18quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Herald het volgende:
hoe oud is je vriendinnetje eigenlijk?
bosjes zeker in stadspark in groningenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
Lief hè, wonen ze nog thuis, gaan ze stiekem in de bosjes neuken!
Hij neukt tenminstequote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
quote:
ben ik niet van plan. ik heb ze ook laten zien dat ik dat bord niet gezien heb omdat er vanaf de parkeerplaats een ander paadje naar het pad naar de zandverstuiving is. (zie mijn sjieke paint)quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Rekkie het volgende:
Als je gaat betalen ben je echt een kneus!
Teveel dus!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
ja ik had ook geen idee..... ik denk ik hou me maar in anders krijg ik ook nog eens belediging voor ambtenaar in functie ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
Doen de nijntjes ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
van de boswachter?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef rival het volgende:
foto's?
nee maar ik las BrauN zijn topic en toen dacht ik van OWJA GVD ik ga ook ff lekker klagen over gisterquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef Molluck het volgende:
Cavia's kammen
Maaruh, is dit nou wel of niet een lemming?
Och opa toch!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
Wat goed dat je 'm eerst beledigde en dat je dan toch maar 1x de boete hoeft te betalen.
liever 10 stokslagen dan 50 euro boetequote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
Je moet maar zo denken, de ziekte van Lyme wordt geboren in het bosquote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..
volgens mij begrepen ze dat zelf ook.
Bijzonder opsporingsambtenaren zijn liev.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ook nog een leuk detail.
toen ze klaar waren met ons (haha klaar waren)
vroeg hij ook nog doodleuk:
heb je nog meer mensen gezien die nu nog in het bos zijn?
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Volgens mij ook. ik geloof dat een boswachter daarom ook een wapen mag dragenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
"ja, 2 mensen met rare petten."quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
"nee, maar het barst hier van de eikels"quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"ja, 2 mensen met rare petten."
Duh, Barra bekeuren natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef thomzor het volgende:
wat deed die boswachter er dan als je er niet meer mag lopen¿?
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Ze moeten eens niet van die shit redenen maken om maar poen naar binnen te halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, ik word keihard genaaid als ik 2 km te hard rijd (met correctie). Ben ik het ook niet mee eens, het is 's avonds zooo rustig op de weg..
Kortom, je kan alles wel gaan verexcuseren. Gewoon dokken dus, en zorgen dat je de volgende keer niet wordt gesnapt.
dat heb ik ook gezegt dat ik er tegen in beroep zou gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Kan je er tegen in beroep gaan? Je was namelijk gewoon op weg naar de auto, je liep er niet om 3 uur 's nachts of zo.
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nah ik ben het op zekere hoogte wel met hem eens... regels zijn regels.
1) maar het begon idd net donker/schemer te worden.
zeker als je midden in een woestijn van wit zand staat blijft het erg licht.
2) ik heb dat bord dus nooit gezien ... het staat gewoon op een onnozele plek
3) we waren duidelijk weer op weg naar de auto, het was dus niet zo dat we onze tent daar hadden opgezet.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze moeten eens niet van die shit redenen maken om maar poen naar binnen te halen.
Met auto rijden is dat toch net even wat anders.
agreed. ik zou het ook terrecht vinden als ik daadverkelijk iets misdaan had.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het is al een aantal jaren in veel bossen verboden om na zonsondergang in rond te lopen. Overigens kun je daar wel ontheffing voor aanvragen.
Voor zover ik weet moet je a) verlichting bij je hebben (en gebruiken) en toestemming hebben van de verantwoordelijke boswachter.
Aan de ene kant kant ik me er wel iets bij voorstellen, aangezien ik genoeg debielen heb meegemaakt die midden in een bos met kampvuurtjes aan de slag wilden gaan. Ik kan me voorstellen dat mede daarom (en stropers natuurlijk) dit is ingesteld. Aan de andere kant.. Open vuur is in een bos sowieso verboden, dus pak de mongolen die dat doen dan gewoon dubbel zo hard aan. En stropers herken je ook vrij snel. Maar ga normale mensen niet zo neurotisch lastigvallen met dit soort ongein.
Nou, dat er geen parkeerverbod gold bijvoorbeeld, maar een wandelverbod het bos in, na de parkeerplaats.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je je auto parkeert in een straat en je hebt het bord niet gezien, krijg je ook een boete.. Wat is hier het verschil?
ik weet het niet.. volgens die boswachter was het na zonsondergang. ik heb daarna niet het bordje geinspecteerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze routequote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je je auto parkeert in een straat en je hebt het parkeerverbod bord niet gezien, krijg je ook een boete.. Wat is hier het verschil?
Situatieschets meesturen met je bezwaarschrift. Zo te zien kun je er inderdaad komen zonder dat bord te zien. Dat is dan de juridische manier om er onderuit te komen. Ik blijf het daarnaast gewoon nog steeds gezeik vinden dat je niet in het bos mag na zonsondergang, ook al gedraag je je verder normaal.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze route
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Zonsondergang dit weekend ca 21:15
Als je boete om 22:00 is geschreven en je niet een uur na zonsondergang in het bos mag zijn (en 3 kwartier is ook gewoon lullig) dan lijkt het me niet dat je de boete moet betalen.
Ik ben ook wel eens een straat ingereden en dat het bord een stuk verder stond en het niet zag...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check me sjieke paint. het was hier dus zeker mogelijk (en zelfs logischer) om via een route te gaan waar het bordje helemaal niet te zien is. als het parkeerverbod bord er niet is kunnen ze je geen boete geven. nu was het bord er wel alleen lag hij niet op onze route
LOL! Wuhahahaquote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen
Nee, meer omdat je je er druk om maakt.....quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
'opa'Omdat ik geen randdebielen-speak hanteer
V.
Nee joh nergens voor nodigquote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef Verbal het volgende:
Ik maak me er niet druk om. Zolang hij maar afgeranseld wordt.
V.
Met dat lawaai dat jij en je dinnetje vast en zeker hebben gemaakt bij het uitvoeren van de daad hebben jullie vast wel een paar konijntjes gewektquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed. ik zou het ook terrecht vinden als ik daadverkelijk iets misdaan had.
als ik een beestje had wakker gemaakt ofzo.
Wat kan een mens nou verkeerd doen in een bos na zonsondergang?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef KonnieKipke het volgende:
![]()
Ooooohw, laten we de regels even wat afbuigen, zodat ze van mij niet op toepassing zijn... Ik vind het ook shitredenen om mensen te bekeuren voor minimale snelheidsovertredingen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef Myst.nl het volgende:
Beter steek je z'n bos in de fik! Is kijken hoe die dat vind!
Dat is om de schijn op te houden dat er nog wild in de Nederlandse bossen leeft...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ontopic: Weet iemand eigenlijk de rede dat je na zonsondergang niet meer het bos in mag?
JAH en het wordt steeds erger en ergerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
Gatverdamme KUTland![]()
![]()
sorry, ik kan me daar echt kwaad om maken, waar leven we in, een stadsgevangenis ofzo![]()
![]()
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
De natuur is van ons allemaal. RRRRRRIGHT.
Stelletje fucking leipo's bij de boswachters. Wie zijn HUN om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijnwat een idioterie!
En nee op het request is dan maar een boete?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ehm open deur, maar volgens mij zijn zij de boswachters om te bepalen of je wel of niet 's avonds in het bos aanwezig mag zijn
Die gast had natuurlijk eerst zitten gluren naar jullie en hoopte nu ook eventjes te mogen...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Minder voor je.
Ben vorig jaar 's middags voor hetzelfde naar de Posbank gegaan met m'n toenmalige vriendin en dat ging goed.![]()
Gewoon overdag gaan.
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondlooptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het wild gaat rond zonsondergang op zoek naar eten, dat verstoor je dan.
lolquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoe haalt die man het in zijn hoofd om mijn fan te dissen.
Heb je hem niet gedreigd? -- Wacht maar straks stuur ik Jo0Lz op je af!Klasse actie verder hoor, buitensex
![]()
Mwoah, we hadden echt de ideale boom gevonden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De Posbank ovcerdag..... wemelt van de mensen.
Bij zonsopgang daar is geen slecht idee![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef Loontjah het volgende:
Dure seks dan!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want wild onderling gaat 's nachts gewoon gezellig samen tafelen. Maar oh jee als er een mens rondloopt.
Dat is het wel het minste hè! Hij gaf maar 1 boete voor jullie samenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja behoorlijk.
ze stond er wel op de helft van de boete te betalen. maargoed ...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
toch is het zo, meeste wilde dieren in het bos gaan op zoek naar eten en elkaar in de schemering. Overdag houden ze zich schuil in de dicht beboste delen.
En inderdaad als er mensen rondlopen schrikken ze daarvan en slaan ze op de vlucht waardoor ze dus minder tijd hebben om te eten en te paren (wat TS dus ook deed)
een beestquote:
Nee, je bent de eerste, weet je meteen dat dit een serieus topic isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef Molluck het volgende:
Is er eigenlijk al om een foto van die vriendin gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |