Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.
Anger doesn't really go with what you're wearingquote:
Moet ik helpen met je rollatortje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Het gaat nu al weer te snel voor mij..
No problem. It all comes off.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anger doesn't really go with what you're wearing
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezen![]()
30.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.
Ben je al zo oud?!quote:
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Nee tochquote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Het kan erger hoor. Toch bever?quote:
Ohw. Verdomd ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?
quote:
Sorry Meneer.quote:
Ik ontken alles!!quote:
Ja dan moet je vooral mijnheer en U tegen me gaan zeggenquote:
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
A tiny price to pay for eternal youth.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |