10 minuten maximaal hoor, zo'n groot stuk is dat ook weer niet...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef VisStick het volgende:
Zeker wel 15 minuten lopen ja, maar onderweg is het altijd gezellig heur
Kraak & Smaakquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:28 schreef Arid het volgende:
21:47 min. lopen. Las ik ergens in een recensie van 3voor12
oww jeequote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.
Toolquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Ik ga bij de kaufland in mofrika 10 flessen Passie halen, dat is de billige variant van de Passoa en kost ¤3 per fles...quote:
Dat is lekker spul, als we meeten op pinkpop kun je het proberen.. Ik dacht dat er sowieso sprake was van een Fok!pinkpopmeet...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:03 schreef Arid het volgende:
Was dat voor zoete troep dan?!? Bij mij in de tas zit enkel wiskey en bier!
Ja weet niet. Bezuinigen??? Komt Pinkpop dit jaar uberhaupt op ned3?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef greatgonzo het volgende:
hee, normaal hadden ze toch op ned 3 zondagmiddag toch altijd een opmaat, met concerten van het vorige jaar? Dit jaar niet??
Soms wel ligt eraan waar je werkt op pinkpop. Een vriend van mij werkte als vrijwilliger voor de scouting backstage bij de 3FM tent afgelopen jaar, hij moest wat rommel opruimen enzo en liep op een gegeven moment Apocalytica tegen het lijf....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wat mag je allemaal doen als vrijwilliger? Kun je ook bij de bands in de buurt komen bijv. vlak na of voor hun optreden?
Ze zijn in iedergeval naar wat ik heb gehoord over de 45.000 heen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Arid het volgende:
Staat de teller inmiddels niet rond de 46000 ofzo?
Jammerquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:12 schreef Dafar het volgende:
Ik denk dat het net niet uitverkocht raakt alhoewel het er niet ver vanaf zal zitten..
W'll see, ik zie het ook liever uitverkocht maar omdat er nog 3 weken te gaan zijn voor een kleine 15.000 kaarten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |