Neeneeneenee ik zag het hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is keivals, het is héél anders geknipt.
Nu is het namelijk een negerin.
Dat is vals, ik wil dood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee ik zag het hoor!Meer in laagjes nu enzo heel cool, ja, ik zou haast willen zeggen: gewoon lekker nonchalant Zááns die lokken aan de zijkant.
.
*aai*![]()
Gewoon het nummer vergeten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef petre86 het volgende:
#1683 dus
eten.. goed idee![]()
talamini.. daar ben ik de komende dagen niet bij in de buurt
saluté is ook lekker trouwens
en de broodjes gezond bij Pigalé ( tegenover de kroon )![]()
hmmm
Neeneeneenee niet dood!!!!quote:
Ja hé. Zien dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee niet dood!!!!![]()
![]()
Anders kom je maar bij mij in!!!Alle voorzieningen in de buurt, je kunt lopend naar school...!!
Je haar zit hartstikke leuk!!! Veel beter dan dat van mij zoals het nu geknipt is!!!
Waarom luister je naar Marco Borsato?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
Tiesto toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
dat vermoedde ik wel, maar ik weet het dus niet zeker, het is wel een lekker nummer, nieuwe marco borsato.quote:
Ik zal maandag een foto posten, die staat op mijn laptop en ik ben bij mijn oudersch nu.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want je was thuis van werken en eten!
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?quote:
Het plaatje doet het nietquote:
Zo'n broek wil íkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Of is het zo'n onderdeschaamhaargrens-liggende broek met een glimriem en een kruisnaad die je testikels haast moordend afknellen?
Ik had pizza polloquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?En geeft het een beetje een voldaan gevoel, maar bovenal: hoe is het nu met jou??!!
![]()
Hahai!
Komen er ook jongeren daar, ik had begrepen van nietquote:
Ligt Alkmaar niet 5 kilometer van Amsterdam af?quote:
Het plaatje doet het wel hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet
Maar het is vast een mooie
Of is het zo'n onderdeschaamhaargrens-liggende broek met een glimriem en een kruisnaad die je testikels haast moordend afknellen?
In de tijd dat ik er kwam nog wel, ik ben er nu alweer een paar jaar niet meer geweest, dus ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Komen er ook jongeren daar, ik had begrepen van niet
Zo;n coc-mannetje zei een keer tegen me: vroeger kwamen jongeren hier om andere jongeren te ontmoeten, maar met behulp van internet gaat dat tegenwoordig sneller, dan ga j eonline en heb je dezelfde avond nog een date![]()
![]()
Tja, vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er kwam nog wel, ik ben er nu alweer een paar jaar niet meer geweest, dus ik ben erg benieuwd.Maar ben in de buurt en een paar vrienden van me ook toevallig.
Ik ben nu een snobistische grootstedelijke kutnicht geworden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, vroeger was alles beterZoals Steven het een keer mooi verwoordde: toen homo zijn nog stoer was
![]()
in de stad wonen is leuk, dan kun je neerkijken op het plebs dat niet in de randstad woontquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu een snobistische grootstedelijke kutnicht geworden.![]()
quote:
WTF?? *keek ERquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef creno het volgende:
wow CSI begint meteen goed !
ik ga een piemel in mijn mond nemen
Steven? Dat schreef ik hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, vroeger was alles beterZoals Steven het een keer mooi verwoordde: toen homo zijn nog stoer was
![]()
De relatie tussen zin 1 en 2?quote:
Hoe groot zijn die?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus, maar dan van winegum
uhh, ik schat een centimeter of 5quote:
quote:
Ach, als je er eentje per keer "neemt"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:03 schreef creno het volgende:
[..]dan krijg je pas slechte tanden... alhoewel, ik heb nu ook zo'n dertig centimeter weggewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |