Neeneeneenee ik zag het hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is keivals, het is héél anders geknipt.
Nu is het namelijk een negerin.
Dat is vals, ik wil dood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee ik zag het hoor!Meer in laagjes nu enzo heel cool, ja, ik zou haast willen zeggen: gewoon lekker nonchalant Zááns die lokken aan de zijkant.
.
*aai*![]()
Gewoon het nummer vergeten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef petre86 het volgende:
#1683 dus
eten.. goed idee![]()
talamini.. daar ben ik de komende dagen niet bij in de buurt
saluté is ook lekker trouwens
en de broodjes gezond bij Pigalé ( tegenover de kroon )![]()
hmmm
Neeneeneenee niet dood!!!!quote:
Ja hé. Zien dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee niet dood!!!!![]()
![]()
Anders kom je maar bij mij in!!!Alle voorzieningen in de buurt, je kunt lopend naar school...!!
Je haar zit hartstikke leuk!!! Veel beter dan dat van mij zoals het nu geknipt is!!!
Waarom luister je naar Marco Borsato?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
Tiesto toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
dat vermoedde ik wel, maar ik weet het dus niet zeker, het is wel een lekker nummer, nieuwe marco borsato.quote:
Ik zal maandag een foto posten, die staat op mijn laptop en ik ben bij mijn oudersch nu.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want je was thuis van werken en eten!
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?quote:
Het plaatje doet het nietquote:
Zo'n broek wil íkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Of is het zo'n onderdeschaamhaargrens-liggende broek met een glimriem en een kruisnaad die je testikels haast moordend afknellen?
Ik had pizza polloquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?En geeft het een beetje een voldaan gevoel, maar bovenal: hoe is het nu met jou??!!
![]()
Hahai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |