Waartegen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verder heb ik wel bezwaar aangetekend
had gevraagd waarom hij er dan wel liep. Je mag daar niet lopen na zonsondergang. ik heb t een keer geflikt met de polite.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee dit is geen lemming op BrauN zijn verhaal.
NU MOET IK GVD ¤50 GAAN BETALEN!
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen en je loopt op een zomerse avond om 22:00 terug naar je auto en je moet 50 euro dokken omdat je na zonsondergang niet in het bos mag zijn! OMGWTFBBQ! dat gaat toch nergens meer over.
die beestjes in het bos hadden meer last van die boswachters met hun zaklamp dan van mij en mijn vriendin.
dus:
Boswachters ... sterf!
ga criminele konijntjes zoeken ofzo ipv mij een boete geven!
quote:
Dude, ik heb replies op de eerste pagina van dit topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
anders lees je eerst een toppic
zoals op de eerste pagina al staat is het bord niet zichtbaar vanaf het pad dat wij bewandelde....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, ik heb replies op de eerste pagina van dit topic![]()
Ik vroeg me alleen af waartegen je een klacht hebt ingediend, aangezien ik niet denk dat je ze iets kan maken...
je zit uit je nek te lullen, man. dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens heel goed op dat bord. Staat er niet "1 uur na zonsondergang''? Dat komt namelijk ook vaak voor. Als het nog schemerde zit je daar nog duidelijk binnen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef Oblivion het volgende:
Als men maar geld aan je kan verdienen.
En als er weer eens flink vernield wordt zijn ze nooit in de buurt.![]()
Je hebt alle rede om te klagen.
Een KULrede voor een boete.
En een dikke dubbelloops. Als je nog met je blote kont omhoog lag had je een schot hagel in je reet en kon je vriendin 2 weken met een pincet bezig zijn ipv cavia's kammenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij heeft een boswachter net zoveel 'macht' als een stadswacht hoor, maar goed.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Furby het volgende:
[..]
En een dikke dubbelloops. Als je nog met je blote kont omhoog lag had je een schot hagel in je reet en kon je vriendin 2 weken met een pincet bezig zijn ipv cavia's kammen
Boswachter is toch een officieel opsporingsambtenaar? Soort van politie te fiets maar dan een 4wd tussen de eikeltjesbomen?
...nee....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Dus nu heb je geld moeten betalen om seks te kunnen hebben![]()
Ja en daarom mogen normale mensen dus niet meer 's avonds in het bos rondlopen na school/werk om toch even te wandelen (vooral in de winter), doordat dat soort debielen als jullie die per se in het bos moeten neuken, homo en hetero gelijk, die vervolgens de condooms en drankflessen ter plekke dumpen en alle mogelijke soorten overlast veroorzaken.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee dit is geen lemming op BrauN zijn verhaal.
ik was gisteravond met mijn lieftallige vriendinnetje heerlijk wezen buitensexen op de zandverstuiving bij ons in de buurt.
hohoho we hebben niets achtergelaten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja en daarom mogen normale mensen dus niet meer 's avonds in het bos rondlopen na school/werk om toch even te wandelen (vooral in de winter), doordat dat soort debielen als jullie die per se in het bos moeten neuken, homo en hetero gelijk, die vervolgens de condooms en drankflessen ter plekke dumpen en alle mogelijke soorten overlast veroorzaken.
Sterf!![]()
Sommigen hebben zelfs een 9mm bij zich (zo'n oud-leraar van mij heeft wel eens woeste verhalen verteld uit zijn boswachtertijd) en gebruiken die ookquote:Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef Eland het volgende:
Ik wist niet dat die gasten mochten bekeuren voor dat soort dingen
Of je zegt dat je je vrijheid van religie aan het beoefenen bent, als wicca zijnde de Great Rite aan het uitvoeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef deejaylethal het volgende:
Voor buitensex moet je altijd oppassen, daar mogen ze dus ook voor bekeuren!
Die auto wassen vind ik wel een gepaste straf, ja. Het slaat natuurlijk echt nergens op dat je op een auto spuugt. Dat is ook een vorm van intimidatie (van de vrouw) en nodeloos geweld. Als we alle kleine dingen ook maar toestaan, dan moeten we steeds meer toestaan. Maar goed, we wijken een beetje af...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Sommigen hebben zelfs een 9mm bij zich (zo'n oud-leraar van mij heeft wel eens woeste verhalen verteld uit zijn boswachtertijd) en gebruiken die ook.
Maar ik ben ook al eens door de boswachter gepakt. Ik had toen op een voorbijrijdende auto geroggeld (oh, wat erg toch) en die hoer had de boswachter gebeld. Kwam ie mij achterna met die jeep, gewoon terwijl ik aan het vluchten was door het bos en pakte mij toen gewoon op. Ben toen op school gewoon nog de lul geweest (slaat nergens op) en heb die auto van die vrouw moeten wassen.
Ja, jammer, maar wel terecht. Ach, aan de andere kant: een beetje plezier mag wat kosten, right? (Stel dat je zo 1x op de 25x wordt gepakt, dan valt't toch nog wel mee)quote:Voor buitensex moet je altijd oppassen, daar mogen ze dus ook voor bekeuren!
Als het nou echt een zwaar vergrijp was en het intimiderend was bedoelt....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:41 schreef Bright het volgende:
[..]
Die auto wassen vind ik wel een gepaste straf, ja. Het slaat natuurlijk echt nergens op dat je op een auto spuugt. Dat is ook een vorm van intimidatie (van de vrouw) en nodeloos geweld. Als we alle kleine dingen ook maar toestaan, dan moeten we steeds meer toestaan. Maar goed, we wijken een beetje af...
[..]
Ja, jammer, maar wel terecht. Ach, aan de andere kant: een beetje plezier mag wat kosten, right? (Stel dat je zo 1x op de 25x wordt gepakt, dan valt't toch nog wel mee)
ik liep op blote voeten over een met stokken en denneappels bezaait paadje.. en ze stonden ineens vlak voor me.......quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Waarom ben je gewoon niet weggerend scheit aan die rukkers. Wat willen ze doen een schaap op je af sturen ofzo ik was daar zo klaar mee![]()
...wegrennen is voor woosies....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Waarom ben je gewoon niet weggerend scheit aan die rukkers. Wat willen ze doen een schaap op je af sturen ofzo ik was daar zo klaar mee![]()
Zoals ik al zei heeft die kerel een gun en zijn ze soms redelijk verknipt... Ik wil geen kogel in mn kuitquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef TimC het volgende:
Vet heftig!....nog eng gedroomd daarna?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft die kerel een gun en zijn ze soms redelijk verknipt... Ik wil geen kogel in mn kuit
Daarnaast werd ik dus gewoon van mn fiets gerukt. Ze scheurden met hun jeep langs me en stapten toen uit, terwijl die auto nog doorrolde... Dan kan je moeilijk wegkomen.
Haha, hier kreeg ik toch een vette grijns van op mn bekquote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK GVD ¤50 GAAN BETALEN!
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen
Ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef PeterFdeVries het volgende:
[..]
Haha, hier kreeg ik toch een vette grijns van op mn bek![]()
Ik zit die hele OP te lezen, denk ik van:quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je steekt iemand dood en je moet 2 weken cavia's kammen en je loopt op een zomerse avond om 22:00 terug naar je auto en je moet 50 euro dokken omdat je na zonsondergang niet in het bos mag zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |