Ik heb vanochtend vroeg ook al gerend........om de trein te halenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
whoei gesport alweer vandaag!
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!quote:
Jajajaja een surveyquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een survey voor mn scriptie, wil j emeedoen![]()
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantrefquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturen, men moet zn leeftijd invullen, dus ik kan je er dan weer uitfilteren
![]()
Ja, ligt vlak bij het eiland enquetequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja een survey
Is dat een eiland bij Hawaii?
mallerd, zo snel zal t niet gaan, moet nog goedkeuering vragen aan leraar blabla, amar het zal niet langer dan een week durenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantref![]()
Dossier Peter R. Waxxer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
maar hoort er hierboven niet ook nog de latijnse vervoeging/verklein woordje aan toegevoegd te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)
* Doffy helpt Waxx met schoffelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!Wil jij mij helpen met het laatste terras te ontonkruiden?
![]()
Wat is de gemiddelde temperatuur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
Oooooooohhhhquote:
Ik doe niet aan dingen die me m'n leeftijd (real or imaginary) verplichten in te vullenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bever, wil jij ook meedoen?Dan kun je ook een mail sturen
![]()
![]()
Wou je eerst wat anders doen dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:40 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhhik heb nu al een schuldgevoel dat ik het gevraagd heb
ik zet je niet zomaar inene aan het werk hoor
Primaquote:Hey maar hoe gaat het met jou??
Het is allemaal anoniem, op geen enkele manier zijn de respondent en zn antwoorden aan elkaar te linkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dingen die me m'n leeftijd (real or imaginary) verplichten in te vullen![]()
Heel kuis bbq'en gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wou je eerst wat anders doen dan?
[..]
PrimaMet jou?
Oehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Waxxer het volgende:
Heel kuis bbq'en gewoon hoorDat kán namelijk
Waxx is een carriere-nicht geworden!quote:Maar met mij gaat het ook goedWerk boven m'n niveau nu
![]()
En naja, verder z'n gangetje eigenlijk....
Jajajajaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Waxx is een carriere-nicht geworden!![]()
Malle Creno, ik ben nu de survey aan het ontwerpen voor dát onderzoekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef creno het volgende:
@ BB, ik krijg een sterk deja-vu gevoel ! heb je al niet eens eerder mailtjes gestuurd voor een onderzoek ?
Welk meheeeerrrk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef creno het volgende:
ik heb de keukenleverancier gebeld en als het goed is wordt de keuken op 19 juni geplaatst
een keuken van http://www.johndelaat.nl , zij leveren de standaardkeuken die bij de woning hoort. Ik heb gekozen voor kersenhouten kastjes en een zwart-marmerachtig keukenblad. (ik kon uit 10 verschillende soorten kastjes kiezen en honderden verschillende keukenbladen)quote:
alles beter dan Dokter Bernardquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef Waxxer het volgende:
Je zult maar bekend staan onder de naam Dokter Sjoerd en dan ook écht serieus arts zijn...
Dokter Bibber
Okequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef creno het volgende:
[..]
een keuken van http://www.johndelaat.nl , zij leveren de standaardkeuken die bij de woning hoort. Ik heb gekozen voor kersenhouten kastjes en een zwart-marmerachtig keukenblad. (ik kon uit 10 verschillende soorten kastjes kiezen en honderden verschillende keukenbladen)
oja het merk: Keller project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |