quote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef displission het volgende:
Nou jongens, wat ik vandaag heb meegemaakt, je zult het niet geloven.., pak s'ochtends de kassa. Er was al het een en ander ingedaan aan kleingeld en toen ik hem opendeed met het sleuteltje zat er een zo'n speelgoedautootje in(je weet wel van zo'n kinder surpirise). Anyways..ik denk wat the fok doet dat ding in mijn kassa..dus ik leg hem bij kassa drie neer en denk er de rest van de dag niet meer over na..
Nu komt het verhaal..het waaide nogal en ik was aan het lossen..begint ineens zo'n containter die bij ons achter staat te rollen en die vliegt richting een blauwe auto die daar geparkeerd stond..ik heb toen ik weet niet, maar ik noem het zelf maar zo snel als ik kon de container net een cm voor de auto op de grond weten te tekkelen! Hij viel echt in slowmotion van het trappetje af en stevende af op de motorkap, athans de punt ervan..
Nou ik zal je vertellen..zoiets maak je niet elke dag mee!
Maar waar is het verband tussen de speelgoedauto en de rolcontainer? Was het speelgoedautootje ook blauw dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef displission het volgende:
I will never know! An to tell u the truth..I don't wanna know..!
Ik weet niet.. Ik heb hier ook wel eens over nagedacht, maar ik heb nog steeds de kassa niet gevonden hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef displission het volgende:
tsss net of dat nog uitmaakt..hoe vaak heb je een speelgoedauto in je kassa zitten..?
Succes!quote:Maar even tussen ons ik ga boodschappen doen..kijken hoe ik zo "goedkoop" mogelijk alles in huis kan halen, want dat is een erg interessante missie als ik boodschappen ga doen..
Wel matig ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja was het nog helemaal vergeten te vertellen:
Ik ben keihard gepwnd door de boswachter
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja was het nog helemaal vergeten te vertellen:
Ik ben keihard gepwnd door de boswachter
Oewww.... wat ben jij jumpyquote:
Die zijn helaas weer allemaal terug.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef nokwanda het volgende:
Hoest met de pluisjes?
Laat je die er anders gewoon in liggen dan?quote:
Mijn haar doet dat soms trouwens ook. Dan is het ineens een pluizebos (iedere dag doet het iets anders) Om dat te voorkomen doe ik een keer per week jasmijn olie van de toko (nog geen 2 euro voor een flesje) in mijn haar 's avonds en was ze pas de volgende dag. Dan heb ik daar iig een hele week geen last van. Maar ik was ze ook niet iedere dag. Wordt het veel te droog van.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die zijn helaas weer allemaal terug.Op een of andere manier lijkt het echter wel makkelijker hanteerbaar nu.
Ik heb normale benen, goede benen, en slechte benen. Normaal gesproken heb ik mijn normale benen, gisteren had ik een slecht been, vandaag een goed been.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat je die er anders gewoon in liggen dan?
Hmm, kan ik dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn haar doet dat soms trouwens ook. Dan is het ineens een pluizebos (iedere dag doet het iets anders) Om dat te voorkomen doe ik een keer per week jasmijn olie van de toko (nog geen 2 euro voor een flesje) in mijn haar 's avonds en was ze pas de volgende dag. Dan heb ik daar iig een hele week geen last van. Maar ik was ze ook niet iedere dag. Wordt het veel te droog van.
Was hier niet veel van te merken gister.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb normale benen, goede benen, en slechte benen. Normaal gesproken heb ik mijn normale benen, gisteren had ik een slecht been, vandaag een goed been.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Aliceyquote:
Huh? Wat is er dan eng aan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was hier niet veel van te merken gister.
Dus we kunnen vandaag onze lol op hier....... ik schuil wel vast achter de bank.
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter isquote:
Oh zoo dat valt dan ook wel redelijk mee, want ik moet nog wel wakker worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter is
En ik ben sloom en dus schuil ik achter de bank.
ik denk dat ik instort zodra ik een bed ziequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat ik instort zodra ik een bed zie
quote:
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Precies
Maar ik ben al op. Al een tijdje. Maar ik wil terug
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Wat is wakkeren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Met veel koffie op kan ik 's avonds doorgaans ook wel slapen, maar niet meer als ik 's ochtends ben opgestaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.
Tenzij ik gewoon veel dingen te doen heb en afgeleid word van het hele idee van slapen.
trust me i can stop youquote:
hallo lieve lekkere miragequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Ik ben lekkerrrr.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Mocht je het geprobeerd hebben, dan is het je niet geluktquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Bijkomend voordeel is dat je er niemand mee kan verwondenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |