veeleisend tiepquote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Waar vind ik die openingsplaatjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Ech wel!quote:Op zondag 7 mei 2006 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
goed gedaaaaan Alicey![]()
Zie je wel, je kunt best topics openen![]()
![]()
Heeeey!! Je bet er weerquote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef Alicey het volgende:
Eng he?
Vorig deel : Thruth ouwehoer 88: Waar de glazen altijd vol zijn.
In de fok truth wikiquote:
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey!! Je bet er weer![]()
En met een topic
Gevindquote:Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef displission het volgende:
[..]
In de fok truth wiki![]()
Uhm marietje34, sorry![]()
maar dat hoort zo hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Het ging juist om het copy pasten.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.
quote:
Ik zit hier (alweer) nog maar iets te eten, en ben nog redelijk wakker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.
Coma tot een halkf uur of zoiets geleden. Ben nu nog niet helemaal wakker
Was dat dan niet al zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef Alicey het volgende:En als WFL-mod wil ik niet op mijn geweten hebben dat een ander subforum van slag is door mijn toedoen.
Deeltje 89 he, 88 is de vorige.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:22 schreef Marietje_34 het volgende:
alhoewel, dat je deeltje 88 opent was op zich wel heftig![]()
Tuuek! Het TRU-hokje.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Weet ik niet
[..]
Welja, douw ons maar weer in een hokje![]()
ja, dat was even mijn duistere kantquote:Op zondag 7 mei 2006 19:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oooh! Je verandert zomaar je reactie! Valsheid in geschrifte!
Bastard, wat een heerlijk klein wijffiequote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Bastard het volgende:
Zet ik ze hier ook in het topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Meteen een militie!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
and proud of it.... de barricades op met geheven vuist...voorwaards
![]()
Eng he.... die truthertjes![]()
Helemaal.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Mirage het volgende:
Ik móest ffe checken of Alicey het gehaald had![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Mirage het volgende:
Bastard !!!
Wat een prachtig kind !![]()
![]()
* Mirage is gesmolten...
en ja ja... mijn verbinding doet het zogenaamd niet ( maar je denkt toch niet dat ik achterlijk ben hè![]()
)
Ik móest ffe checken of Alicey het gehaald had![]()
wijffies (en de heren ook natuurlijk)
Nu gaat mijn verbinding weer plots wegvallen en duik ik bij Oversight onder de douche![]()
tot morgen
Verschrikkelijk... dramaandag zoquote:Op maandag 8 mei 2006 08:49 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Al is het nog niet echt goedemorgen want dekoffie was op
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een bewuste maandag op die manier.
Het valt best mee hoor. Zoveel koffie drink ik niet, maar 's ochtends moet ik het gewoon hebben.quote:
Maakt niet uit hoeveel. Het feit dat je het nodig hebt maakt de junk.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Zoveel koffie drink ik niet, maar 's ochtends moet ik het gewoon hebben.
Vooruit dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveel. Het feit dat je het nodig hebt maakt de junk.![]()
It takes one to know one
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooruit dan.![]()
Nouja, vanmiddag maar inhalen. Zometeen wordt mijn sleutel trouwens uit het slot gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |