Met zn zwaard?quote:
Bij mij spelen ze luchtaanval op Baghdad ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Mwah. Wonen 2 kidnjes onder mij maar die gillen niet echt veel. Die schommelen alleen, en spelen piraatje
Ik hoor toch hele andere verhalen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
op CDP's verzoek een centraal topic van gemaakt
en er is niks te beleven in Elmo, Anastacia!!!!
Hoi beav, alles flex?quote:
Bij jou zit ook de kleuter-Al Qaida?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij mij spelen ze luchtaanval op Baghdad ofzo..
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
op CDP's verzoek een centraal topic van gemaakt
yo Nuvole, woord omhoog en meer van zulksquote:
Dat is bij de meesten als ze proberen Mestreechs te vertalenquote:
Ik spreek dan ook geen Mestreechs.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is bij de meesten als ze proberen Mestreechs te vertalen
Omhoog de Limburgse heuvels op zeker.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
yo Nuvole, woord omhoog en meer van zulks.
Ja die kreten echo'en nog na in mijn orenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Echt, de hele dag door WIIIIIEEEEEJAAAAAAHEOOOOOWWEEEEEHAAAAAAJIEEEEEEEEE!!!.
The hills are alive enzo.quote:
Ja ehm. Alles doet het nog. Geloof ikquote:
Hahaiquote:
Jij? Hier?quote:
Bever! Het toeval!quote:
KIrstenn? Sorry?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij? Hier?
Kirstenn is hier niet hoor
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheidquote:
Hm. Whatever.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheid
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga slapen
O ja, en de barman is een eikel
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik doe weer eens aan nachtblindheid
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?.
Wat? Over mij? Onmogelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus geen Spannende Verhalen en Vunzige Details?.
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.quote:
Secret, he. Dat is niet voor niets.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja ehm. Alles doet het nog. Geloof ik.
De SLF-perikelen post ik uiteraard niet zo maar hier he?![]()
Mjah eigenlijk wel he?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.
Ging je niet mee?quote:
Tis nog waar ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best eng, als je erbij nadenkt.
[..]
Ssstt!!quote:
Kerkrade is ook Kei Eng.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis nog waar ook.
* Timmah heeft onlangs nog eens een weekendje in de heuvels van Kerkrade gespendeerd.
Doe je dan wel het kaarsen uit als je er bovenop naast kruipt?quote:
Jij bent veeel te oud voor CDP-tjes.quote:
Zolang het niet voelbaar is, hoor je mij niet klagen.quote:
Sterkte knul.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang het niet voelbaar is, hoor je mij niet klagen.
Ik ben leeftijdloos.quote:
Met?quote:
Oi.quote:
Die film is geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben leeftijdloos.![]()
Ooit Death Becomes Her gezien?![]()
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.
Anger doesn't really go with what you're wearingquote:
Moet ik helpen met je rollatortje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Het gaat nu al weer te snel voor mij..
No problem. It all comes off.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anger doesn't really go with what you're wearing
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezen![]()
30.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.
Ben je al zo oud?!quote:
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Nee tochquote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Het kan erger hoor. Toch bever?quote:
Ohw. Verdomd ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?
quote:
Sorry Meneer.quote:
Ik ontken alles!!quote:
Ja dan moet je vooral mijnheer en U tegen me gaan zeggenquote:
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
A tiny price to pay for eternal youth.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemist![]()
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Het was kort maar krachtig. Timmah gaat zn zolderkamertje opzoeken...
Trusten!
Ik zou mij jong moeten voelenquote:
Toen pas? Ik al bij 23, soms 21quote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
Je hebt op het buitenkantoor gewerkt met je hoofd in het zonnetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou mij jong moeten voelen
Maar nee
Misschien had ik wel niet de hele dag in 'n campingstoel moeten gaan zitten programmeren.
Nu dus welterusten zoete kind'ren
Ik heb vandaag een team dag ...quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
CDP hoefde vandaag zeker weer niet te werken he?
Turks Fruit was... eh...
Laat ik het zo zeggen: als ik blote tieten wil zien, download ik wel een filmpje.
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerikquote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef davidov het volgende:
waarom was het vorige topic al na 7 pagina's dicht?![]()
Dan maar even wat hondjes regelenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben helemaal Remi de komende week *snif*
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandagquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
En ik maar blij zijn met het feit dat ik juist aankomquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandag
maar elk weekend daarop bezwijken ze toch weer voor de lekkere verleidingen van chocolade of andere zoetigheid![]()
*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25quote:Op maandag 8 mei 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerik![]()
Dronken in slaapvallen??quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ookquote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dronken in slaapvallen??
denk bij Pall Mall eerder aan free nicotine dan aan free booze![]()
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef davidov het volgende:
[..]
*checkt instellingen* Nope het staat toch echt op 25
nou om dan maar even in stijl te blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook, maar het is een personeelsfeest dat gesponsord word door pallmall, wat weer inhoud dat de drank ook gratis is. bij het lucky strike feest was dat ook
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En als je nu het vorige topic nog eens doorbladerd staan er dan gewoon 25 posts op 1 pagina en heb je dan wel 13 bladzijden ?
Zou Fok zelf dan ook last hebben van een voorjaarsdepressiequote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Alleen bij het vorige topic heb ik 50 posts per pagina.
Andere topics allemaal (net als dit topic) 25 posts.
En ik heb al in geen maanden iets aan mn instellingen gedaan.
Vage fok.
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina inquote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
bingoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen via de link aan het begin van dit topic? Dan zal daar wel in hebben gestaan dat er 50 reacties per pagina getoond moeten worden. Heb ik ook als ik teruglees. Dan krijg ik weer 50 reacties op een pagina, dan 40 (wie stelt er nu 40 reacties per pagina in) en soms ook 25.
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.quote:
Fingers crossedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ga kijken voor het studiootje! wish me luck
haal van bijv: [HOMO] # 1684 - Shall we do the drunken sailor?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage fok.
Ik weeg nu zelfs weer 54 kilo, en ik ben maar twee centimeter kleiner dan jij, biggetje.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Jerruh het volgende:
borrie!.
vanavond appartement bekijken, daarna pallmall-personeelsfeest en dan dronken in slaap vallen!!!
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezetenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom bij het genoodschap van hardwerknde burgermensen![]()
Waar zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik liep gister in de Fame rond maar toen zag ik je nergens.
Max Euwepleinquote:
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Max EuwepleinHeerlijk met collega's gelunched in t zonnetje op t terras
Eensch. Maar wel tof om ff te zitten...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind het Max Euweplein zo'n raar plein.
Figuresquote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen wo/do/vr (en eventueel zat.)
Vrijdag was leuk jaquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zag je vrijdag heel blij achter de infobalie staan!
en vrijdag zijn de rollen omgekeerd als we gaan teambuilden door een dagje outdoor bezig te zijn met vlotbouwen, touw klimmen en andere fijne bezigheden zoals schatzoeken met GPSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in t Hard Rock Café gezeten
wat ik een trut?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef petre86 het volgende:
Jerruh feli![]()
en de trut.. Des, zouden wij daar gister niet heen?vergeten ...
leuk hè ambtelijk taalgebruikquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan geen zin meer lezen waarin het woord artikel, sub, lid, beleid of convenant voorkomt
Vertrek je nu alweer uit de containers?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
wat ik een trut?.. "You stupid kutwijf!!"
.. hehe ook vergeten.
Maar goed, ik kan op 30 mei gaan tekenen voor m'n nieuwe stekkie
* wizarddragon is ff in roosendaal en gaat eten, mazzel
quote:
yeah!!!!! was wel ff paar weekjes kijken hoe het zat, maar eindelijk!!!quote:
30e tekenen.. pff en gelijk overhuizen!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope, ik ga naar de wenckebachweg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |