veeleisend tiepquote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Waar vind ik die openingsplaatjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Ech wel!quote:Op zondag 7 mei 2006 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
goed gedaaaaan Alicey![]()
Zie je wel, je kunt best topics openen![]()
![]()
Heeeey!! Je bet er weerquote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef Alicey het volgende:
Eng he?
Vorig deel : Thruth ouwehoer 88: Waar de glazen altijd vol zijn.
In de fok truth wikiquote:
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey!! Je bet er weer![]()
En met een topic
Gevindquote:Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef displission het volgende:
[..]
In de fok truth wiki![]()
Uhm marietje34, sorry![]()
maar dat hoort zo hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Het ging juist om het copy pasten.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.
quote:
Ik zit hier (alweer) nog maar iets te eten, en ben nog redelijk wakker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.
Coma tot een halkf uur of zoiets geleden. Ben nu nog niet helemaal wakker
Was dat dan niet al zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef Alicey het volgende:En als WFL-mod wil ik niet op mijn geweten hebben dat een ander subforum van slag is door mijn toedoen.
Deeltje 89 he, 88 is de vorige.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:22 schreef Marietje_34 het volgende:
alhoewel, dat je deeltje 88 opent was op zich wel heftig![]()
Tuuek! Het TRU-hokje.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Weet ik niet
[..]
Welja, douw ons maar weer in een hokje![]()
ja, dat was even mijn duistere kantquote:Op zondag 7 mei 2006 19:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oooh! Je verandert zomaar je reactie! Valsheid in geschrifte!
Bastard, wat een heerlijk klein wijffiequote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Bastard het volgende:
Zet ik ze hier ook in het topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Meteen een militie!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
and proud of it.... de barricades op met geheven vuist...voorwaards
![]()
Eng he.... die truthertjes![]()
Helemaal.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Mirage het volgende:
Ik móest ffe checken of Alicey het gehaald had![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Mirage het volgende:
Bastard !!!
Wat een prachtig kind !![]()
![]()
* Mirage is gesmolten...
en ja ja... mijn verbinding doet het zogenaamd niet ( maar je denkt toch niet dat ik achterlijk ben hè![]()
)
Ik móest ffe checken of Alicey het gehaald had![]()
wijffies (en de heren ook natuurlijk)
Nu gaat mijn verbinding weer plots wegvallen en duik ik bij Oversight onder de douche![]()
tot morgen
Verschrikkelijk... dramaandag zoquote:Op maandag 8 mei 2006 08:49 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Al is het nog niet echt goedemorgen want dekoffie was op
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een bewuste maandag op die manier.
Het valt best mee hoor. Zoveel koffie drink ik niet, maar 's ochtends moet ik het gewoon hebben.quote:
Maakt niet uit hoeveel. Het feit dat je het nodig hebt maakt de junk.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Zoveel koffie drink ik niet, maar 's ochtends moet ik het gewoon hebben.
Vooruit dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveel. Het feit dat je het nodig hebt maakt de junk.![]()
It takes one to know one
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooruit dan.![]()
Nouja, vanmiddag maar inhalen. Zometeen wordt mijn sleutel trouwens uit het slot gehaald.
Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoe kreeg je dat toch voor mekaar?????
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.quote:Hebben de poesjes het weekend goed overleefd?
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..
[..]
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.
wel goedquote:
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.quote:
Helemaal super is het weer hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wel goeden jij? Ist in Nijmegen ook zulk mooi weer?
Uhuh, en ik heb geen flauw idee hoe je zoiets wisselt..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.
quote:
ow wat heerlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal super is het weer hier.
Koffie op mijn schommelbankje met een boekje
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow wat heerlijk![]()
Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken vandaag, ga vanavond naar Mathilde Santing en Frank Boeijen![]()
niet met aanbidder, met m'n moederquote:
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
maar hij was nog wel zo lief enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
t is geen pro... maar het is ook lullig als hij daarvoor naar je toe komtquote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Om zoiets telefonisch te doen is wel lullig zeker he?
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
Is ie ook! Daarom vind ik dit ook moeilijk, hij is echt superlief.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar hij was nog wel zo lief enzo
maar wees in ieder geval eerlijk en oprecht.
zeg waar het op staat en ga geen urenlang betoog houden.good luck babe
Ligt helemaal aan de band en de tijd die jullie hebben gehad samen..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
oh my fucking god ... hij was een huilie waar je bij was....quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ie ook! Daarom vind ik dit ook moeilijk, hij is echt superlief.
Maar ik merk dat ik er allergisch voor ben als iemand zich zo afhankelijk en emotioneel opstelt, en mij min of meer verantwoordelijk houdt voor het geluk in zijn leven. Niet dat hij dat zo gezegd heeft, maar vorige week was er een incidentje waardoor hij zich wel zo opstelde, tot tranen aan toe enzo.![]()
Ik wil een man die al een leuk leven heeft en mij daar niet voor nodig heeft.
beetje lullig ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Ow.... hoe herkenbaar.... je zoekt gewoon een moeilijke manquote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar ik merk dat ik er allergisch voor ben als iemand zich zo afhankelijk en emotioneel opstelt, en mij min of meer verantwoordelijk houdt voor het geluk in zijn leven. Niet dat hij dat zo gezegd heeft, maar vorige week was er een incidentje waardoor hij zich wel zo opstelde, tot tranen aan toe enzo.![]()
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de band en de tijd die jullie hebben gehad samen..
Oh ja... spreek ook in 'verleden tijd' .. teken dat je besluit vast staat.
nas 5 weken al?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.![]()
Maar hij ziet mij nu helemaal als de vrouw waar hij oud mee wil worden enzo![]()
quote:
dat is wel een goeie iddquote:Op maandag 8 mei 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
beetje lullig ja.
Maar je kunt ook vragen: hey hoort es... ik moet met je praten. Wil je afspreken of kan ik dat telefonisch met je doen. Hij hoort als het goed is aan je grafstem wel ongeveer dat het voor hem om een onheilstijding gaat en op basis daarvan laat je het aan hem.![]()
Het kan best zijn dat ie idd al een leuk leven had maar dat ie merkt dat je hem zoveel doet dat ie opeens het gevoel heeft dat het zonder jou niet compleet is.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... hoe herkenbaar.... je zoekt gewoon een moeilijke man
(lijk je zelf ook een stuk makkelijker bij)
preciesquote:Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is allemaal goed gekomen. En nu zijn er 2 leuke vrouwen in je leven
Oeoeoe, das veuls te snel!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.![]()
Maar hij ziet mij nu helemaal als de vrouw waar hij oud mee wil worden enzo![]()
ja, maar blijkbaar vond hij mij al heel lang stiekem leuk.quote:
hij is 40.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oeoeoe, das veuls te snel!
Hoe oud is hij eigenlijk?
En nu ben ik de juiste tegengekomen die heel lief voor mij is, en mij respecteert in wie ik ben. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is allemaal goed gekomen. En nu zijn er 2 leuke vrouwen in je leven
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.quote:
omgquote:
Weet je hoe vervelend het is als ie je uiteindelijk niet nodig heeft???????quote:Op maandag 8 mei 2006 10:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk
![]()
maar vooral wil ik een man die mij niet nodig heeft!
also been there and done thatquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.
Heb het een keer gehad.. ik was 18, zij 16.. en een keer gezoend... een keer wat meer.. en prompt begon zij over kinderen krigen en settelen.. mijn god, ik ben gevlucht!
Maar als je na 5 weken daten iemand krijgt die "de rest van zn leven met je wil slijten" en daar tranen bij laat.... dan kan je wel stekelig worden toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar euh..... forgive me if I'm wrong.... maar ik verdenk je van bindingsangst
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb nuquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.
Heb het een keer gehad.. ik was 18, zij 16.. en een keer gezoend... een keer wat meer.. en prompt begon zij over kinderen krigen en settelen.. mijn god, ik ben gevlucht!
Ja zoo hoort dat te gaan inderdaad.. rustig aan, groei in elkaar enzo..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
also been there and done that![]()
sometimes girls are scary..
Liz zegt het nu ook. maar dat vind ik niet erg na ong. een jaar.
we houden gewoon erg veel van elkaar en gaan volgend jaar (als het mee zit met solliciteren) ook samenwonen![]()
Ik bedoel eigenlijk dat ik vind dat een relatie een aanvulling moet zijn op het leuke leven dat je al hebt.. en niet een relatie wil hebben omdat je anders niet gelukkig kunt zijn. Want anders heb je die relatie alleen om de relatie en niet om de persoon zelf...denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je hoe vervelend het is als ie je uiteindelijk niet nodig heeft???????
Domoor!!!!! Stel dat JIJ degene bent die echt verliefd wordt en hij heeft jou helemaal niet nodig??
Dat voelt knap klote hoor.
Het moet alleen wederzijds zijn
Maar euh..... forgive me if I'm wrong.... maar ik verdenk je van bindingsangst
Hell no..... broekkie !!!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
hoezo oud WORDEN!>>>!>!!!>?!?!?!?!
40!!! tegen die tijd hoor ik al onder de grond te liggen
mijn jonge adonis lichaam houd gewoon op bij 38
hee, zo bejaard is dat nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
Klopt... zo begin je zo'n relatie wel. Maar ergens kom je er dan wel achter dat je leven zonder die persoon gewoon niet meer helemaal compleet is. En dat is doooooodeng.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik vind dat een relatie een aanvulling moet zijn op het leuke leven dat je al hebt.. en niet een relatie wil hebben omdat je anders niet gelukkig kunt zijn. Want anders heb je die relatie alleen om de relatie en niet om de persoon zelf...denk ik.
En bindingsangst...ook wel een beetje misschien![]()
Kan me wel indenken dat hoe langer het duurt, hoe meer kritsischer je word in je keuze. En hoe moeilijker ook het is om samen te zijn, omdat je zo je eigen leventje hebt, met zo je eigen dingetjes en gewoonte's.. je vermaakt je prima alleen, dus als iemand daar dan aan wil veranderen is dat wellicht moeilijker, dan dat je .. zeg 20 bent .. ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb nu![]()
En die leeftijd, sja... Ik ben zelf 36 maar heb daarom absoluut geen haast om een vent te vinden ofzo.
hehe eentje heeft een jaar volgehouden dat ik de pappa van de kindje was... ik had nog nooit met het meisje gezoent laat staan dat ik de pappa van der koter kon zijn...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zoo hoort dat te gaan inderdaad.. rustig aan, groei in elkaar enzo..
Och dat meisje waar ik het net over had was ook niet helemaal 100..
Nadat het uit was, kreeg ik een paar weken later een telefoontje dat ze 'over tijd was'.... pff daar zit je niet op te wachten als je 18 bent. Maar dat was een 'list' om mij terug te krijgen zei een vriendin later..lekker type
Hoe verschrikkelijk zegquote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe eentje heeft een jaar volgehouden dat ik de pappa van de kindje was... ik had nog nooit met het meisje gezoent laat staan dat ik de pappa van der koter kon zijn...
je word wel door het hele dorp aangekeken daarna trouwens
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hee, zo bejaard is dat nou ook weer niet hoor![]()
![]()
Wacht maar tot je zelf een dertiger bent en de 40 nadert, zul je zien dat het echt zo oud niet is als dat je nu denkt![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik word 31 dit jaar.. maar de geest bleef hangen op 24
preciesquote:Op maandag 8 mei 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En @marietje..... klan best zijn dat ie zijn leven lkang shit heeft gehad en nu dacht: dat is ze... mijn droomvrouw.
Ook qua eigenschappen. Maar zag ie de andere kant van juist die eigenschappen niet.
Een zelfstandige vrouw die een leuk leven heeft en niet afhankelijk is heeft heel erg veel charme. Maar......... is vaak ook niet voor niets alleen en zelfstandig.
Wil vaak ook zeggen dat het verdomd moeilijk is om zo'n type vrouw genoeg om jou te laten geven om echt samen verder te kunnen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je na 5 weken daten iemand krijgt die "de rest van zn leven met je wil slijten" en daar tranen bij laat.... dan kan je wel stekelig worden toch?
Ja? Is ie groot geschapen?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:57 schreef Marietje_34 het volgende:
En ik wilde dit best een kans geven, maar dit is allemaal way too much, in alle opzichten![]()
Da klopt as een zere vinger. Take it from one who knowsquote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me wel indenken dat hoe langer het duurt, hoe meer kritsischer je word in je keuze. En hoe moeilijker ook het is om samen te zijn, omdat je zo je eigen leventje hebt, met zo je eigen dingetjes en gewoonte's.. je vermaakt je prima alleen, dus als iemand daar dan aan wil veranderen is dat wellicht moeilijker, dan dat je .. zeg 20 bent .. ofzo?![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe eentje heeft een jaar volgehouden dat ik de pappa van de kindje was... ik had nog nooit met het meisje gezoent laat staan dat ik de pappa van der koter kon zijn...
je word wel door het hele dorp aangekeken daarna trouwens
klopt, zo werkt het idd ongeveerquote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me wel indenken dat hoe langer het duurt, hoe meer kritsischer je word in je keuze. En hoe moeilijker ook het is om samen te zijn, omdat je zo je eigen leventje hebt, met zo je eigen dingetjes en gewoonte's.. je vermaakt je prima alleen, dus als iemand daar dan aan wil veranderen is dat wellicht moeilijker, dan dat je .. zeg 20 bent .. ofzo?![]()
Had jouw opmerking kunnen zijnquote:
iddquote:
quote:
quote:
quote:
neequote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jullie begrijpen wel dat ik natuurlijk geen informatie over de omvang van zijn lid kan verstrekken, al dan niet bekend bij mij![]()
ja, best welquote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef vamperotica het volgende:
Aaaaarghhhh T is en blijft een raar iets ... De Liefde!
Ze zeggen dat het te meten is aan de grootte van de hand... als je de duim en wijsvinger uit elkaar houdt, en dan de afstand van beide topjes.. zoiets dacht isquote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk.... daarom kan het best zijn dat ik zoen op een eerste date.
Maar daarme kun je best heeeeeel erg de plank mis slaan is mijn ervaring![]()
En?? Klopt dat bij jou?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het te meten is aan de grootte van de hand... als je de duim en wijsvinger uit elkaar houdt, en dan de afstand van beide topjes.. zoiets dacht is
Aan welke kant?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee klopt niet... mis een cm of 2 a 3
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan welke kant?
Hand of??? Lama.... kwil het niet weten
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mja laten we zeggen dat god en ik vriendjes zijn
Dat ookquote:Op maandag 8 mei 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat me raden... je hebt grote handen waarmee je hard kunt werken en goed kunt masseren.
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:33 schreef vamperotica het volgende:
Hahahahaha..... Hoe staat het vraagt ze....
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
De liefde is mooi, maar het blijft een feit: aai een oppossum en hij bijt![]()
zo snel kan ik toch allemaal niet bijlezen.......quote:Op maandag 8 mei 2006 12:33 schreef vamperotica het volgende:
Hahahahaha..... Hoe staat het vraagt ze....
thanx girliequote:Op maandag 8 mei 2006 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
@ Marietje suc6 in ieder geval, dat je maar je eigen hart mag volgen
gaai!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:42 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb heus wel gezien dat jullie een heel gesprek hebben hoor, maar ik ga dat toch niet allemáál lezen![]()
G'middag overigens.......![]()
Barraaatje..... ik ben net bezig om mijn haar te prepareren om er verf IN te smerenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nokje.
ik kreeg net een waarschuwing dat je moet oppassen met verf en je haar enzo.moesten we voor je onthouden en heb het in mijn agenda gezet... bij deze
Tis anders best de moeite waardquote:Op maandag 8 mei 2006 12:42 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb heus wel gezien dat jullie een heel gesprek hebben hoor, maar ik ga dat toch niet allemáál lezen![]()
G'middag overigens.......![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Barraaatje..... ik ben net bezig om mijn haar te prepareren om er verf IN te smeren
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....quote:
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.![]()
Als 41-jarige die hard aan het werk is om z'n leeggelopen six-pack weer
toonbaar te maken werkt jouw post motiverend.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.![]()
Als 41-jarige die hard aan het werk is om z'n leeggelopen six-pack weer
toonbaar te maken werkt jouw post motiverend.![]()
je vergeet "schatje" "lieverd" "poepie"quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....
ik ben dus draculettetje oftewel draakje oftewel zoessie van vamp
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
ik bedoel.. het kan nog wel redelijk worden! echt waar!
maar ... het .. word .... nooooooit ....meer....zoals ..... toen!
good luck soldier!
Zeg me dat het niet zo is?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow wat heerlijk![]()
Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken vandaag, ga vanavond naar Mathilde Santing en Frank Boeijen![]()
idd. Godzijdankquote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
ik bedoel.. het kan nog wel redelijk worden! echt waar!
maar ... het .. word .... nooooooit ....meer....zoals ..... toen!
good luck soldier!
Oh zussssje denk ik?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....
ik ben dus draculettetje oftewel draakje oftewel zoessie van vamp
ja, die jaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Gorian het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is?![]()
Geweldig, veel plezier!![]()
zelfs in truth moet de waarheid toch gezegt kunnen worden???quote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Barra, je maakt het alleen maar erger zo
![]()
Ja Barra.....quote:
??????quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zelfs in truth moet de waarheid toch gezegt kunnen worden???
zou voorlopig niet willen ruilenquote:
hoerig roze?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Barra.....
Ik zit met een achterlijk wit kapje met gaatjes op om met een haaknaald (geimproviseerd stuk ijzerdraad eigenlijk omdat ik geen haaknaals had) plukjes haar door de gaatjes te trekken die ik zo ga verven.![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... maar je brengt me wel op een idee. Zou mijn sollicitatie wel goed doen misschien.
Je brengt me sowiezo op een idee.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... maar je brengt me wel op een idee. Zou mijn sollicitatie wel goed doen misschien.
pfff wat een gedoe, ik vind plukjes ook wel leuk hoor, maar ik deed het altijd met een kamquote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Barra.....
Ik zit met een achterlijk wit kapje met gaatjes op om met een haaknaald (geimproviseerd stuk ijzerdraad eigenlijk omdat ik geen haaknaals had) plukjes haar door de gaatjes te trekken die ik zo ga verven.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet "schatje" "lieverd" "poepie"
daaaaag tot de volgende keer!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK mensen, ben weg, fijne dag allemaal nog![]()
Ik normaal ook. Maar dat is vrij oppervlakkig en ik heb vrij dik haar. Dus dan wordt alleen de bovenste laag meegenomen. Vandaar deze methode om verspreid over mijn hoofd plukjes te pakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff wat een gedoe, ik vind plukjes ook wel leuk hoor, maar ik deed het altijd met een kam
heeeeel veel plezierquote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
In plaats van de muur vandaag jezelf nokwanda?
Euh... ?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en eens een keer niet de muur met mezelf
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!quote:
Ahop die manier. Nu ikke snap.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.quote:
* Alicey ziet het voor zich.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zonquote:
Maar dat past toch juist goed bij je haar?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zon![]()
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat past toch juist goed bij je haar?
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.
Maar het voelde zo rot aan... als een bos stro.
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.
Niet veel verschil met wat het eerder was. Alleen dan wat bijgewerkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en hoe is het geworden nokje?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.
quote:
Dat verheldert het dan weer.quote:Zo er uit geknipt dat het er niet uitzag alsof er happen uit mijn haar geknipt waren
quote:
Het lukt je in 1 dag weer?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb EW net de opdracht gegeven om eventjes geschokt te kijken.... er is alweer afgewassen
ik ook!!! waar ik lil wicquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
btw..... menskens.... ik mis Lillith Wicca vandaag
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef displission het volgende:
Nou jongens, wat ik vandaag heb meegemaakt, je zult het niet geloven.., pak s'ochtends de kassa. Er was al het een en ander ingedaan aan kleingeld en toen ik hem opendeed met het sleuteltje zat er een zo'n speelgoedautootje in(je weet wel van zo'n kinder surpirise). Anyways..ik denk wat the fok doet dat ding in mijn kassa..dus ik leg hem bij kassa drie neer en denk er de rest van de dag niet meer over na..
Nu komt het verhaal..het waaide nogal en ik was aan het lossen..begint ineens zo'n containter die bij ons achter staat te rollen en die vliegt richting een blauwe auto die daar geparkeerd stond..ik heb toen ik weet niet, maar ik noem het zelf maar zo snel als ik kon de container net een cm voor de auto op de grond weten te tekkelen! Hij viel echt in slowmotion van het trappetje af en stevende af op de motorkap, athans de punt ervan..
Nou ik zal je vertellen..zoiets maak je niet elke dag mee!
Maar waar is het verband tussen de speelgoedauto en de rolcontainer? Was het speelgoedautootje ook blauw dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef displission het volgende:
I will never know! An to tell u the truth..I don't wanna know..!
Ik weet niet.. Ik heb hier ook wel eens over nagedacht, maar ik heb nog steeds de kassa niet gevonden hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef displission het volgende:
tsss net of dat nog uitmaakt..hoe vaak heb je een speelgoedauto in je kassa zitten..?
Succes!quote:Maar even tussen ons ik ga boodschappen doen..kijken hoe ik zo "goedkoop" mogelijk alles in huis kan halen, want dat is een erg interessante missie als ik boodschappen ga doen..
Wel matig ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja was het nog helemaal vergeten te vertellen:
Ik ben keihard gepwnd door de boswachter
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja was het nog helemaal vergeten te vertellen:
Ik ben keihard gepwnd door de boswachter
Oewww.... wat ben jij jumpyquote:
Die zijn helaas weer allemaal terug.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef nokwanda het volgende:
Hoest met de pluisjes?
Laat je die er anders gewoon in liggen dan?quote:
Mijn haar doet dat soms trouwens ook. Dan is het ineens een pluizebos (iedere dag doet het iets anders) Om dat te voorkomen doe ik een keer per week jasmijn olie van de toko (nog geen 2 euro voor een flesje) in mijn haar 's avonds en was ze pas de volgende dag. Dan heb ik daar iig een hele week geen last van. Maar ik was ze ook niet iedere dag. Wordt het veel te droog van.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die zijn helaas weer allemaal terug.Op een of andere manier lijkt het echter wel makkelijker hanteerbaar nu.
Ik heb normale benen, goede benen, en slechte benen. Normaal gesproken heb ik mijn normale benen, gisteren had ik een slecht been, vandaag een goed been.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat je die er anders gewoon in liggen dan?
Hmm, kan ik dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn haar doet dat soms trouwens ook. Dan is het ineens een pluizebos (iedere dag doet het iets anders) Om dat te voorkomen doe ik een keer per week jasmijn olie van de toko (nog geen 2 euro voor een flesje) in mijn haar 's avonds en was ze pas de volgende dag. Dan heb ik daar iig een hele week geen last van. Maar ik was ze ook niet iedere dag. Wordt het veel te droog van.
Was hier niet veel van te merken gister.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb normale benen, goede benen, en slechte benen. Normaal gesproken heb ik mijn normale benen, gisteren had ik een slecht been, vandaag een goed been.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Aliceyquote:
Huh? Wat is er dan eng aan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was hier niet veel van te merken gister.
Dus we kunnen vandaag onze lol op hier....... ik schuil wel vast achter de bank.
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter isquote:
Oh zoo dat valt dan ook wel redelijk mee, want ik moet nog wel wakker worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter is
En ik ben sloom en dus schuil ik achter de bank.
ik denk dat ik instort zodra ik een bed ziequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat ik instort zodra ik een bed zie
quote:
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Precies
Maar ik ben al op. Al een tijdje. Maar ik wil terug
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Wat is wakkeren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Met veel koffie op kan ik 's avonds doorgaans ook wel slapen, maar niet meer als ik 's ochtends ben opgestaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.
Tenzij ik gewoon veel dingen te doen heb en afgeleid word van het hele idee van slapen.
trust me i can stop youquote:
hallo lieve lekkere miragequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Ik ben lekkerrrr.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Mocht je het geprobeerd hebben, dan is het je niet geluktquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Bijkomend voordeel is dat je er niemand mee kan verwondenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....
slaapkop!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mocht je het geprobeerd hebben, dan is het je niet gelukt
quote:
Beetje?quote:
Dat soort dingen heb ik ook wel eens. Erg vermoeiend. Je staat dan voor de tigste keer op.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en heb wel 3x gedroomd dat ik opstond en 3x kwam ik er na een tijdje achter dat ik dat nog niet gedaan had. Da's echt raar. En ik ben nu nog een beetje raar. Heb de hele tijd raar liggen dromen.
Neem ik gewoon extra koffiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook wel eens. Erg vermoeiend. Je staat dan voor de tigste keer op.
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...... een beetje raarder dan anders.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem ik gewoon extra koffieVoor iedere keer dat ik op ben gestaan.
quote:
nee! je blijft nu wakker luiwammes! :0quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I wish..... tegendeel is waar..... als ik weer terug naar bed zou gaan zou ik zo weer slapen.
Pffff zoveel slaap tekort?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I wish..... tegendeel is waar..... als ik weer terug naar bed zou gaan zou ik zo weer slapen.
Nee.... eigenlijk niet eens zozeer.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Alicey het volgende:
Hmmm op die manier.. Maargoed, kennelijk slaap je nu dus weer beter.
Mooi zo !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en mijn klieren klieren ook weer wat minder
quote:
quote:
volgens hans teeuwen uit jezus christ super starquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ha...Maria
Mariaaaa, I just met a girl named Mariaaaaa
and suddenly that name will never be the same to me
Maria, I just met a girl named Mariaaa
And suddenly I found how wonderfull a sound can be
Maria, say loud and there's music playing
say it soft and it's almost like praying
Maria, I'll never stop saying Mariaaaaa
Moest ik even aan denken...welke musical was dat ook al weer??
West-side story geloof ik
Heb je die situatie met aanbidder al aan kunnen pakken?
Hoe is dat gegaan?
Dat heeft Teeuwen dan foutquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens hans teeuwen uit jezus christ super star
Klopt, is West Side Storyquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ha...Maria
Mariaaaa, I just met a girl named Mariaaaaa
and suddenly that name will never be the same to me
Maria, I just met a girl named Mariaaa
And suddenly I found how wonderfull a sound can be
Maria, say loud and there's music playing
say it soft and it's almost like praying
Maria, I'll never stop saying Mariaaaaa
Moest ik even aan denken...welke musical was dat ook al weer??
West-side story geloof ik
Heb je die situatie met aanbidder al aan kunnen pakken?
Hoe is dat gegaan?
hey Barraatjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey beeb.. hoe is je breakup gegaan??
Kut is dat he..... uitstel als je besluit al vast staat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, is West Side Story![]()
Nou, ik heb inmiddels gebeld met aanbidder dat ik heb nagedacht enzo en met hem wil praten. Maar vanavond kan hij niet, dus nu komt ie morgenavond. Maar hij weet al wel hoe laat het is want hij zei al 'misschien kan ik je nog op andere gedachten brengen'. Heb gezegd dat dat niet zo is.
Dus morgenavond wordt er officieel opgebroken. Pfff, toestanden allemaal, ik ben er al de hele dag misselijk van. (zenuwen)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, is West Side Story![]()
Nou, ik heb inmiddels gebeld met aanbidder dat ik heb nagedacht enzo en met hem wil praten. Maar vanavond kan hij niet, dus nu komt ie morgenavond. Maar hij weet al wel hoe laat het is want hij zei al 'misschien kan ik je nog op andere gedachten brengen'. Heb gezegd dat dat niet zo is.
Dus morgenavond wordt er officieel opgebroken. Pfff, toestanden allemaal, ik ben er al de hele dag misselijk van. (zenuwen)
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kut is dat he..... uitstel als je besluit al vast staat.
Daar krijg je idd een misselijk gevoel van
thanksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat goedkomen joh!
![]()
je hebt de keuze gemaakt en je staat er achter.
of dat het makkelijker maakt.... nu kan hij allemaal lastige vragen bedenken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou zeg dat welMaar daarentegen ben ik ook wel een beetje opgelucht dat dit niet helemaal als donderslag bij heldere hemel komt voor hem.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef gaai het volgende:
I think you'd better call Tyrone......
and tell him I said come on, help you get yo' shit
You need to call Tyrone.......
hold up.....
but you can't use my phone......
G'middag overigens......![]()
haai womanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef gaai het volgende:
I think you'd better call Tyrone......
and tell him I said come on, help you get yo' shit
You need to call Tyrone.......
hold up.....
but you can't use my phone......
G'middag overigens......![]()
Nou, ik ben niet meer om te lullen, lastige vragen of niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of dat het makkelijker maakt.... nu kan hij allemaal lastige vragen bedenken.
met dumpen kan het het beste vanuit het niets komen >dumpen > weer weg wezen voordat het echt doordringt
Die cd is echt goed jah !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai woman![]()
Geweldig nummer he. Ik heb die CD van Erica Badu met dit nummer, en deze gaat dus echt altijd heel hard![]()
damn ....wat is dit trouwens een wijventopic geworden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Die cd is echt goed jah !![]()
Hoi meissies![]()
![]()
![]()
(en Barra)
nu eerst even m'n kabouter ophalen zo trug
gezellig tochquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn ....wat is dit trouwens een wijventopic geworden!
waar is lil wic eigelijk!?!?!?!?
ey net alsof je niet genoeg aan mij hebtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
Ja...we missen een wijf
Waar zijn al die kerels hier gebleven eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey net alsof je niet genoeg aan mij hebt![]()
De mijne is op een leeftijd dat ie zich rond deze tijd af gaat vragen of ie nog genoeg zakgeld heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:33 schreef gaai het volgende:
't Is weer 'bijna-moederdag-tijd' op school.......ze hebben weer geheimen voor me![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:33 schreef gaai het volgende:
't Is weer 'bijna-moederdag-tijd' op school.......ze hebben weer geheimen voor me![]()
![]()
Nee hoor..... ik schrok afgelopen zondagavond ineens op en dacht dat ik het vergeten was. Maar EW wist me te vertellen dat het komende zondag is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
moederdag!!!! damn weer vergeten!
Is toch nog niet geweest?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
moederdag!!!! damn weer vergeten!
zet het in je agenda, net zoals dat je Nok moest waarschuwen qua haarverven enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe jaa maar ik zeg nu alvast dat ik het ga vergeten!
Dat nummer van hen samen bezorgt mij ook kippenvel! Prachtig!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, Mathilde Santing en Frank Boeijen waren SUPER gisteravond.
En toen Mathilde 'Zeg me dat het niet zo is' zong, liepen de tranen me spontaan over de wangen. Damn wat kan dat wijf zingen. En Frank is ook super![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat nummer van hen samen bezorgt mij ook kippenvel! Prachtig!![]()
Mathilde heeft ook een echt TRU nummer (net als Ilse de Lange trouwens), ken je dat? Het heet Inspiratie.
Ik had niet anders verwacht dan dat het gewoon goed zou zijn! Hoe lang duurde het alles bij elkaar?
wij doen thuis niet aan moederdag........thank god!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zet het in je agenda, net zoals dat je Nok moest waarschuwen qua haarverven enzo![]()
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, prachtig nummer is dat, heeft ze helaas niet gezongen.
Ze begonnen iets te laat, kwart over 8 ofzo, tot +_ half 11. Wel met pauze tussendoor, dus al met al ruim 2 uur denk ik.
Ze zijn nog een tijdje 'on tour', dus mochten ze bij je in de buurt komen...ik kan het je iig van harte aanbevelen![]()
Welk nummer van Ilse de Lange bedoel je? Ik ken eigenlijk alleen 'I'm not so tough'. Erg mooi liedje ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |