Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoe kreeg je dat toch voor mekaar?????
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.quote:Hebben de poesjes het weekend goed overleefd?
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..
[..]
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.
wel goedquote:
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.quote:
Helemaal super is het weer hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wel goeden jij? Ist in Nijmegen ook zulk mooi weer?
Uhuh, en ik heb geen flauw idee hoe je zoiets wisselt..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.
quote:
ow wat heerlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal super is het weer hier.
Koffie op mijn schommelbankje met een boekje
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow wat heerlijk![]()
Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken vandaag, ga vanavond naar Mathilde Santing en Frank Boeijen![]()
niet met aanbidder, met m'n moederquote:
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
maar hij was nog wel zo lief enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
t is geen pro... maar het is ook lullig als hij daarvoor naar je toe komtquote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Om zoiets telefonisch te doen is wel lullig zeker he?
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
Is ie ook! Daarom vind ik dit ook moeilijk, hij is echt superlief.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar hij was nog wel zo lief enzo
maar wees in ieder geval eerlijk en oprecht.
zeg waar het op staat en ga geen urenlang betoog houden.good luck babe
Ligt helemaal aan de band en de tijd die jullie hebben gehad samen..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
oh my fucking god ... hij was een huilie waar je bij was....quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ie ook! Daarom vind ik dit ook moeilijk, hij is echt superlief.
Maar ik merk dat ik er allergisch voor ben als iemand zich zo afhankelijk en emotioneel opstelt, en mij min of meer verantwoordelijk houdt voor het geluk in zijn leven. Niet dat hij dat zo gezegd heeft, maar vorige week was er een incidentje waardoor hij zich wel zo opstelde, tot tranen aan toe enzo.![]()
Ik wil een man die al een leuk leven heeft en mij daar niet voor nodig heeft.
beetje lullig ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Ow.... hoe herkenbaar.... je zoekt gewoon een moeilijke manquote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar ik merk dat ik er allergisch voor ben als iemand zich zo afhankelijk en emotioneel opstelt, en mij min of meer verantwoordelijk houdt voor het geluk in zijn leven. Niet dat hij dat zo gezegd heeft, maar vorige week was er een incidentje waardoor hij zich wel zo opstelde, tot tranen aan toe enzo.![]()
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de band en de tijd die jullie hebben gehad samen..
Oh ja... spreek ook in 'verleden tijd' .. teken dat je besluit vast staat.
nas 5 weken al?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.![]()
Maar hij ziet mij nu helemaal als de vrouw waar hij oud mee wil worden enzo![]()
quote:
dat is wel een goeie iddquote:Op maandag 8 mei 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
beetje lullig ja.
Maar je kunt ook vragen: hey hoort es... ik moet met je praten. Wil je afspreken of kan ik dat telefonisch met je doen. Hij hoort als het goed is aan je grafstem wel ongeveer dat het voor hem om een onheilstijding gaat en op basis daarvan laat je het aan hem.![]()
Het kan best zijn dat ie idd al een leuk leven had maar dat ie merkt dat je hem zoveel doet dat ie opeens het gevoel heeft dat het zonder jou niet compleet is.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... hoe herkenbaar.... je zoekt gewoon een moeilijke man
(lijk je zelf ook een stuk makkelijker bij)
preciesquote:Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is allemaal goed gekomen. En nu zijn er 2 leuke vrouwen in je leven
Oeoeoe, das veuls te snel!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
we hebben 'gedate' sinds een week of 5. Sinds vorige week is er gezoend enzo.![]()
Maar hij ziet mij nu helemaal als de vrouw waar hij oud mee wil worden enzo![]()
ja, maar blijkbaar vond hij mij al heel lang stiekem leuk.quote:
hij is 40.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oeoeoe, das veuls te snel!
Hoe oud is hij eigenlijk?
En nu ben ik de juiste tegengekomen die heel lief voor mij is, en mij respecteert in wie ik ben. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het is allemaal goed gekomen. En nu zijn er 2 leuke vrouwen in je leven
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.quote:
omgquote:
Weet je hoe vervelend het is als ie je uiteindelijk niet nodig heeft???????quote:Op maandag 8 mei 2006 10:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk
![]()
maar vooral wil ik een man die mij niet nodig heeft!
also been there and done thatquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.
Heb het een keer gehad.. ik was 18, zij 16.. en een keer gezoend... een keer wat meer.. en prompt begon zij over kinderen krigen en settelen.. mijn god, ik ben gevlucht!
Maar als je na 5 weken daten iemand krijgt die "de rest van zn leven met je wil slijten" en daar tranen bij laat.... dan kan je wel stekelig worden toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar euh..... forgive me if I'm wrong.... maar ik verdenk je van bindingsangst
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb nuquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dan wil je wel snel binden wellicht.. maar toch..het komt benauwend over als je het zo zegt.
Heb het een keer gehad.. ik was 18, zij 16.. en een keer gezoend... een keer wat meer.. en prompt begon zij over kinderen krigen en settelen.. mijn god, ik ben gevlucht!
Ja zoo hoort dat te gaan inderdaad.. rustig aan, groei in elkaar enzo..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
also been there and done that![]()
sometimes girls are scary..
Liz zegt het nu ook. maar dat vind ik niet erg na ong. een jaar.
we houden gewoon erg veel van elkaar en gaan volgend jaar (als het mee zit met solliciteren) ook samenwonen![]()
Ik bedoel eigenlijk dat ik vind dat een relatie een aanvulling moet zijn op het leuke leven dat je al hebt.. en niet een relatie wil hebben omdat je anders niet gelukkig kunt zijn. Want anders heb je die relatie alleen om de relatie en niet om de persoon zelf...denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je hoe vervelend het is als ie je uiteindelijk niet nodig heeft???????
Domoor!!!!! Stel dat JIJ degene bent die echt verliefd wordt en hij heeft jou helemaal niet nodig??
Dat voelt knap klote hoor.
Het moet alleen wederzijds zijn
Maar euh..... forgive me if I'm wrong.... maar ik verdenk je van bindingsangst
Hell no..... broekkie !!!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
hoezo oud WORDEN!>>>!>!!!>?!?!?!?!
40!!! tegen die tijd hoor ik al onder de grond te liggen
mijn jonge adonis lichaam houd gewoon op bij 38
hee, zo bejaard is dat nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
hoezo oud WORDEN!>>>!>!!!>?!?!?!?!
40!!! tegen die tijd hoor ik al onder de grond te liggen
mijn jonge adonis lichaam houd gewoon op bij 38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |