18quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Herald het volgende:
hoe oud is je vriendinnetje eigenlijk?
bosjes zeker in stadspark in groningenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
Lief hè, wonen ze nog thuis, gaan ze stiekem in de bosjes neuken!
Hij neukt tenminstequote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
quote:
ben ik niet van plan. ik heb ze ook laten zien dat ik dat bord niet gezien heb omdat er vanaf de parkeerplaats een ander paadje naar het pad naar de zandverstuiving is. (zie mijn sjieke paint)quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Rekkie het volgende:
Als je gaat betalen ben je echt een kneus!
Teveel dus!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
ja ik had ook geen idee..... ik denk ik hou me maar in anders krijg ik ook nog eens belediging voor ambtenaar in functie ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
Doen de nijntjes ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Mars het volgende:
van de boswachter?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef rival het volgende:
foto's?
nee maar ik las BrauN zijn topic en toen dacht ik van OWJA GVD ik ga ook ff lekker klagen over gisterquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef Molluck het volgende:
Cavia's kammen
Maaruh, is dit nou wel of niet een lemming?
Och opa toch!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
Wat goed dat je 'm eerst beledigde en dat je dan toch maar 1x de boete hoeft te betalen.
liever 10 stokslagen dan 50 euro boetequote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
'gepwnd'
Jij moet gewoon lijfstraffen krijgen
V.
Je moet maar zo denken, de ziekte van Lyme wordt geboren in het bosquote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja dat viel me achteraf ook mee... maar het is ook wel heeel kinderachtig die boete..
volgens mij begrepen ze dat zelf ook.
Bijzonder opsporingsambtenaren zijn liev.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ook nog een leuk detail.
toen ze klaar waren met ons (haha klaar waren)
vroeg hij ook nog doodleuk:
heb je nog meer mensen gezien die nu nog in het bos zijn?
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Volgens mij ook. ik geloof dat een boswachter daarom ook een wapen mag dragenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:
boswachter = politie .
"ja, 2 mensen met rare petten."quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
"nee, maar het barst hier van de eikels"quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"ja, 2 mensen met rare petten."
Duh, Barra bekeuren natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef thomzor het volgende:
wat deed die boswachter er dan als je er niet meer mag lopen¿?
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HALLO?! zie ik eruit als een NSB-er ofzo?
Ze moeten eens niet van die shit redenen maken om maar poen naar binnen te halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, ik word keihard genaaid als ik 2 km te hard rijd (met correctie). Ben ik het ook niet mee eens, het is 's avonds zooo rustig op de weg..
Kortom, je kan alles wel gaan verexcuseren. Gewoon dokken dus, en zorgen dat je de volgende keer niet wordt gesnapt.
dat heb ik ook gezegt dat ik er tegen in beroep zou gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Kan je er tegen in beroep gaan? Je was namelijk gewoon op weg naar de auto, je liep er niet om 3 uur 's nachts of zo.
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nah ik ben het op zekere hoogte wel met hem eens... regels zijn regels.
1) maar het begon idd net donker/schemer te worden.
zeker als je midden in een woestijn van wit zand staat blijft het erg licht.
2) ik heb dat bord dus nooit gezien ... het staat gewoon op een onnozele plek
3) we waren duidelijk weer op weg naar de auto, het was dus niet zo dat we onze tent daar hadden opgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |