quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef Myst.nl het volgende:
Beter steek je z'n bos in de fik! Is kijken hoe die dat vind!
Dat is om de schijn op te houden dat er nog wild in de Nederlandse bossen leeft...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
JAH en het wordt steeds erger en ergerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
Gatverdamme KUTland![]()
![]()
sorry, ik kan me daar echt kwaad om maken, waar leven we in, een stadsgevangenis ofzo![]()
![]()
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
En nee op het request is dan maar een boete?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijn
Die gast had natuurlijk eerst zitten gluren naar jullie en hoopte nu ook eventjes te mogen...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Minder voor je.
Ben vorig jaar 's middags voor hetzelfde naar de Posbank gegaan met m'n toenmalige vriendin en dat ging goed.![]()
Gewoon overdag gaan.
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondlooptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.
lolquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoe haalt die man het in zijn hoofd om mijn fan te dissen.
Heb je hem niet gedreigd? -- Wacht maar straks stuur ik Jo0Lz op je af!Klasse actie verder hoor, buitensex
![]()
Mwoah, we hadden echt de ideale boom gevonden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De Posbank ovcerdag..... wemelt van de mensen.
Bij zonsopgang daar is geen slecht idee![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef Loontjah het volgende:
Dure seks dan!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondloopt.
Dat is het wel het minste hè! Hij gaf maar 1 boete voor jullie samenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja behoorlijk.
ze stond er wel op de helft van de boete te betalen. maargoed ...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
toch is het zo, meeste wilde dieren in het bos gaan op zoek naar eten en elkaar in de schemering. Overdag houden ze zich schuil in de dicht beboste delen.
En inderdaad als er mensen rondlopen schrikken ze daarvan en slaan ze op de vlucht waardoor ze dus minder tijd hebben om te eten en te paren (wat TS dus ook deed)
een beestquote:
Nee, je bent de eerste, weet je meteen dat dit een serieus topic isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef Molluck het volgende:
Is er eigenlijk al om een foto van die vriendin gevraagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |