10 minuten maximaal hoor, zo'n groot stuk is dat ook weer niet...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef VisStick het volgende:
Zeker wel 15 minuten lopen ja, maar onderweg is het altijd gezellig heur
Kraak & Smaakquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:28 schreef Arid het volgende:
21:47 min. lopen. Las ik ergens in een recensie van 3voor12
oww jeequote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.
Toolquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Ik ga bij de kaufland in mofrika 10 flessen Passie halen, dat is de billige variant van de Passoa en kost ¤3 per fles...quote:
Dat is lekker spul, als we meeten op pinkpop kun je het proberen.. Ik dacht dat er sowieso sprake was van een Fok!pinkpopmeet...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:03 schreef Arid het volgende:
Was dat voor zoete troep dan?!? Bij mij in de tas zit enkel wiskey en bier!
Ja weet niet. Bezuinigen??? Komt Pinkpop dit jaar uberhaupt op ned3?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef greatgonzo het volgende:
hee, normaal hadden ze toch op ned 3 zondagmiddag toch altijd een opmaat, met concerten van het vorige jaar? Dit jaar niet??
Soms wel ligt eraan waar je werkt op pinkpop. Een vriend van mij werkte als vrijwilliger voor de scouting backstage bij de 3FM tent afgelopen jaar, hij moest wat rommel opruimen enzo en liep op een gegeven moment Apocalytica tegen het lijf....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wat mag je allemaal doen als vrijwilliger? Kun je ook bij de bands in de buurt komen bijv. vlak na of voor hun optreden?
Ze zijn in iedergeval naar wat ik heb gehoord over de 45.000 heen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Arid het volgende:
Staat de teller inmiddels niet rond de 46000 ofzo?
Jammerquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:12 schreef Dafar het volgende:
Ik denk dat het net niet uitverkocht raakt alhoewel het er niet ver vanaf zal zitten..
W'll see, ik zie het ook liever uitverkocht maar omdat er nog 3 weken te gaan zijn voor een kleine 15.000 kaarten...quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:18 schreef greatgonzo het volgende:
vind iets minder druk wel relaxter, midner lange rij bij de biertent/plee/ingang enz
Doe mij maar lekker zo rond de 55.000 mensen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]mee eens.... vorig jaar was het heerlijk vertoeven op het terrein..
Het terrein was vorig jaar ook aangepast om minder mensen, het totale terrein was kleiner en er waren ook minder vreet en zuip tenten...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:18 schreef greatgonzo het volgende:
vind iets minder druk wel relaxter, midner lange rij bij de biertent/plee/ingang enz
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
[..]
Het terrein was vorig jaar ook aangepast om minder mensen, het totale terrein was kleiner en er waren ook minder vreet en zuip tenten...
Dan weet ik je te vinden voor een koel pilsjequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef Arid het volgende:
[..]
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staan![]()
Dat is op Pinkpop niet aan te raden. Op Lowlands is het al zwaar irritant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker zo rond de 55.000 mensen.
je neemt ook een aggregaat mee?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef Arid het volgende:
[..]
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staan![]()
Mooie vraag: wie vind dat Blof terecht op pinkpop staat?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:18 schreef koenimex het volgende:
Waar ik voor kom?
David Gray!
Racoon!
RHCP!
Blof ook wel een beetje!
en de rest zie ik wel!
Vond ik ook. Maar ik heb Zeeuwse roots, dus ben misschien niet helemaal objectiefquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef greatgonzo het volgende:
tja, eerder stonden met succes ook De Dijk, Rowen Heze en nu bv Racoon er... dan hoort Blof er gewoon bij ja
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is op Pinkpop niet aan te raden. Op Lowlands is het al zwaar irritant.
een diehardquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:11 schreef zjroentje het volgende:
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.
Hier ook zo een. Ook voor de negende keer. Sterker nog 1996 was mijn eerste en dat is al bijna 10 jaar geledenquote:
leg eens uit, vind je het tof dat je lang moet wachten voor een biertje?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.
Vrienden van mij staan in een dranktent, dus met dat wachten valt het wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
leg eens uit, vind je het tof dat je lang moet wachten voor een biertje?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zo moet je het maar zien.quote:Of vind je het gewoon gezelliger en meer kans om contact te maken? (mij lijkt dus dat het anoniemer wordt met meer mensen)
Damn. Daar ben ik toch wel jaloers op. 1996 was echt een topjaar qua bands, zeker achteraf gezien. 1997 was mijn eerste keer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hier ook zo een. Ook voor de negende keer. Sterker nog 1996 was mijn eerste en dat is al bijna 10 jaar geleden![]()
Ik ben dan niet 6 keer naar een festival geweest, maar ik ga ook naar andere festivals hoor!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Na zes keer zou ik toch een gevoel krjgen van; Is er ergens anders soms ook een festival?!
Niet echt, als je binnen een half uurtje op het festivalterrein bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Na zes keer zou ik toch een gevoel krjgen van; Is er ergens anders soms ook een festival?!
Welnee, dat heb ik in ieder geval niet bij Pinkpop. Komt ook omdat het mijn festival is, georganiseerd in de plaats waar ik ben opgegroeid. Het doet me meer dan Lowlands bijvoorbeeld, om die reden, maar dat is logisch volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Je moet ook een keer tijd hebben om wat te etenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hahaha, alsof de Duitsers op haar zitten te wachten
Dat ben ik wel met je eens hoor, ik zei het meer omdat er zo laatdunkend over Anouk gedaan werd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef evil-me het volgende:
ze is wel groter maar echt niet zo groot in duitsland
daarbij zou ze dan niet op een beter podia ze staat op het kleinste podium halverwege de middag. tegenover kaiserchiefs denk ik.
Same here. Ik kom uit Kerkrade, dus Pinkpop hoorde er gewoon bij. Als je niet naar binnenging, dan zat je op de berg of volgde je het op TV.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik in ieder geval niet bij Pinkpop. Komt ook omdat het mijn festival is, georganiseerd in de plaats waar ik ben opgegroeid. Het doet me meer dan Lowlands bijvoorbeeld, om die reden, maar dat is logisch volgens mij.
Ja ik ben er ook erg bang voor...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef Professional het volgende:
En dan nu het weer.
Ik heb echt het gevoel, nadat het de hele week fucking 25 graden is geweest, dat we gewoon aan het einde van de maand weer kutregen krijgen, en dat we weer lekker nat worden op Pinkpop
Ik weet niet of wij op A3 stonden, maar op de camping waar wij stonden, was het ook een puinzooi rond de douches/toiletten.. ik kan het weten, ik heb de grond van zeer nabij gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 07:11 schreef Dafar het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat een echt festival geen festival is zonder regen...
Op Rock Werchter afgelopen jaar heeft het ook ontzettend geregend.. Ik weet niet of er mensen op camping A3 lagen? maar daar rond de toiletten was het een puinzooi..
Mwa, ja zal vast wel niet de enige zijn. En bij Deus en Hooverphonic kom ik wel even kiujkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef beestjuh het volgende:
TOOL, Racoon, Skin, dEUS, Hooverphonic.
Ik moet in m'n eentje
Tentje kost toch geen drol, en anders is er vast wel iemand die nog zo'n ding op zolder heeft liggen. Gewoon drie dagen gaan (als er nog kaarten zijn tenminste)quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Er is meestal ook wel aanspraak genoeg.
Misschien wil ik toch drie dagen gaan. Placebo, Deftones, Soulfly. Maar dan moet ik weer een tent kopen..
of heeft er iemand een plekje over, ach, dat zien we daar wel.
haha amateursquote:Op maandag 15 mei 2006 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij op A3 stonden, maar op de camping waar wij stonden, was het ook een puinzooi rond de douches/toiletten.. ik kan het weten, ik heb de grond van zeer nabij gezien.
Tjaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:48 schreef Siegfried het volgende:
Vorig jaar Glastonbury:
Dus laten wij niet zeuren over een beetje regen![]()
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
haha amateursje weet toch dat je nooit te dicht bij die dingen je tentje moet zetten
![]()
Het was enorm geestigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.![]()
Mmmm ik vond het toch wat minder hoor... Al geloof ik meteen dat het een prachtig gezicht is geweest.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was enorm geestigIk liep ernaast en bleef wel staan
![]()
Volgens mij was dat gewoon een schreeuw om aandachtquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.![]()
Hahahaquote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef Arid het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een schreeuw om aandacht![]()
http://pinkpop.nl/page.php?pagID=216&newID=111quote:50.000 TICKETS VOOR PINKPOP 2006
dinsdag 16 mei 2006
Het gaat fantastisch met de voorverkoop van Pinkpop 2006. Intussen zijn meer dan 50.000 tickets verkocht terwijl in de resterende drie weken pas de grote publiciteitsgolf gaat losbarsten. Woensdag 17 mei komt in de gratis dagkrant de METRO, in een oplage van 600.000 stuks, een insert van 4 pagina's over Pinkpop 2006. Tevens worden op deze dag 150.000 festivalmagazines verspreid over heel Nederland, gemaakt door LiveXS, het gratis popmagazine. Gelijktijdig starten diverse sponsors met hun akties zoals BRAND bierbrouwerij die een leuk spel heeft bedacht waarmee entreekaarten zijn te winnen.
Ook de Publieke Omroep zal volop deelnemen aan de campagne om vooral aandacht te krijgen voor het feit dat Pinkpop 2006 weer minstens zes uur live op Nederland 3 te zien zal zijn. Als opwarmers komen op de woensdagen 24 mei en 31 mei TV-uitzendingen, telkens van 23.30 tot 00.00 uur op Nederland 3. Het is DE KEUZE VAN GIEL BEELEN. Op zondag 4 juni zal het optreden van KAISER CHIEFS uit 2005 uitgezonden worden tussen 13.00 en 13.30 uur (voor hen die nog moeten afreizen voor de Pinkstermaandag). Voor de thuisblijvers is er op Pinkstermaandag vanaf 19.00 uur op Nederland 3 een speciale uitzending van KLOKHUIS over Pinkpop 2005 en natuurlijk de live-uitzending vanaf het festivalterrein.
Intussen wordt de website www.pinkpop.nl erg druk bezocht. Alle voorgaande records op dit vlak zijn intussen gebroken. Pinkpop is weer hot en dat zal Nederland weten ook. Ook uit België en Duitsland is de belangstelling groter dan voorgaande jaren.
Nou dan ken jij de Worm nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:14 schreef Arid het volgende:
Maar geen rivierbeddingen
Camping B natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heb er ook zin in, ben dit jaar ook van de partij !!
Heb ontzettend veel zin in Tool zaterdagavond !!
En de BHG lijkt me ook wel kicke![]()
Edit: dit is mijn eerste keer op Pinkpop trouwens. Welke camping kan ik het beste op gaan liggen ? En hoe laat moet je ongeveer in de rij gaan staan voor die camping ?
Campings schelen qua faciliteiten niets. Uit ervaring weet ik wel dat de campings eerder dan 12.00h open gaan, ik denk zelf rond 08.00hquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Okay maar die twee campings schelen qua faciliteiten niks ?
Enne hoe laat moet je ongeveer daar zijn om een goede plaats te hebben ? Geloof dat de campings allebei om 12 uur open gaan...
En is er parkeer gelegenheid ergens daar in de buurt, op niet te lange afstand ? Heb een hekel aan het OV...
quote:50.000 TICKETS VERKOCHT!
Het gaat fantastisch met de voorverkoop van Pinkpop 2006. Intussen zijn meer dan 50.000 tickets verkocht terwijl in de resterende drie weken pas de grote publiciteitsgolf gaat losbarsten. Zoals bekend is de maximale capaciteit van het festivalterrein 60.000, dat zou dus kunnen betekenen dat Pinkpop dit jaar voor de 17e keer in haar bestaan uitverkocht raakt. Ook wordt de website www.pinkpop.nl erg druk bezocht. Alle voorgaande records op dit vlak zijn intussen gebroken. Pinkpop is weer hot en dat zal Nederland weten ook. Ook uit België en Duitsland is de belangstelling groter dan voorgaande jaren.
Mijn laatste bezoek buiten de kelder dus reageren op deze post hier heeft geen nut. Ik vind De Heer LaagLawaai erg onvriendelijk en hij laat duidelijk weten dat ik zoals ik zijn reacties opvat niet welkom ben op Fok gezien zijn reacties hier en op uitgaan en vrije tijd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
hmm ik heb last van een daja vu...
Ik quote van wikipedia:quote:
quote:De Worm (Duits: Wurm) is een riviertje gelegen in het grensgebied van de Nederlandse provincie Limburg en de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. De Worm ontspringt in het Duitse Aken en stroomt in noordelijke richting vervolgens door gemeentes Würselen, Herzogenrath, Übach-Palenberg, Geilenkirchen en Heinsberg om noordelijk van daar in de Roer uit te monden. Van Herzogenrath tot Übach-Palenberg dient de rivier enkele kilometers lang als grensrivier met de Nederlandse gemeentes Kerkrade (kern Haanrade) en Landgraaf (kern Ubach over Worms).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Worm_%28rivier%29
Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:51 schreef Arid het volgende:
Ik ben nu al op diverse festivals geweest, en de enige 'indringer' die ik ooit in mijn tent heb gehad is de regen!!
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:28 schreef _alejandro het volgende:
ik zit er gewoon met 15 mensen, is er bijna altijd wel één iemand aanwezig
Same here. Ik kom alleen maar naar mijn tent om een paar armzalige uurtjes een klein beetje te slapenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....
die kun je toch ook zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is de chocolademelk die 't em doet he?
Niet zo lekker als mijn mama dat doetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je toch ook zelf klaarmaken
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als het met dit weer zo doorgaat dan wordt het elke dag terug naar mama en papa, daar waar de warme chocolademelk klaar staat en daar waar een warm ligbad je klaar maakt voor de dag van morgen
Kun je niet overnachten bij een leuke dame/heer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.
Anyway ...![]()
Ik heb mensen gevonden die ook wel naar de Pinkpop zondag willen!
![]()
Nu zit ik alleen nog even met het puntje vervoer, want tegen de tijd dat Tool uitgespeeld is rijden er vanaf Landgraaf al geen treinen meer...Hoe goed is wildkamperen daar te doen?
Als het regent kom ik ook wel ff langsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn moeder kan nog wel wat extra chocomelk voor je maken
neem je dr meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet zo lekker als mijn mama dat doet![]()
![]()
Ik ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je moet maandag werken of zo? wildkamperen is al een tijdje verboden daar geloof ik
Duurquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Longmen het volgende:
Tent tip: voor mensen die er nog één nodig hebben: aanbieding bij de Bristol, voor 40 euro een tweepersoons licht gewicht koepel tentje!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Duur
Aldi:
Iglotent 2-persoons
• glasfiberframe
• hoogte:120-130 cm
• buitentent van polyester,
2.000 mm waterkolom,
pu-gecoat met
extra naad-afdichting
• 2 verschillende modellen in
diverse kleuren
[afbeelding]
29,99
En uit ervaring weet ik dat die fun-camps echt wel goede kwaliteit zijn, de zes persoons variant heeft al twee LL edities overleeft
gaan we nog dvd's ruilen?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk, het hoge woord is eruit van m`n broertje: we gaan naar Pinkpop
morgen even kaartjes halen
hehe. zie je t al voor je? met een hele zak vol met dvd`s in de wei zitten?quote:
Ik ben net nog eens aan het kijken, maar in 2000 ging ik ook al. Maar dan alleen de maandag.quote:
Dan hoop ik voor je dat je niet alleen de maandag gaat, want die kaarten zijn uitverkocht (wilde zelf van de week kaartje halen..)quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk, het hoge woord is eruit van m`n broertje: we gaan naar Pinkpop
morgen even kaartjes halen
quote:500 Servlet Exception
javax.servlet.ServletException: Read timeout error null
at com.openmarket.Satellite.b.a([DashoPro-V2-050200])
at com.openmarket.Satellite.b.init([DashoPro-V2-050200])
at com.openmarket.Satellite.SatServer.init([DashoPro-V2-050200])
at com.caucho.server.http.Application.createServlet(Application.java:3103)
at com.caucho.server.http.Application.loadServlet(Application.java:3054)
at com.caucho.server.http.QServletConfig.loadServlet(QServletConfig.java:418)
at com.caucho.server.http.Application.getFilterChainServlet(Application.java:2794)
at com.caucho.server.http.Application.buildFilterChain(Application.java:2750)
at com.caucho.server.http.Invocation.service(Invocation.java:310)
at com.caucho.server.http.CacheInvocation.service(CacheInvocation.java:135)
at com.caucho.server.http.RunnerRequest.handleRequest(RunnerRequest.java:342)
at com.caucho.server.http.RunnerRequest.handleConnection(RunnerRequest.java:272)
at com.caucho.server.TcpConnection.run(TcpConnection.java:137)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:534)
Resin 2.1.6 (built Fri Nov 8 08:18:18 PST 2002)
Handig voor de mensen die alleen zaterdag of zondag gaan.quote:Van Pinkpop
Op maandagavond en dinsdagmorgen rijden er pendeltreinen van Landgraaf naar Heerlen. Op maandagavond vertrekken er vanaf Heerlen extra rechtstreekse treinen naar o.a. Maastricht, Venlo, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Amersfoort, Tilburg, Breda en Rotterdam. Dinsdagmorgen vertrekken er vanaf Heerlen extra treinen naar Eindhoven.
idd, wel ff zorgen dat ik zaterdag als ik aankom gelijk een retourtje haal voor de dinsdagquote:Op maandag 22 mei 2006 19:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
die dinsdagmorgen is altijd cool op het station en in de trein...
dat zijn echte extreem rechts gasten, ik liep daar met een vriend van me en ik voelde me toch echt bedreigt door 8 van die apenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja lijkt me handig.. in Landgraaf zijn die apparaten altijd stuk... door het hanggroeptuig natuurlijk
Dat spreekt elkaar een beetje tegenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat zijn echte extreem rechts gasten, ik liep daar met een vriend van me en ik voelde me toch echt bedreigt door 8 van die apen
En dan bij Placebo vooraanstaan natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Ik ga ook! Nu maar hopen dat dit weer niet door blijft zetten tot pinksteren
Mijn eerste festival moet wel een mooi festival worden!
Ja het is net de Amsterdam-bijlmer bij ons in Landgraaf...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:01 schreef donald_dick het volgende:
dat zijn echte extreem rechts gasten, ik liep daar met een vriend van me en ik voelde me toch echt bedreigt door 8 van die apen
Absoluut!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:32 schreef Arid het volgende:
[..]
En dan bij Placebo vooraanstaan natuurlijk!
Daar hebben we het al een paar x over gehad maar nog niks concreets zoals plaats en tijdstip....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Komt er nog een geslaagde FOK! Meet, zoals die van Lowlands al jaren succesvol is?
![]()
Dat bedoel ik, dan wordt ie vast NOG succesvoller als die van Lowlandsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef Dafar het volgende:
[..]
Daar hebben we het al een paar x over gehad maar nog niks concreets zoals plaats en tijdstip....![]()
Alleen als je zelf extreem rechts bent...quote:
Ik heb niet echt de behoefte om een uur met een stel Fok! users rond te hangen, maar even hoi zeggen en een biertje doen lijkt me leukquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Komt er nog een geslaagde FOK! Meet, zoals die van Lowlands al jaren succesvol is?
![]()
Bij de wel geslaagde rockin park meet van vorig jaar was dat ook het geval. Daarna ga je weer je eigen weg en opvallend genoeg kom je elkaar op zo'n dag dan nog een aantal keren tegenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om een uur met een stel Fok! users rond te hangen, maar even hoi zeggen en een biertje doen lijkt me leuk
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat is toch allemaal zo omslachtig. Ga je je toffe vriendengroep tijdens zo'n druk festival, met zoveel leuke bands verruilen voor een stel bebrilde FOKnerds, die je nog nooit gezien hebt en die waarschijnlijk niks meer te vertellen hebben dan: hee hallo, ik ben Toffe_Ellende, je weet wel van die scherpe oneliners of zo.. huhuh...
Bang dat ze ingepikt wordt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef Dezz het volgende:
Mij zie je ook niet op die Fok!meet hoor, blijf mooi bij m'n vriendin
Nee, ze houdt toch alleen van mijquote:
Dat ziet er ruig uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hg2OKKTCe44&search=pinkpop
daar liep ik ook nog ergens rond
* Foxke denkt weer terug aan paaspop en denkt vooruit aan lowlandsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hg2OKKTCe44&search=pinkpop
daar liep ik ook nog ergens rond
Dat ze vroeg stoppenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:31 schreef Arid het volgende:
John Peel stage (tent) 3FM stage (noord) Zuid podium
Zaterdag 3 juni
15.00-23.00 uur 16:00-15:45 Alize
17:45-18:30 Mo'Jones
20:00-21:00 Kraak & Smaak 16:00-16:45 Kubb
17:45-18:45 Admiraal Freebee
19:45-21:00 Paul Weller 15:00-16:00 The Dresden Dolls
16:45-17:45 Nelly Furtado
18:45-19:45 Kaiser Chiefs
21:00-22:30 Placebo
Zondag 4 juni
13:00-23:00 uur 14:15-15:00 The Rakes
16:00-17:00 The Zutons
18:00-19:00 Infadels
20:15-21:15 Hooverphonic 14:00-15:00 Vankatoen
16:00-17:00 Dredg
18:00-19:00 Danko Jones
20:15-21:15 Alter Bridge 13:00-14:00 Kashmir
15:00-16:00 Bloodhound Gang
17:00-18:00 Racoon
19:00-20:15 dEUS
21:15-22:30 Tool
Maandag 5 juni
11:00-23:00 uur 11:45-12:30 Living Things
13:30-14:30 Jamie Lidell
15:30-16:30 Editors
17:30-18:30 The Flaming Lips
19:45-20:45 Opgezwolle 11:45-12:30 Soulfly
13:30-14:30 David Gray
15:30-16:30 Deftones
17:30-18:30 Nickelback
19:45-20:45 Morrissey 11:00-11:45 Pete Murray
12:30-13:30 Blof
14:30-15:30 Skin
16:30-17:30 Keane
18:30-19:45 Franz Ferdinand
20:45-22:30 Red Hot Chili Peppers
En, wat vinden we van het program![]()
Dat is al jaren zo inderdaad... Goed voor de nachtrustquote:Op woensdag 24 mei 2006 06:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat ze vroeg stoppen
Is er daarna nog wat te doen op het terrein?
Dus je wilt niet dat ik mee gaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om een uur met een stel Fok! users rond te hangen, maar even hoi zeggen en een biertje doen lijkt me leuk
Hoe ga ik me hier uit lullen?quote:
De films om 24:00u zijn wel oke.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dupje het volgende:
Zaterdagavond 22:00u Lord of War
Zaterdagavond 24:00u Wallace & Gromit in the Curse of the Wererabbit
Zondagavond 22:00u Walk the Line
Zondagavond 24:00u Hostel
Lord of War is ook zeker vetquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De films om 24:00u zijn wel oke.
leuke films, alleen Hostel nog niet gezien, maar dat is ook niet zo erg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dupje het volgende:
Zaterdagavond 22:00u Lord of War
Zaterdagavond 24:00u Wallace & Gromit in the Curse of the Wererabbit
Zondagavond 22:00u Walk the Line
Zondagavond 24:00u Hostel
Tsja, op Lowlands gaan ze nog wat langer door, tot 2 uur geloof ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Hoe ga ik me hier uit lullen?![]()
Ja maar JIJ vindt ze veeeels te vroeg stoppen
Als Pinkpop een beetje bevalt, ga ik trouwens ook naar Lowlands.
Ja, er wonen namelijk duizenden mensen om dat terrein heen, daar heeft Lowlands natuurlijk geen last vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:00 schreef greatgonzo het volgende:
niet zoveel als LL, maar op camping B is een tent waar ze tot 3 uur nog muziek draaien, en bij camping A is vaak nog een film
overigens stoppen ze al jaren zo vroeg, zal wel met de vergunning te maken hebben
instant party?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef Longmen het volgende:
En het programma van de feesttent op camping B?
Ik hoop eerder met Tool 2001 of Radiohead 2001....quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef ririndra het volgende:
Placebo wordt een legendarisch Pinkpop optreden....te vergelijken met Muse 2004.....
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop eerder met Tool 2001 of Radiohead 2001....![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef ririndra het volgende:
Placebo wordt een legendarisch Pinkpop optreden....te vergelijken met Muse 2004.....
Er is zelfs een tijdje sprake van geweest dat Pinkpop misschien weg moest van Megaland.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, er wonen namelijk duizenden mensen om dat terrein heen, daar heeft Lowlands natuurlijk geen last vanSowieso vreeemd dat het nog gehouden kan worden eigenlijk.
Nee, meer met het feit dat Megaland nog maar één groot concert of evenement mocht organiseren per jaar..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:26 schreef zjroentje het volgende:
Dat had toch met dat restaurant te maken nabij Megaland? Overste Hof (?)
Pinkpop heeft iets meer directe buren..... en er is simpelweg minder ruimte.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef greatgonzo het volgende:
ach, als ze het aanpakken als LL moet er veel meer mogelijk zijn, LL geeft de buren 10 vrijkaarten en een pak geld, en niemand zeurt...
Kijk, wat maakt die 10.000 euro nu uit wat je kwijtbent voor de buurman, als je 20.000 x 3 consumpties extra kan verkopen (gemiddeld genomen)
zie je wel dat xtc je hersenen aantastquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:49 schreef Thr1lls33ker het volgende:
losers....pinkpop is jaren 60 stijl
echte feestvierders gaan naar house feesten waar hardcore,darkcore,speedcore en terror wordt gedraaid
En echte feestvierders hebben een slecht werkende i en e op hun toetsenbord, zo te zien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:49 schreef Thr1lls33ker het volgende:
losers....pinkpop is jaren 60 stijl
echte feestvierders gaan naar house feesten waar hardcore,darkcore,speedcore en terror wordt gedraaid
Was daar 'vroeger' ook niet altijd camping C bij in de buurt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, de eigenaar van de Overste Hof (dat als ik het goed begrepen heb nu gerund wordt door gangsters) wilde publiciteit omdat hij tijdens Pinksteren onbereikbaar was geworden. Vond ik altijd vreemd want bij hem zaten altijd veel van de artiesten die op Pinkpop zouden spelen.
Volgens mij langs de Overstehofweg. Dat was dan camping C, lag een beetje op een helling.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lag aan die kant ook nog een camping dan?
Blader even wat terug, staat er vaak genoeg!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef BoerQ het volgende:
Gaat de camping pas zaterdag open, of kan je er ook al vrijdagavond op?
Ik dacht dat die nog áchter camping B lag..quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij langs de Overstehofweg. Dat was dan camping C, lag een beetje op een helling.
echte muziek echte kwaliteitsmuziek komt uit de draaitafel van een DJ, House leeft en primitieve instrumenten maken gewoon niks los bij mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef greatgonzo het volgende:
muziekkwaliteits gehalte ligt ook een stuk hoger
Voor mij 1994quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
na.. alleen RATM wil ik nog een keer zien. Was het trouwens 93,94 of 96?
Volgende week woensdag wordt er weer een aflevering van Giel's keuze uitgezonden. Zelfde tijd zelfde zender :-)quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef greatgonzo het volgende:
gisteren de keuze van Giel vergeten te kijken, met de beste PP fragmenten van de afgelopen jaren.. iemand het gezien?
Is niet geweest. Zou na Hans Teeuwen komen, maar helaas.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef greatgonzo het volgende:
gisteren de keuze van Giel vergeten te kijken, met de beste PP fragmenten van de afgelopen jaren.. iemand het gezien?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar en ook nog over mn camping B en auto vraagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:50 schreef super-muffin het volgende:
Kun je overigens ook op de camping slapen als je een dag ticket heb?
en zo nee, tot hoe laat rijden de treinen 's avonds?
in het katholieke zuiden wil bidden nog wel een keer helpenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
halverwege volgende week wordt het warmer
Pinkpop begint toch niet op woensdag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tot woensdag voorspelt NOS Teletekst toch echt geen temperaturen boven de 16 en veel neerslag.
Ook niet als je bij iemand de tent inkruipt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk niet dat je met dagkaarten de camping op mag, nee.
Je hebt een apart bandje nodig om het campingterrein op te mogen. Dus ik denk het niet...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ook niet als je bij iemand de tent inkruipt?
Je kunt geen kaarten meer online bestellen als het evenement in minder dan 9 dagen plaatsvindt. Even naar het Postkantoor/GWK dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef daeri het volgende:
Zeg, zit zaterdag vol?
Normaal ga ik naar Lowlands, maar ik realiseerde me 10 minuten geleden dat Placebo misschien niet komt op Lowlandsen ik moet ze zien, maar op Ticketservice kan ik geen kaartjes bestellen...? dus uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |