Met zn zwaard?quote:
Bij mij spelen ze luchtaanval op Baghdad ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Mwah. Wonen 2 kidnjes onder mij maar die gillen niet echt veel. Die schommelen alleen, en spelen piraatje
Ik hoor toch hele andere verhalen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
op CDP's verzoek een centraal topic van gemaakt
en er is niks te beleven in Elmo, Anastacia!!!!
Hoi beav, alles flex?quote:
Bij jou zit ook de kleuter-Al Qaida?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij mij spelen ze luchtaanval op Baghdad ofzo..
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
op CDP's verzoek een centraal topic van gemaakt
yo Nuvole, woord omhoog en meer van zulksquote:
Dat is bij de meesten als ze proberen Mestreechs te vertalenquote:
Ik spreek dan ook geen Mestreechs.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is bij de meesten als ze proberen Mestreechs te vertalen
Omhoog de Limburgse heuvels op zeker.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
yo Nuvole, woord omhoog en meer van zulks.
Ja die kreten echo'en nog na in mijn orenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Echt, de hele dag door WIIIIIEEEEEJAAAAAAHEOOOOOWWEEEEEHAAAAAAJIEEEEEEEEE!!!.
The hills are alive enzo.quote:
Ja ehm. Alles doet het nog. Geloof ikquote:
Hahaiquote:
Jij? Hier?quote:
Bever! Het toeval!quote:
KIrstenn? Sorry?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij? Hier?
Kirstenn is hier niet hoor
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheidquote:
Hm. Whatever.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheid
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga slapen
O ja, en de barman is een eikel
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheid
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?.
Wat? Over mij? Onmogelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?.
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.quote:
Secret, he. Dat is niet voor niets.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja ehm. Alles doet het nog. Geloof ik.
De SLF-perikelen post ik uiteraard niet zo maar hier he?![]()
Mjah eigenlijk wel he?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.
Ging je niet mee?quote:
Tis nog waar ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.
[..]
Ssstt!!quote:
Kerkrade is ook Kei Eng.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis nog waar ook.
* Timmah heeft onlangs nog eens een weekendje in de heuvels van Kerkrade gespendeerd.
Doe je dan wel het kaarsen uit als je er bovenop naast kruipt?quote:
Jij bent veeel te oud voor CDP-tjes.quote:
Zolang het niet voelbaar is, hoor je mij niet klagen.quote:
Sterkte knul.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang het niet voelbaar is, hoor je mij niet klagen.
Ik ben leeftijdloos.quote:
Met?quote:
Oi.quote:
Die film is geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben leeftijdloos.![]()
Ooit Death Becomes Her gezien?![]()
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.
Anger doesn't really go with what you're wearingquote:
Moet ik helpen met je rollatortje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Het gaat nu al weer te snel voor mij..
No problem. It all comes off.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anger doesn't really go with what you're wearing
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezen![]()
30.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.
Ben je al zo oud?!quote:
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Nee tochquote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Het kan erger hoor. Toch bever?quote:
Ohw. Verdomd ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?
quote:
Sorry Meneer.quote:
Ik ontken alles!!quote:
Ja dan moet je vooral mijnheer en U tegen me gaan zeggenquote:
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
A tiny price to pay for eternal youth.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemist![]()
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Het was kort maar krachtig. Timmah gaat zn zolderkamertje opzoeken...
Trusten!
Ik zou mij jong moeten voelenquote:
Toen pas? Ik al bij 23, soms 21quote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
Je hebt op het buitenkantoor gewerkt met je hoofd in het zonnetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou mij jong moeten voelen
Maar nee
Misschien had ik wel niet de hele dag in 'n campingstoel moeten gaan zitten programmeren.
Nu dus welterusten zoete kind'ren
Ik heb vandaag een team dag ...quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
CDP hoefde vandaag zeker weer niet te werken he?
Turks Fruit was... eh...
Laat ik het zo zeggen: als ik blote tieten wil zien, download ik wel een filmpje.
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerikquote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef davidov het volgende:
waarom was het vorige topic al na 7 pagina's dicht?![]()
Dan maar even wat hondjes regelenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben helemaal Remi de komende week *snif*
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandagquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
En ik maar blij zijn met het feit dat ik juist aankomquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandag
maar elk weekend daarop bezwijken ze toch weer voor de lekkere verleidingen van chocolade of andere zoetigheid![]()
*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25quote:Op maandag 8 mei 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerik![]()
Dronken in slaapvallen??quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ookquote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dronken in slaapvallen??
denk bij Pall Mall eerder aan free nicotine dan aan free booze![]()
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef davidov het volgende:
[..]
*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25
nou om dan maar even in stijl te blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ook
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?
Zou Fok zelf dan ook last hebben van een voorjaarsdepressiequote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.
Andere topics allemaal (net als dit topic) 25 posts.
En ik heb al in geen maanden iets aan mn instellingen gedaan.
Vage fok.
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina inquote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
bingoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina in) en soms ook 25.
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.quote:
Fingers crossedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ga kijken voor het studiootje! wish me luck
haal van bijv: [HOMO] # 1684 - Shall we do the drunken sailor?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
Ik weeg nu zelfs weer 54 kilo, en ik ben maar twee centimeter kleiner dan jij, biggetje.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezetenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom bij het genoodschap van hardwerknde burgermensen![]()
Waar zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.
Max Euwepleinquote:
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Max EuwepleinHeerlijk met collega's gelunched in t zonnetje op t terras
Eensch. Maar wel tof om ff te zitten...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.
Figuresquote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
Vrijdag was leuk jaquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!
en vrijdag zijn de rollen omgekeerd als we gaan teambuilden door een dagje outdoor bezig te zijn met vlotbouwen, touw klimmen en andere fijne bezigheden zoals schatzoeken met GPSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
wat ik een trut?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef petre86 het volgende:
Jerruh feli![]()
en de trut.. Des, zouden wij daar gister niet heen?vergeten ...
leuk hè ambtelijk taalgebruikquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan geen zin meer lezen waarin het woord artikel, sub, lid, beleid of convenant voorkomt
Vertrek je nu alweer uit de containers?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
wat ik een trut?.. "You stupid kutwijf!!"
.. hehe ook vergeten.
Maar goed, ik kan op 30 mei gaan tekenen voor m'n nieuwe stekkie
* wizarddragon is ff in roosendaal en gaat eten, mazzel
quote:
yeah!!!!! was wel ff paar weekjes kijken hoe het zat, maar eindelijk!!!quote:
30e tekenen.. pff en gelijk overhuizen!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope, ik ga naar de wenckebachweg![]()
![]()
Ik wist niet dat ik het in me had!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Cairon het volgende:
Bah, bah, allemaal mensen met levens die sociaal en boeiend zijn...
Pardon?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Cairon het volgende:
Bah, bah, allemaal mensen met levens die sociaal en boeiend zijn...
Heb je de Scapino leeggekocht?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Cairon het volgende:
Ik ben gewoon nu al door mijn weekbudget heen... en het is nog maar maandag... 15 euro aan sportschoenen.
waneer worden ze uitgezondenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
Zometeen de nominaties van de Musical Awards in Boulevard en Shownieuws. Voor de liefhebbers.
*hoest longen uit lijf*
Waar zie je me voor aan!? Voor een of ander rijk mens ofzo, met smaak en klasse!?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
Heb je de Scapino leeggekocht?
De show zelf 22 mei. De nominaties straks om half acht op SBS6quote:
Ik word gewoon meegevraagd naar t Leidseplein..quote:
Wat heeft dat met zijn post te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word gewoon meegevraagd naar t Leidseplein..
Waarom doe je overal zo moeilijk over?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn post te maken?
Daar word ik geil van.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom doe je overal zo moeilijk over?
Ja mijn zus kreeg uitnodigingen van het AD... Dus het begint al om 17:30! Waarschijnlijk een speciale voorstelling voor genodigden ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef wonderer het volgende:
Hee, gaaf. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Gatver, Weemz.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
En even on-topic:
Yes, we shall do the (drunken) sailor
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
En even on-topic:
Yes, we shall do the (drunken) sailor
[afbeelding]
Zou best kunnen hoor. Wel gaafquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja mijn zus kreeg uitnodigingen van het AD... Dus het begint al om 17:30! Waarschijnlijk een speciale voorstelling voor genodigden ofzo?
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Sunjammer het volgende:
Heya, ik ga 19 mei niet naar Musicals in Ahoy
Whoei!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!![]()
Ik doe mee met niet-gaan!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Parleur het volgende:
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!![]()
Denk dat Parleur dat wel niet kan doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik doe mee met niet-gaan!.
Wie maakt er geen foto's?
Hallo... ik ga al niet al jullie drankjes betalen die avond, ik regel het vervoer niet, ik zorg dat er geen kaartjes gehaald worden, ik zoek geen leuk chinees restaurantje uit... mijn bijdrage is zat zo hoor!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk dat Parleur dat wel niet kan doen.
Meid! Wat goed! En dat allemaal in nog geen half jaar! Ik ben trots op je Waksquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Waxxer het volgende:
OMG!!! Ik ben Thuis online!!!!![]()
![]()
ZELF gedaan!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is gelukt zonder boormachinequote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Meid! Wat goed! En dat allemaal in nog geen half jaar! Ik ben trots op je Waks![]()
Het gaat goed!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja
HohoooooooooiiiiiiiiHoe gaat het met jou en wie is mieke?!
![]()
![]()
Ik ken het gevoel. Ik heb ooit eens ZELF een lampje opgehangen waarbij ik ook moest boren. Nou zakte het lampje na een paar uur al scheef, maar dat doet absoluut niets af aan het bevredigende gevoel over je eigen lampje ophangen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is gelukt zonder boormachine![]()
Ik KAN wel wat!!!![]()
Parleur hey!!! Goos!!! Groeten vanuit me huis man!
KIJK!!! Dat zijn de berichten!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat goed!
Ik heb besloten dat ik morgen weer op de fiets naar m'n werk ga!
Mieke is een pseudoniem voor een poster hier
Ja naja, als het hier tenminste leuk is...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef Weemz het volgende:
Dus vanaf nu meer Waxxer op 't forum!?
Herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik heb ooit eens ZELF een lampje opgehangen waarbij ik ook moest boren. Nou zakte het lampje na een paar uur al scheef, maar dat doet absoluut niets af aan het bevredigende gevoel over je eigen lampje ophangen.
*Vlarp volkomen negeer*
Ik heb ook zo'n slingerhalogeenlamp die je dus gewoon zelf kunt buigen en wringen en vervormen om op flexibele wijze zelf te bepalen hoe en waar die precies in welke vorm komt te hangen. Dus ik boren... allemaal kei flexibel... acht fucking moeilijk te boren gaatjes in het plafond gemaakt... en toen puntje bij paaltje kwam bleek de lamp dus niet flexibel genoeg voor de gaatjes!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Herkenbaar
Tot er 15 cm kabel bungelt onder het kroontje
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n slingerhalogeenlamp die je dus gewoon zelf kunt buigen en wringen en vervormen om op flexibele wijze zelf te bepalen hoe en waar die precies in welke vorm komt te hangen. Dus ik boren... allemaal kei flexibel... acht fucking moeilijk te boren gaatjes in het plafond gemaakt... en toen puntje bij paaltje kwam bleek de lamp dus niet flexibel genoeg voor de gaatjes!
Heb jij dan ook dat als je bijvoorbeeld een schilderij ophangt... dat je dan heel voortvarend begint met boren, en pluggen, en weer opnieuw boren, en een nieuw boortje zoekt, en nu een kleinere boor moet gebruiken, en dat dan op het einde, als alles klaar is, het schilderijtje gewoon aan een betonspijkertje hangt? Heb je dat ook Waks?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een keer een klopboor krom getrokken, gaten in muren worden sowieso twee keer groter dan de bedoeling is, achterwanden van kasten zijn al vaak heeeerrrlijk beschadigd...
Je bedoelt in een gat met een doorsnede van 3cm? Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb jij dan ook dat als je bijvoorbeeld een schilderij ophangt... dat je dan heel voortvarend begint met boren, en pluggen, en weer opnieuw boren, en een nieuw boortje zoekt, en nu een kleinere boor moet gebruiken, en dat dan op het einde, als alles klaar is, het schilderijtje gewoon aan een betonspijkertje hangt? Heb je dat ook Waks?
Waks.. ik stel voor dat we hier NIETS verder meer vertellen. Voor je het weet wordt het allemaal tegen ons gebruikt en denken ze dat we niks kunnen! Terwijl jij dus heel goed internet kan installeren en ik goed ben met betonspijkertjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bedoelt in een gat met een doorsnede van 3cm? Ja, dat heb ik ook![]()
![]()
Ja, verder ben ik hartstikke goed in klussenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Waks.. ik stel voor dat we hier NIETS verder meer vertellen. Voor je het weet wordt het allemaal tegen ons gebruikt en denken ze dat we niks kunnen! Terwijl jij dus heel goed internet kan installeren en ik goed ben met betonspijkertjes.
Ja! Ik ook! De dragende muren, de staande muren, de kamermuren, de buitenmuren... you name it! Nee Waks... wij zijn gewoon keigoed met muren! EN internet installeren EN betonspijkeren!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, verder ben ik hartstikke goed in klussenEen KEI
Ik weet de dragende muren a la minute te vinden, man.
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef Parleur het volgende:
Dit moet wel extreem raar klinken... maar... ik mis Ang3l!
tuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef creno het volgende:Ryan_r zit naast me, willen jullie even allemaal zwaaien
PARDON!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
Wie wilt mij ontmaagden?
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo... de tafel staat ook weer (klem tussen de dozen die nog opgeruimd en kasten die nog opgehangen moeten worden)
[afbeelding]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...
Dan uhm... moest ik zeggen... dat dit een vreselijke stomme lamp is van Ang3l! Al heb ik het vermoeden dat hij tijdelijk is.
Zo goed Ang3l? Zullen we samen ook straattheater gaan maken in de zomer?
Hij's kei tijdelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...
Dan uhm... moest ik zeggen... dat dit een vreselijke stomme lamp is van Ang3l! Al heb ik het vermoeden dat hij tijdelijk is.
Bij de MM?quote:Zo goed Ang3l? Zullen we samen ook straattheater gaan maken in de zomer?
Biggetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
dat kun je heel goed zelf
lui biggetje
jij plaatst vanmiddag nog een foto van jezelf als biggetjequote:
Ken je die panfluitindianen? Die Mexicanen die in groepjes als riet in de wind, met hun hoofd door een sprei, muziek staan te maken? En die ook gewoon overal zijn? Als je van Maastricht naar Breda rijdt, staan ze bij beide V&D's het winkelende publiek te terroriseren met hun zelfgemaakte cd's en kralenkettinkjes...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaan
Oja, en jou hebben we dan nodig als ontmoedigingsbeleid voor die panfluiten! Want dan leggen we voor ons zo'n franse baret waar jij dan steeds geld in stopt! Zoveel dat die bos bamboe denkt: zo hey... die verdienen veel geld... misschien zit er niemand op zelfgepatchworkte houtblazers als ons te wachten!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaan
lijkt me het eindequote:Op maandag 8 mei 2006 23:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja, en jou hebben we dan nodig als ontmoedigingsbeleid voor die panfluiten! Want dan leggen we voor ons zo'n franse baret waar jij dan steeds geld in stopt! Zoveel dat die bos bamboe denkt: zo hey... die verdienen veel geld... misschien zit er niemand op zelfgepatchworkte houtblazers als ons te wachten!
Dat ben jij het ontmoedigingsbeleid gewoon!
Dan ken je vast ook wel Koeien, op zaterdag middag in de weiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zag je staan in het park aan de rand van de vijver
Je speelde zo leuk met je radiografisch bestuurbare zeilboot
En ik stond aan de andere kant met mijn hond in de hand naar je te kijken
En ik dacht jemig wat zou ik graag jou radiografisch bestuurbare zeilboot willen zijn
Dan zou ik heel de dag voor jou over de vijver heen en weer varen
En af en toe haalde je me naar je toe om te kijken of bijvoorbeeld mijn zeilen nog wel goed stonden
En natuurlijk stonden mijn zeilen nog wel goed, want ik zou voor jou natuurlijk heel erg mijn best doen
En aan het eind van de dag nam me natuurlijk moe maar tevreden onder je arm mee naar huis
Dus toen de boot per ongelijk bij mij in de buurt kwam
Heb ik er een briefje in gedaan om te vragen of je misschien zin had om naar de ander kant van de vijver te komen
En toen zag je eerst nog een tijdje heel erg besluiteloos heen en weer varen
Maar toen ben je uiteindelijk toch naar me toe gekomen met boot en al
Jij over de kant en de boot door het water
En nu spelen we elke zondag met zo'n tweeen heel gezellig in het park, heel gezellig
En dan gooien we elke keer jouw radiografisch bestuurbare zeilboot heel erg ver weg
En dan gaat mijn hond er achteraan om te kijken waar de zeilboot gebleven is
En dan duurt het soms wel vijf minuten of tien minute voordat hij terug is
En dan gaan wij ondertussen stiekum zitten zoenen in de struiken van het park
Alleen, nu zijn we soms bang dat misschien te zijner tijd
Jouw radiografisch bestuurbare zeilboot kapot gaat van al dat gooien
Maar, ja, jij zei ook al, dan nemen we toch gewoon een tak of een stok om mee te gooien
En nu gaat het erom dit liedje alleen nog een beetje romatisch maar toch,
Ja toch christelijk af te maken
Dus ik had zelf gedzcht dat het dan iets moest zijn met dat we nu met zo'n tween heel erg gelukkig waren
We zijn gelukkig, gelukkig, gelukkig, gelukkig!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook wel Koeien, op zaterdag middag in de wei![]()
volgens mij is dat van dezelfde CD van haar![]()
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Esjee
geeft die doos dan ook antwoord op de prangende vraag waar Sonja van Veen nu eigenlijk onderweg naar toe was ?
Misschien dat Peter R de Vries zich daar eens op kan storten in plaats van dat gedoe over JFKquote:
Als Peter R. de Vries zich nou gewoon eens in een ravijn laat storten, dan is de wereld ook weer blij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien dan Peter R de Vries zich daar eens op kan storten in plaats van dat gedoe over JFK![]()
Jajajajaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi hij's terug onze favo fokker Waxxer![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JajajajaAls de verkiezingen zouden worden herhaald, zou de uitslag dan net zo zijn?
En gisteren ook al heurj.Helemaal completa zelf gedaan
Ja de tijden van 2 nieuwe topics op 1 dag liggen alweer een poosje achter onsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Waxxer het volgende:
Maarja trouwens, bij de weg, echt snel eehhhh.... echt snel eeehhhh... gaat het hier niet he? Meer?
Ik heb vanochtend vroeg ook al gerend........om de trein te halenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
whoei gesport alweer vandaag!
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!quote:
Jajajaja een surveyquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een survey voor mn scriptie, wil j emeedoen![]()
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantrefquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturen, men moet zn leeftijd invullen, dus ik kan je er dan weer uitfilteren
![]()
Ja, ligt vlak bij het eiland enquetequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja een survey
Is dat een eiland bij Hawaii?
mallerd, zo snel zal t niet gaan, moet nog goedkeuering vragen aan leraar blabla, amar het zal niet langer dan een week durenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantref![]()
Dossier Peter R. Waxxer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
maar hoort er hierboven niet ook nog de latijnse vervoeging/verklein woordje aan toegevoegd te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)
* Doffy helpt Waxx met schoffelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!Wil jij mij helpen met het laatste terras te ontonkruiden?
![]()
Wat is de gemiddelde temperatuur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
Oooooooohhhhquote:
Ik doe niet aan dingen die me m'n leeftijd (real or imaginary) verplichten in te vullenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bever, wil jij ook meedoen?Dan kun je ook een mail sturen
![]()
![]()
Wou je eerst wat anders doen dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:40 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhhik heb nu al een schuldgevoel dat ik het gevraagd heb
ik zet je niet zomaar inene aan het werk hoor
Primaquote:Hey maar hoe gaat het met jou??
Het is allemaal anoniem, op geen enkele manier zijn de respondent en zn antwoorden aan elkaar te linkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dingen die me m'n leeftijd (real or imaginary) verplichten in te vullen![]()
Heel kuis bbq'en gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wou je eerst wat anders doen dan?
[..]
PrimaMet jou?
Oehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Waxxer het volgende:
Heel kuis bbq'en gewoon hoorDat kán namelijk
Waxx is een carriere-nicht geworden!quote:Maar met mij gaat het ook goedWerk boven m'n niveau nu
![]()
En naja, verder z'n gangetje eigenlijk....
Jajajajaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Waxx is een carriere-nicht geworden!![]()
Malle Creno, ik ben nu de survey aan het ontwerpen voor dát onderzoekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef creno het volgende:
@ BB, ik krijg een sterk deja-vu gevoel ! heb je al niet eens eerder mailtjes gestuurd voor een onderzoek ?
Welk meheeeerrrk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef creno het volgende:
ik heb de keukenleverancier gebeld en als het goed is wordt de keuken op 19 juni geplaatst
een keuken van http://www.johndelaat.nl , zij leveren de standaardkeuken die bij de woning hoort. Ik heb gekozen voor kersenhouten kastjes en een zwart-marmerachtig keukenblad. (ik kon uit 10 verschillende soorten kastjes kiezen en honderden verschillende keukenbladen)quote:
alles beter dan Dokter Bernardquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef Waxxer het volgende:
Je zult maar bekend staan onder de naam Dokter Sjoerd en dan ook écht serieus arts zijn...
Dokter Bibber
Okequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef creno het volgende:
[..]
een keuken van http://www.johndelaat.nl , zij leveren de standaardkeuken die bij de woning hoort. Ik heb gekozen voor kersenhouten kastjes en een zwart-marmerachtig keukenblad. (ik kon uit 10 verschillende soorten kastjes kiezen en honderden verschillende keukenbladen)
oja het merk: Keller project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |