Ik wist niet dat ik het in me had!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Cairon het volgende:
Bah, bah, allemaal mensen met levens die sociaal en boeiend zijn...
Pardon?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Cairon het volgende:
Bah, bah, allemaal mensen met levens die sociaal en boeiend zijn...
Heb je de Scapino leeggekocht?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Cairon het volgende:
Ik ben gewoon nu al door mijn weekbudget heen... en het is nog maar maandag... 15 euro aan sportschoenen.
waneer worden ze uitgezondenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
Zometeen de nominaties van de Musical Awards in Boulevard en Shownieuws. Voor de liefhebbers.
*hoest longen uit lijf*
Waar zie je me voor aan!? Voor een of ander rijk mens ofzo, met smaak en klasse!?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
Heb je de Scapino leeggekocht?
De show zelf 22 mei. De nominaties straks om half acht op SBS6quote:
Ik word gewoon meegevraagd naar t Leidseplein..quote:
Wat heeft dat met zijn post te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word gewoon meegevraagd naar t Leidseplein..
Waarom doe je overal zo moeilijk over?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn post te maken?
Daar word ik geil van.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom doe je overal zo moeilijk over?
Ja mijn zus kreeg uitnodigingen van het AD... Dus het begint al om 17:30! Waarschijnlijk een speciale voorstelling voor genodigden ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef wonderer het volgende:
Hee, gaaf. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Gatver, Weemz.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
En even on-topic:
Yes, we shall do the (drunken) sailor
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
En even on-topic:
Yes, we shall do the (drunken) sailor
[afbeelding]
Zou best kunnen hoor. Wel gaafquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja mijn zus kreeg uitnodigingen van het AD... Dus het begint al om 17:30! Waarschijnlijk een speciale voorstelling voor genodigden ofzo?
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef Sunjammer het volgende:
Heya, ik ga 19 mei niet naar Musicals in Ahoy
Whoei!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!![]()
Ik doe mee met niet-gaan!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Parleur het volgende:
Wat leuk! Gaan we eindelijk eens iets samen doen!![]()
Denk dat Parleur dat wel niet kan doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik doe mee met niet-gaan!.
Wie maakt er geen foto's?
Hallo... ik ga al niet al jullie drankjes betalen die avond, ik regel het vervoer niet, ik zorg dat er geen kaartjes gehaald worden, ik zoek geen leuk chinees restaurantje uit... mijn bijdrage is zat zo hoor!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Denk dat Parleur dat wel niet kan doen.
Meid! Wat goed! En dat allemaal in nog geen half jaar! Ik ben trots op je Waksquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Waxxer het volgende:
OMG!!! Ik ben Thuis online!!!!![]()
![]()
ZELF gedaan!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is gelukt zonder boormachinequote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Meid! Wat goed! En dat allemaal in nog geen half jaar! Ik ben trots op je Waks![]()
Het gaat goed!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja
HohoooooooooiiiiiiiiHoe gaat het met jou en wie is mieke?!
![]()
![]()
Ik ken het gevoel. Ik heb ooit eens ZELF een lampje opgehangen waarbij ik ook moest boren. Nou zakte het lampje na een paar uur al scheef, maar dat doet absoluut niets af aan het bevredigende gevoel over je eigen lampje ophangen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is gelukt zonder boormachine![]()
Ik KAN wel wat!!!![]()
Parleur hey!!! Goos!!! Groeten vanuit me huis man!
KIJK!!! Dat zijn de berichten!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat goed!
Ik heb besloten dat ik morgen weer op de fiets naar m'n werk ga!
Mieke is een pseudoniem voor een poster hier
Ja naja, als het hier tenminste leuk is...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef Weemz het volgende:
Dus vanaf nu meer Waxxer op 't forum!?
Herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik heb ooit eens ZELF een lampje opgehangen waarbij ik ook moest boren. Nou zakte het lampje na een paar uur al scheef, maar dat doet absoluut niets af aan het bevredigende gevoel over je eigen lampje ophangen.
*Vlarp volkomen negeer*
Ik heb ook zo'n slingerhalogeenlamp die je dus gewoon zelf kunt buigen en wringen en vervormen om op flexibele wijze zelf te bepalen hoe en waar die precies in welke vorm komt te hangen. Dus ik boren... allemaal kei flexibel... acht fucking moeilijk te boren gaatjes in het plafond gemaakt... en toen puntje bij paaltje kwam bleek de lamp dus niet flexibel genoeg voor de gaatjes!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Herkenbaar
Tot er 15 cm kabel bungelt onder het kroontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |