Stel dat TS en vriending zich niet hebben gewassen ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef Chellrebell het volgende:
sex is puur natuur,
dus waarom mag dat dan niet in een bos?
Hooguit belachelijk!
als ze zich niet hebben gewassen is het nog puurder natuurquote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Stel dat TS en vriending zich niet hebben gewassen ofzo.
Puur natuur my ass.![]()
Omdat het bos op dat moment verboden gebied is. Hij kreeg ook een boete omdat hij op een verkeerde locatie was gesnapt en niet omdat hij lag te krikken.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef Chellrebell het volgende:
sex is puur natuur,
dus waarom mag dat dan niet in een bos?
Hooguit belachelijk!
blijkbaar heeft hij even veel te vertellen als de politiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef JAMsper het volgende:
Waarom luister je naar een boswachter? Die heeft niks te zeggen!!!!!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:39 schreef ehqo het volgende:
groene ridder
Een boswachter heeft evenveel te vertellen als een agent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef JAMsper het volgende:
Waarom luister je naar een boswachter? Die heeft niks te zeggen!!!!!
...ligt aan zijn vocabulair...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Een boswachter heeft evenveel te vertellen als een agent.
Ik denk even een bron zoeken:quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik denk even een bron zoeken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=boswachter+boete+politie&btnG=Google+zoeken&meta=
bronquote:Overtreder in natuur krijgt sneller boete
Alle Friese opsporingsdiensten die iets met de natuur te maken hebben, gaan voortaan samen overtredingen bestraffen. Dat betekent bijvoorbeeld dat een illegale sportvisser ook kan worden beboet door een boswachter, een stroper door een viscontroleur en een paddestoelenplukker door een politieagent.
.....idd...wie zegt er nu nog gepwnd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef JAMsper het volgende:
Ik vind het niet kunnen.
...verkapte "nodig mij uit om foto's te maken" post?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef LrdMetalSonic het volgende:
EN NU GAAN JULLIE WEER IN HET BOS NEUKEN ?
gister nog wel in het bos geweest met me vriendinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef LrdMetalSonic het volgende:
EN NU GAAN JULLIE WEER IN HET BOS NEUKEN ?
Gewandeld waarschijnlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister nog wel in het bos geweest met me vriendin
..en al die arme eekhoorntjes en zo dan?..quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef ivosnivo het volgende:
Anders steek je voor straf zijn bos in de fik. Heeft ie geen werk meer
Dan is ie pas een echte boswachter, wachten tot zijn bos er weer is![]()
valt weinig te kappen die gast is een gabber LOLquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:02 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...verkapte "nodig mij uit om foto's te maken" post?
de mij in mijn post...dat ben jij......quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
valt weinig te kappen die gast is een gabber LOL![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
"nee, maar het barst hier van de eikels"
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:01 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
de mij in mijn post...dat ben jij......
ja ik ben echt een vette gabberquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....
Je hebt er wel het hoofd vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik ben echt een vette gabber![]()
![]()
![]()
*kijkt naar playlist*
rap en rock....
ja echt vette gabber!
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
wat ben je dan ook voor ordinair persoon als je maar buiten gaat neuken, doe het gewoon op eigen terrein.....
Leuk, dan is hij de hoofdrolspeler in een geprezen tv-seriequote:
...lees dan eerst fatsoenlijk, voordat je je toetsenbord beroert...:{quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
wat loop je nou slap te lullen, ik heb het over de TS, kan je wel over mij prate maar dat doe je maar in jezelf oid.....
...ben je nu zo simpel...of is dit een herhaling van je jaarlijkse nieuwjaarsfamilie-act?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
?????????? misschien lijkt hij erop
En weer loop je slap te ouwehoeren tegen mij, heb ik iets vna je aan ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 11:17 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...lees dan eerst fatsoenlijk, voordat je je toetsenbord beroert...:{
[..]
...ben je nu zo simpel...of is dit een herhaling van je jaarlijkse nieuwjaarsfamilie-act?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef Chinless het volgende:
en foto van je vriendin ? we moeten wel weten of het die 50 euro waard is.
Nu moet je maar zo denken, ik betaal 50 euro om mijn vriendin buiten te mogen neuken
Wat een suffe topickick, aangezien dat antwoord al lang in het topic staat.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een suffe topickick, aangezien dat antwoord al lang in het topic staat.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de afloop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |