Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoe kreeg je dat toch voor mekaar?????
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.quote:Hebben de poesjes het weekend goed overleefd?
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee.. De deur sloot niet goed, dus het was iets van open-dicht-op slot waar ergens iets mis ging. Vraag me echter niet om on purpose een sleutel af te breken Of bijvoorbeeld een pakje boter te deuken. Inmiddels ben ik een afgebroken stukje sleutel en 55 euro lichter..
[..]
Jawel, as usual. Mijn poezels zijn heel erg zelfstandig.
wel goedquote:
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.quote:
Helemaal super is het weer hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wel goeden jij? Ist in Nijmegen ook zulk mooi weer?
Uhuh, en ik heb geen flauw idee hoe je zoiets wisselt..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... een nieuw slot kopen was ook een optie. Maar dat neemt meer tijd en afhankelijk van het soort slot kan het minstens even duur zijn.
quote:
ow wat heerlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal super is het weer hier.
Koffie op mijn schommelbankje met een boekje
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow wat heerlijk![]()
Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken vandaag, ga vanavond naar Mathilde Santing en Frank Boeijen![]()
niet met aanbidder, met m'n moederquote:
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
maar hij was nog wel zo lief enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niet met aanbidder, met m'n moeder![]()
Qua aanbidder heb ik een probleem trouwens. Ik heb dit weekend besloten dat ik er een punt achter wil zetten en weet niet goed hoe ik dat moet zeggen enzo![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
t is geen pro... maar het is ook lullig als hij daarvoor naar je toe komtquote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Om zoiets telefonisch te doen is wel lullig zeker he?
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luister eens... ik heb de voors en tegens tegen elkaar opgewogen, en de weegschaal slaat toch uit naar de tegens.. daarom denk ik dat het wijs is om er mee te stoppen.
Kan nog wel maanden aanmodderen dan, maar dat maakt het niet makkelijker.
Geen dank
Is ie ook! Daarom vind ik dit ook moeilijk, hij is echt superlief.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar hij was nog wel zo lief enzo
maar wees in ieder geval eerlijk en oprecht.
zeg waar het op staat en ga geen urenlang betoog houden.good luck babe
Ligt helemaal aan de band en de tijd die jullie hebben gehad samen..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks![]()
Om zoiets telefonisch te doen is wel lullig zeker he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |