Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Het was kort maar krachtig. Timmah gaat zn zolderkamertje opzoeken...
Trusten!
Ik zou mij jong moeten voelenquote:
Toen pas? Ik al bij 23, soms 21quote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
Je hebt op het buitenkantoor gewerkt met je hoofd in het zonnetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou mij jong moeten voelen
Maar nee
Misschien had ik wel niet de hele dag in 'n campingstoel moeten gaan zitten programmeren.
Nu dus welterusten zoete kind'ren
Ik heb vandaag een team dag ...quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
CDP hoefde vandaag zeker weer niet te werken he?
Turks Fruit was... eh...
Laat ik het zo zeggen: als ik blote tieten wil zien, download ik wel een filmpje.
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerikquote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef davidov het volgende:
waarom was het vorige topic al na 7 pagina's dicht?![]()
Dan maar even wat hondjes regelenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben helemaal Remi de komende week *snif*
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandagquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
En ik maar blij zijn met het feit dat ik juist aankomquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandag
maar elk weekend daarop bezwijken ze toch weer voor de lekkere verleidingen van chocolade of andere zoetigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |