*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25quote:Op maandag 8 mei 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerik![]()
Dronken in slaapvallen??quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ookquote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dronken in slaapvallen??
denk bij Pall Mall eerder aan free nicotine dan aan free booze![]()
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef davidov het volgende:
[..]
*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25
nou om dan maar even in stijl te blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ook
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?
Zou Fok zelf dan ook last hebben van een voorjaarsdepressiequote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.
Andere topics allemaal (net als dit topic) 25 posts.
En ik heb al in geen maanden iets aan mn instellingen gedaan.
Vage fok.
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina inquote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
bingoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina in) en soms ook 25.
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.quote:
Fingers crossedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ga kijken voor het studiootje! wish me luck
haal van bijv: [HOMO] # 1684 - Shall we do the drunken sailor?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
Ik weeg nu zelfs weer 54 kilo, en ik ben maar twee centimeter kleiner dan jij, biggetje.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezetenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom bij het genoodschap van hardwerknde burgermensen![]()
Waar zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.
Max Euwepleinquote:
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Max EuwepleinHeerlijk met collega's gelunched in t zonnetje op t terras
Eensch. Maar wel tof om ff te zitten...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.
Figuresquote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
Vrijdag was leuk jaquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!
en vrijdag zijn de rollen omgekeerd als we gaan teambuilden door een dagje outdoor bezig te zijn met vlotbouwen, touw klimmen en andere fijne bezigheden zoals schatzoeken met GPSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
wat ik een trut?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef petre86 het volgende:
Jerruh feli![]()
en de trut.. Des, zouden wij daar gister niet heen?vergeten ...
leuk hč ambtelijk taalgebruikquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan geen zin meer lezen waarin het woord artikel, sub, lid, beleid of convenant voorkomt
Vertrek je nu alweer uit de containers?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
wat ik een trut?.. "You stupid kutwijf!!"
.. hehe ook vergeten.
Maar goed, ik kan op 30 mei gaan tekenen voor m'n nieuwe stekkie
* wizarddragon is ff in roosendaal en gaat eten, mazzel
quote:
yeah!!!!! was wel ff paar weekjes kijken hoe het zat, maar eindelijk!!!quote:
30e tekenen.. pff en gelijk overhuizen!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope, ik ga naar de wenckebachweg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |