep zou gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Kan je er tegen in beroep gaan? Je was namelijk gewoon op weg naar de auto, je liep er niet om 3 uur 's nachts of zo.
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nah ik ben het op zekere hoogte wel met hem eens... regels zijn regels.
1) maar het begon idd net donker/schemer te worden.
zeker als je midden in een woestijn van wit zand staat blijft het erg licht.
2) ik heb dat bord dus nooit gezien ... het staat gewoon op een onnozele plek
3) we waren duidelijk weer op weg naar de auto, het was dus niet zo dat we onze tent daar hadden opgezet.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze moeten eens niet van die shit redenen maken om maar poen naar binnen te halen.
Met auto rijden is dat toch net even wat anders.
agreed. ik zou het ook terrecht vinden als ik daadverkelijk iets misdaan had.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het is al een aantal jaren in veel bossen verboden om na zonsondergang in rond te lopen. Overigens kun je daar wel ontheffing voor aanvragen.
Voor zover ik weet moet je a) verlichting bij je hebben (en gebruiken) en toestemming hebben van de verantwoordelijke boswachter.
Aan de ene kant kant ik me er wel iets bij voorstellen, aangezien ik genoeg debielen heb meegemaakt die midden in een bos met kampvuurtjes aan de slag wilden gaan. Ik kan me voorstellen dat mede daarom (en stropers natuurlijk) dit is ingesteld. Aan de andere kant.. Open vuur is in een bos sowieso verboden, dus pak de mongolen die dat doen dan gewoon dubbel zo hard aan. En stropers herken je ook vrij snel. Maar ga normale mensen niet zo neurotisch lastigvallen met dit soort ongein.
Nou, dat er geen parkeerverbod gold bijvoorbeeld, maar een wandelverbod het bos in, na de parkeerplaats.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je je auto parkeert in een straat en je hebt het bord niet gezien, krijg je ook een boete.. Wat is hier het verschil?
ik weet het niet.. volgens die boswachter was het na zonsondergang. ik heb daarna niet het bordje geinspecteerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze routequote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je je auto parkeert in een straat en je hebt het parkeerverbod bord niet gezien, krijg je ook een boete.. Wat is hier het verschil?
Situatieschets meesturen met je bezwaarschrift. Zo te zien kun je er inderdaad komen zonder dat bord te zien. Dat is dan de juridische manier om er onderuit te komen. Ik blijf het daarnaast gewoon nog steeds gezeik vinden dat je niet in het bos mag na zonsondergang, ook al gedraag je je verder normaal.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze route
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Zonsondergang dit weekend ca 21:15
Als je boete om 22:00 is geschreven en je niet een uur na zonsondergang in het bos mag zijn (en 3 kwartier is ook gewoon lullig) dan lijkt het me niet dat je de boete moet betalen.
Ik ben ook wel eens een straat ingereden en dat het bord een stuk verder stond en het niet zag...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze route
LOL! Wuhahahaquote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen
Nee, meer omdat je je er druk om maakt.....quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
'opa'Omdat ik geen randdebielen-speak hanteer
V.
Nee joh nergens voor nodigquote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef Verbal het volgende:
Ik maak me er niet druk om. Zolang hij maar afgeranseld wordt.
V.
Met dat lawaai dat jij en je dinnetje vast en zeker hebben gemaakt bij het uitvoeren van de daad hebben jullie vast wel een paar konijntjes gewektquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed. ik zou het ook terrecht vinden als ik daadverkelijk iets misdaan had.
als ik een beestje had wakker gemaakt ofzo.
Wat kan een mens nou verkeerd doen in een bos na zonsondergang?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef KonnieKipke het volgende:
![]()
Ooooohw, laten we de regels even wat afbuigen, zodat ze van mij niet op toepassing zijn... Ik vind het ook shitredenen om mensen te bekeuren voor minimale snelheidsovertredingen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef Myst.nl het volgende:
Beter steek je z'n bos in de fik! Is kijken hoe die dat vind!
Dat is om de schijn op te houden dat er nog wild in de Nederlandse bossen leeft...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
JAH en het wordt steeds erger en ergerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
Gatverdamme KUTland![]()
![]()
sorry, ik kan me daar echt kwaad om maken, waar leven we in, een stadsgevangenis ofzo![]()
![]()
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
En nee op het request is dan maar een boete?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijn
Die gast had natuurlijk eerst zitten gluren naar jullie en hoopte nu ook eventjes te mogen...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Minder voor je.
Ben vorig jaar 's middags voor hetzelfde naar de Posbank gegaan met m'n toenmalige vriendin en dat ging goed.![]()
Gewoon overdag gaan.
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondlooptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.
lolquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoe haalt die man het in zijn hoofd om mijn fan te dissen.
Heb je hem niet gedreigd? -- Wacht maar straks stuur ik Jo0Lz op je af!Klasse actie verder hoor, buitensex
![]()
Mwoah, we hadden echt de ideale boom gevonden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De Posbank ovcerdag..... wemelt van de mensen.
Bij zonsopgang daar is geen slecht idee![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef Loontjah het volgende:
Dure seks dan!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondloopt.
Dat is het wel het minste hè! Hij gaf maar 1 boete voor jullie samenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja behoorlijk.
ze stond er wel op de helft van de boete te betalen. maargoed ...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
toch is het zo, meeste wilde dieren in het bos gaan op zoek naar eten en elkaar in de schemering. Overdag houden ze zich schuil in de dicht beboste delen.
En inderdaad als er mensen rondlopen schrikken ze daarvan en slaan ze op de vlucht waardoor ze dus minder tijd hebben om te eten en te paren (wat TS dus ook deed)
een beestquote:
Nee, je bent de eerste, weet je meteen dat dit een serieus topic isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef Molluck het volgende:
Is er eigenlijk al om een foto van die vriendin gevraagd?
gepwned is een verbastering van geowned! wat weer van het engelse "to own" af komt wat in de game wereld veel gebruikt word om aan te geven dat je iemand inmaakt (i own you)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste, weet je meteen dat dit een serieus topic is![]()
Ben ik de enige die niet weet waar gepwnd voor staat ? (ik snap de algemene strekking wel, daar niet van)
Voor 50 euro met Barra? Koopje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef Loontjah het volgende:
Dure seks dan!
Thanks Barra, ik voelde me al te oud voor dit topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gepwned is een verbastering van geowned! wat weer van het engelse "to own" af komt wat in de game wereld veel gebruikt word om aan te geven dat je iemand inmaakt (i own you)
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
"nee, maar het barst hier van de eikels"
http://en.wikipedia.org/wiki/Pwnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste, weet je meteen dat dit een serieus topic is![]()
Ben ik de enige die niet weet waar gepwnd voor staat ? (ik snap de algemene strekking wel, daar niet van)
hetzelfde als politiequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:
Hahaha, dat is wel een pauperreden jah. Boswachten hoe triest moet je zijn om dat te worden. Boomknuffelaars. Zijn die wel bevoegd? Net zoiets doms als veldwachter.
niet zo jaloers he...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
wat ben je dan ook voor ordinair persoon als je maar buiten gaat neuken, doe het gewoon op eigen terrein.....
DAAR GAAT HET TOPIC NIET OVER LAMLUL!quote:
ik zou toch eens vragen of ze hard kunnen maken dat dat bordje duidelijk genoeg zichtbaar was... en anders of ze iedereen ook daadwerkelijk bekeuren die deze overtreding doet.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen en je loopt op een zomerse avond om 22:00 terug naar je auto en je moet 50 euro dokken omdat je na zonsondergang niet in het bos mag zijn! OMGWTFBBQ! dat gaat toch nergens meer over.
die beestjes in het bos hadden meer last van die boswachters met hun zaklamp dan van mij en mijn vriendin.
mja een maat van me zegt dat het een algemene regel is die je dient te kennen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou toch eens vragen of ze hard kunnen maken dat dat bordje duidelijk genoeg zichtbaar was... en anders of ze iedereen ook daadwerkelijk bekeuren die deze overtreding doet.
Jawel hoor: het staat in het wetboek!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja een maat van me zegt dat het een algemene regel is die je dient te kennen.
net zoals dat je niet met je fiets over de stoep mag fietsen.. dat staat ook nergens.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eigenlijk had die boswachter moeten zeggen: Wat zijn jullie aan het doen ?
En dat jij je dan uit schrik omdraaide en recht in zijn oog spoot !![]()
ROFL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het nou nog een jongen was, dan zou ie kunnen klagen bij de boswachter wegens homodiscriminatie.quote:
bron: voorpagina De Telegraafquote:Wachten in portiek: 50 euro boete
De Amsterdamse Katia Maria da Silva kan het nog altijd niet bevatten. Een overijverige agent legde haar onlangs een boete van 50 euro op. De reden: ze had niet in het portiek in de Jan Evertsenstraat op de tram mogen wachten. Volgens de politie heeft da Silva een strafbaar feit gepleegd omdat ze zich `zonder enig doel` in het portiek zou hebben opgehouden. In dit deel van stadsdeel `De Baarsjes` werden onlangs speciale maatregelen tegen overlast van groepen hangjongeren in het leven geroepen. Maar de 37-jarige Amsterdamse is zich van geen kwaad bewust. Da Silva: "Het waaide die avond erg hard, daarom besloot ik niet bij de tramhalte maar in het portiek op lijn 13 te wachten. Er hangt nergens een bord waaruit blijkt dat dit verboden is."
quote:Op donderdag 11 mei 2006 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Over handelen naar de letter van de wet ipv in de geest van de wet gesproken:
[..]
bron: voorpagina De Telegraaf
Psst in reality was hij niet zo stoerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
Wat goed dat je 'm eerst beledigde en dat je dan toch maar 1x de boete hoeft te betalen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 weken cavia's kammen
Dacht ik ook al aan, ik was gewoon weggelopenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou toch eens vragen of ze hard kunnen maken dat dat bordje duidelijk genoeg zichtbaar was... en anders of ze iedereen ook daadwerkelijk bekeuren die deze overtreding doet.
best wel sneu als je niet weet dat het na zonsondergang is en niet naar zonsondergangquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef tralalala het volgende:
Best wel sneu dat je niet eens weet dat je er naar zonsondergang niet meer mag komen![]()
Sorry baasquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
best wel sneu als je niet weet dat het na zonsondergang is en niet naar zonsondergang![]()
Boswachterfallus in je kontquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
Wees blij dat ze je niet 'gepakt' hebben tijdens het neuken
formeel moet iedere burger de wet kennen; je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat als dit écht zo zou zijn, advocaten ook niet meer nodig zouden zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja een maat van me zegt dat het een algemene regel is die je dient te kennen.
net zoals dat je niet met je fiets over de stoep mag fietsen.. dat staat ook nergens.
Zie Barra's onderschriftquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:30 schreef Dirktator het volgende:
Heeft je vriendinnetje nu geen zand tussen haar lippen?
als je na de slagboom naar rechts zou lopen wel. maar als je het paadje vanaf de parkeerplaats pak zie je het niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:48 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Hoe is dat verbodsbord geplaatst t.o.v. de weg? Is het goed te lezen vanaf de zandweg?
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:43 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom laat je aan een boswachter je id zien? Hij heb toch geen wapen?
Stel dat TS en vriending zich niet hebben gewassen ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef Chellrebell het volgende:
sex is puur natuur,
dus waarom mag dat dan niet in een bos?
Hooguit belachelijk!
als ze zich niet hebben gewassen is het nog puurder natuurquote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Stel dat TS en vriending zich niet hebben gewassen ofzo.
Puur natuur my ass.![]()
Omdat het bos op dat moment verboden gebied is. Hij kreeg ook een boete omdat hij op een verkeerde locatie was gesnapt en niet omdat hij lag te krikken.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef Chellrebell het volgende:
sex is puur natuur,
dus waarom mag dat dan niet in een bos?
Hooguit belachelijk!
blijkbaar heeft hij even veel te vertellen als de politiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef JAMsper het volgende:
Waarom luister je naar een boswachter? Die heeft niks te zeggen!!!!!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:39 schreef ehqo het volgende:
groene ridder
Een boswachter heeft evenveel te vertellen als een agent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef JAMsper het volgende:
Waarom luister je naar een boswachter? Die heeft niks te zeggen!!!!!
...ligt aan zijn vocabulair...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Een boswachter heeft evenveel te vertellen als een agent.
Ik denk even een bron zoeken:quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik denk even een bron zoeken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=boswachter+boete+politie&btnG=Google+zoeken&meta=
bronquote:Overtreder in natuur krijgt sneller boete
Alle Friese opsporingsdiensten die iets met de natuur te maken hebben, gaan voortaan samen overtredingen bestraffen. Dat betekent bijvoorbeeld dat een illegale sportvisser ook kan worden beboet door een boswachter, een stroper door een viscontroleur en een paddestoelenplukker door een politieagent.
.....idd...wie zegt er nu nog gepwnd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef JAMsper het volgende:
Ik vind het niet kunnen.
...verkapte "nodig mij uit om foto's te maken" post?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef LrdMetalSonic het volgende:
EN NU GAAN JULLIE WEER IN HET BOS NEUKEN ?
gister nog wel in het bos geweest met me vriendinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef LrdMetalSonic het volgende:
EN NU GAAN JULLIE WEER IN HET BOS NEUKEN ?
Gewandeld waarschijnlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister nog wel in het bos geweest met me vriendin
..en al die arme eekhoorntjes en zo dan?..quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef ivosnivo het volgende:
Anders steek je voor straf zijn bos in de fik. Heeft ie geen werk meer
Dan is ie pas een echte boswachter, wachten tot zijn bos er weer is![]()
valt weinig te kappen die gast is een gabber LOLquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:02 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...verkapte "nodig mij uit om foto's te maken" post?
de mij in mijn post...dat ben jij......quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
valt weinig te kappen die gast is een gabber LOL![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
"nee, maar het barst hier van de eikels"
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:01 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
de mij in mijn post...dat ben jij......
ja ik ben echt een vette gabberquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....
Je hebt er wel het hoofd vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik ben echt een vette gabber![]()
![]()
![]()
*kijkt naar playlist*
rap en rock....
ja echt vette gabber!
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
wat ben je dan ook voor ordinair persoon als je maar buiten gaat neuken, doe het gewoon op eigen terrein.....
Leuk, dan is hij de hoofdrolspeler in een geprezen tv-seriequote:
...lees dan eerst fatsoenlijk, voordat je je toetsenbord beroert...:{quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....
...ben je nu zo simpel...of is dit een herhaling van je jaarlijkse nieuwjaarsfamilie-act?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
?????????? misschien lijkt hij erop
En weer loop je slap te ouwehoeren tegen mij, heb ik iets vna je aan ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 11:17 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...lees dan eerst fatsoenlijk, voordat je je toetsenbord beroert...:{
[..]
...ben je nu zo simpel...of is dit een herhaling van je jaarlijkse nieuwjaarsfamilie-act?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef Chinless het volgende:
en foto van je vriendin ? we moeten wel weten of het die 50 euro waard is.
Nu moet je maar zo denken, ik betaal 50 euro om mijn vriendin buiten te mogen neuken
Wat een suffe topickick, aangezien dat antwoord al lang in het topic staat.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een suffe topickick, aangezien dat antwoord al lang in het topic staat.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de afloop![]()
Waartegen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verder heb ik wel bezwaar aangetekend
had gevraagd waarom hij er dan wel liep. Je mag daar niet lopen na zonsondergang. ik heb t een keer geflikt met de polite.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee dit is geen lemming op BrauN zijn verhaal.
NU MOET IK GVD ¤50 GAAN BETALEN!
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen en je loopt op een zomerse avond om 22:00 terug naar je auto en je moet 50 euro dokken omdat je na zonsondergang niet in het bos mag zijn! OMGWTFBBQ! dat gaat toch nergens meer over.
die beestjes in het bos hadden meer last van die boswachters met hun zaklamp dan van mij en mijn vriendin.
dus:
Boswachters ... sterf!
ga criminele konijntjes zoeken ofzo ipv mij een boete geven!
quote:
Dude, ik heb replies op de eerste pagina van dit topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
anders lees je eerst een toppic
zoals op de eerste pagina al staat is het bord niet zichtbaar vanaf het pad dat wij bewandelde....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, ik heb replies op de eerste pagina van dit topic![]()
Ik vroeg me alleen af waartegen je een klacht hebt ingediend, aangezien ik niet denk dat je ze iets kan maken...
je zit uit je nek te lullen, man. dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Oblivion het volgende:
Als men maar geld aan je kan verdienen.
En als er weer eens flink vernield wordt zijn ze nooit in de buurt.![]()
Je hebt alle rede om te klagen.
Een KULrede voor een boete.
En een dikke dubbelloops. Als je nog met je blote kont omhoog lag had je een schot hagel in je reet en kon je vriendin 2 weken met een pincet bezig zijn ipv cavia's kammenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Furby het volgende:
[..]
En een dikke dubbelloops. Als je nog met je blote kont omhoog lag had je een schot hagel in je reet en kon je vriendin 2 weken met een pincet bezig zijn ipv cavia's kammen
Boswachter is toch een officieel opsporingsambtenaar? Soort van politie te fiets maar dan een 4wd tussen de eikeltjesbomen?
...nee....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dus nu heb je geld moeten betalen om seks te kunnen hebben![]()
Ja en daarom mogen normale mensen dus niet meer 's avonds in het bos rondlopen na school/werk om toch even te wandelen (vooral in de winter), doordat dat soort debielen als jullie die per se in het bos moeten neuken, homo en hetero gelijk, die vervolgens de condooms en drankflessen ter plekke dumpen en alle mogelijke soorten overlast veroorzaken.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee dit is geen lemming op BrauN zijn verhaal.
ik was gisteravond met mijn lieftallige vriendinnetje heerlijk wezen buitensexen op de zandverstuiving bij ons in de buurt.
hohoho we hebben niets achtergelaten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja en daarom mogen normale mensen dus niet meer 's avonds in het bos rondlopen na school/werk om toch even te wandelen (vooral in de winter), doordat dat soort debielen als jullie die per se in het bos moeten neuken, homo en hetero gelijk, die vervolgens de condooms en drankflessen ter plekke dumpen en alle mogelijke soorten overlast veroorzaken.
Sterf!![]()
Sommigen hebben zelfs een 9mm bij zich (zo'n oud-leraar van mij heeft wel eens woeste verhalen verteld uit zijn boswachtertijd) en gebruiken die ookquote:Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef Eland het volgende:
Ik wist niet dat die gasten mochten bekeuren voor dat soort dingen
Of je zegt dat je je vrijheid van religie aan het beoefenen bent, als wicca zijnde de Great Rite aan het uitvoeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef deejaylethal het volgende:
Voor buitensex moet je altijd oppassen, daar mogen ze dus ook voor bekeuren!
Die auto wassen vind ik wel een gepaste straf, ja. Het slaat natuurlijk echt nergens op dat je op een auto spuugt. Dat is ook een vorm van intimidatie (van de vrouw) en nodeloos geweld. Als we alle kleine dingen ook maar toestaan, dan moeten we steeds meer toestaan. Maar goed, we wijken een beetje af...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Sommigen hebben zelfs een 9mm bij zich (zo'n oud-leraar van mij heeft wel eens woeste verhalen verteld uit zijn boswachtertijd) en gebruiken die ook.
Maar ik ben ook al eens door de boswachter gepakt. Ik had toen op een voorbijrijdende auto geroggeld (oh, wat erg toch) en die hoer had de boswachter gebeld. Kwam ie mij achterna met die jeep, gewoon terwijl ik aan het vluchten was door het bos en pakte mij toen gewoon op. Ben toen op school gewoon nog de lul geweest (slaat nergens op) en heb die auto van die vrouw moeten wassen.
Ja, jammer, maar wel terecht. Ach, aan de andere kant: een beetje plezier mag wat kosten, right? (Stel dat je zo 1x op de 25x wordt gepakt, dan valt't toch nog wel mee)quote:Voor buitensex moet je altijd oppassen, daar mogen ze dus ook voor bekeuren!
Als het nou echt een zwaar vergrijp was en het intimiderend was bedoelt....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:41 schreef Bright het volgende:
[..]
Die auto wassen vind ik wel een gepaste straf, ja. Het slaat natuurlijk echt nergens op dat je op een auto spuugt. Dat is ook een vorm van intimidatie (van de vrouw) en nodeloos geweld. Als we alle kleine dingen ook maar toestaan, dan moeten we steeds meer toestaan. Maar goed, we wijken een beetje af...
[..]
Ja, jammer, maar wel terecht. Ach, aan de andere kant: een beetje plezier mag wat kosten, right? (Stel dat je zo 1x op de 25x wordt gepakt, dan valt't toch nog wel mee)
ik liep op blote voeten over een met stokken en denneappels bezaait paadje.. en ze stonden ineens vlak voor me.......quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Waarom ben je gewoon niet weggerend scheit aan die rukkers. Wat willen ze doen een schaap op je af sturen ofzo ik was daar zo klaar mee![]()
...wegrennen is voor woosies....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Waarom ben je gewoon niet weggerend scheit aan die rukkers. Wat willen ze doen een schaap op je af sturen ofzo ik was daar zo klaar mee![]()
Zoals ik al zei heeft die kerel een gun en zijn ze soms redelijk verknipt... Ik wil geen kogel in mn kuitquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Vet heftig!....nog eng gedroomd daarna?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft die kerel een gun en zijn ze soms redelijk verknipt... Ik wil geen kogel in mn kuit
Daarnaast werd ik dus gewoon van mn fiets gerukt. Ze scheurden met hun jeep langs me en stapten toen uit, terwijl die auto nog doorrolde... Dan kan je moeilijk wegkomen.
Haha, hier kreeg ik toch een vette grijns van op mn bekquote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK GVD ¤50 GAAN BETALEN!
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen
Ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef PeterFdeVries het volgende:
[..]
Haha, hier kreeg ik toch een vette grijns van op mn bek![]()
Ik zit die hele OP te lezen, denk ik van:quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen en je loopt op een zomerse avond om 22:00 terug naar je auto en je moet 50 euro dokken omdat je na zonsondergang niet in het bos mag zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |