quote:Op maandag 8 mei 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Barraaatje..... ik ben net bezig om mijn haar te prepareren om er verf IN te smeren
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....quote:
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg
hoezo oud WORDEN!>>>!>!!!>?!?!?!?!
40!!! tegen die tijd hoor ik al onder de grond te liggen
mijn jonge adonis lichaam houd gewoon op bij 38
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.![]()
Als 41-jarige die hard aan het werk is om z'n leeggelopen six-pack weer
toonbaar te maken werkt jouw post motiverend.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Barra, bedankt. Je bent een echte inspiratiebron.![]()
Als 41-jarige die hard aan het werk is om z'n leeggelopen six-pack weer
toonbaar te maken werkt jouw post motiverend.![]()
je vergeet "schatje" "lieverd" "poepie"quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....
ik ben dus draculettetje oftewel draakje oftewel zoessie van vamp
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
ik bedoel.. het kan nog wel redelijk worden! echt waar!
maar ... het .. word .... nooooooit ....meer....zoals ..... toen!
good luck soldier!
Zeg me dat het niet zo is?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow wat heerlijk![]()
Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken vandaag, ga vanavond naar Mathilde Santing en Frank Boeijen![]()
idd. Godzijdankquote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
ik bedoel.. het kan nog wel redelijk worden! echt waar!
maar ... het .. word .... nooooooit ....meer....zoals ..... toen!
good luck soldier!
Oh zussssje denk ik?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi, ik zal me dan even netjes voorstellen.....
ik ben dus draculettetje oftewel draakje oftewel zoessie van vamp
ja, die jaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Gorian het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is?![]()
Geweldig, veel plezier!![]()
zelfs in truth moet de waarheid toch gezegt kunnen worden???quote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Barra, je maakt het alleen maar erger zo
![]()
Ja Barra.....quote:
??????quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zelfs in truth moet de waarheid toch gezegt kunnen worden???
zou voorlopig niet willen ruilenquote:
hoerig roze?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Barra.....
Ik zit met een achterlijk wit kapje met gaatjes op om met een haaknaald (geimproviseerd stuk ijzerdraad eigenlijk omdat ik geen haaknaals had) plukjes haar door de gaatjes te trekken die ik zo ga verven.![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... maar je brengt me wel op een idee. Zou mijn sollicitatie wel goed doen misschien.
Je brengt me sowiezo op een idee.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... maar je brengt me wel op een idee. Zou mijn sollicitatie wel goed doen misschien.
pfff wat een gedoe, ik vind plukjes ook wel leuk hoor, maar ik deed het altijd met een kamquote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Barra.....
Ik zit met een achterlijk wit kapje met gaatjes op om met een haaknaald (geimproviseerd stuk ijzerdraad eigenlijk omdat ik geen haaknaals had) plukjes haar door de gaatjes te trekken die ik zo ga verven.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet "schatje" "lieverd" "poepie"
daaaaag tot de volgende keer!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK mensen, ben weg, fijne dag allemaal nog![]()
Ik normaal ook. Maar dat is vrij oppervlakkig en ik heb vrij dik haar. Dus dan wordt alleen de bovenste laag meegenomen. Vandaar deze methode om verspreid over mijn hoofd plukjes te pakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff wat een gedoe, ik vind plukjes ook wel leuk hoor, maar ik deed het altijd met een kam
heeeeel veel plezierquote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
In plaats van de muur vandaag jezelf nokwanda?
Euh... ?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en eens een keer niet de muur met mezelf
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!quote:
Ahop die manier. Nu ikke snap.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.quote:
* Alicey ziet het voor zich.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zonquote:
Maar dat past toch juist goed bij je haar?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zon![]()
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat past toch juist goed bij je haar?
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.
Maar het voelde zo rot aan... als een bos stro.
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.
Niet veel verschil met wat het eerder was. Alleen dan wat bijgewerkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en hoe is het geworden nokje?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.
quote:
Dat verheldert het dan weer.quote:Zo er uit geknipt dat het er niet uitzag alsof er happen uit mijn haar geknipt waren
quote:
Het lukt je in 1 dag weer?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb EW net de opdracht gegeven om eventjes geschokt te kijken.... er is alweer afgewassen
ik ook!!! waar ik lil wicquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
btw..... menskens.... ik mis Lillith Wicca vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |