10 minuten maximaal hoor, zo'n groot stuk is dat ook weer niet...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef VisStick het volgende:
Zeker wel 15 minuten lopen ja, maar onderweg is het altijd gezellig heur
Kraak & Smaakquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:28 schreef Arid het volgende:
21:47 min. lopen. Las ik ergens in een recensie van 3voor12
oww jeequote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan moet je wel knetterzat cq knetterstoned zijn wil je er zo lang over doen.
Toolquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tijd om maar eens te kijken welke band het populairst is.
Welke 5 bands moeten jullie absoluut zien op PP?
Kraak & Smaak
Bloodhound Gang
Franz Ferdinand
Soulfly
Opgezwolle
Ik ga bij de kaufland in mofrika 10 flessen Passie halen, dat is de billige variant van de Passoa en kost ¤3 per fles...quote:
Dat is lekker spul, als we meeten op pinkpop kun je het proberen.. Ik dacht dat er sowieso sprake was van een Fok!pinkpopmeet...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:03 schreef Arid het volgende:
Was dat voor zoete troep dan?!? Bij mij in de tas zit enkel wiskey en bier!
Ja weet niet. Bezuinigen??? Komt Pinkpop dit jaar uberhaupt op ned3?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef greatgonzo het volgende:
hee, normaal hadden ze toch op ned 3 zondagmiddag toch altijd een opmaat, met concerten van het vorige jaar? Dit jaar niet??
Soms wel ligt eraan waar je werkt op pinkpop. Een vriend van mij werkte als vrijwilliger voor de scouting backstage bij de 3FM tent afgelopen jaar, hij moest wat rommel opruimen enzo en liep op een gegeven moment Apocalytica tegen het lijf....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wat mag je allemaal doen als vrijwilliger? Kun je ook bij de bands in de buurt komen bijv. vlak na of voor hun optreden?
Ze zijn in iedergeval naar wat ik heb gehoord over de 45.000 heen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Arid het volgende:
Staat de teller inmiddels niet rond de 46000 ofzo?
Jammerquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:12 schreef Dafar het volgende:
Ik denk dat het net niet uitverkocht raakt alhoewel het er niet ver vanaf zal zitten..
W'll see, ik zie het ook liever uitverkocht maar omdat er nog 3 weken te gaan zijn voor een kleine 15.000 kaarten...quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:18 schreef greatgonzo het volgende:
vind iets minder druk wel relaxter, midner lange rij bij de biertent/plee/ingang enz
Doe mij maar lekker zo rond de 55.000 mensen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]mee eens.... vorig jaar was het heerlijk vertoeven op het terrein..
Het terrein was vorig jaar ook aangepast om minder mensen, het totale terrein was kleiner en er waren ook minder vreet en zuip tenten...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:18 schreef greatgonzo het volgende:
vind iets minder druk wel relaxter, midner lange rij bij de biertent/plee/ingang enz
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
[..]
Het terrein was vorig jaar ook aangepast om minder mensen, het totale terrein was kleiner en er waren ook minder vreet en zuip tenten...
Dan weet ik je te vinden voor een koel pilsjequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef Arid het volgende:
[..]
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staan![]()
Dat is op Pinkpop niet aan te raden. Op Lowlands is het al zwaar irritant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker zo rond de 55.000 mensen.
je neemt ook een aggregaat mee?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef Arid het volgende:
[..]
Dus dit jaar heb ik een mobiele tap-unit naast mijn tent staan![]()
Mooie vraag: wie vind dat Blof terecht op pinkpop staat?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:18 schreef koenimex het volgende:
Waar ik voor kom?
David Gray!
Racoon!
RHCP!
Blof ook wel een beetje!
en de rest zie ik wel!
Vond ik ook. Maar ik heb Zeeuwse roots, dus ben misschien niet helemaal objectiefquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef greatgonzo het volgende:
tja, eerder stonden met succes ook De Dijk, Rowen Heze en nu bv Racoon er... dan hoort Blof er gewoon bij ja
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is op Pinkpop niet aan te raden. Op Lowlands is het al zwaar irritant.
een diehardquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:11 schreef zjroentje het volgende:
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.
Hier ook zo een. Ook voor de negende keer. Sterker nog 1996 was mijn eerste en dat is al bijna 10 jaar geledenquote:
leg eens uit, vind je het tof dat je lang moet wachten voor een biertje?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit wordt toch al de negende keer voor mij, en hoe drukker, hoe beter ik het vind.
Vrienden van mij staan in een dranktent, dus met dat wachten valt het wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
leg eens uit, vind je het tof dat je lang moet wachten voor een biertje?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zo moet je het maar zien.quote:Of vind je het gewoon gezelliger en meer kans om contact te maken? (mij lijkt dus dat het anoniemer wordt met meer mensen)
Damn. Daar ben ik toch wel jaloers op. 1996 was echt een topjaar qua bands, zeker achteraf gezien. 1997 was mijn eerste keer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hier ook zo een. Ook voor de negende keer. Sterker nog 1996 was mijn eerste en dat is al bijna 10 jaar geleden![]()
Ik ben dan niet 6 keer naar een festival geweest, maar ik ga ook naar andere festivals hoor!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Na zes keer zou ik toch een gevoel krjgen van; Is er ergens anders soms ook een festival?!
Niet echt, als je binnen een half uurtje op het festivalterrein bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Na zes keer zou ik toch een gevoel krjgen van; Is er ergens anders soms ook een festival?!
Welnee, dat heb ik in ieder geval niet bij Pinkpop. Komt ook omdat het mijn festival is, georganiseerd in de plaats waar ik ben opgegroeid. Het doet me meer dan Lowlands bijvoorbeeld, om die reden, maar dat is logisch volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Arid het volgende:
Je moet ook een keer tijd hebben om wat te etenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hahaha, alsof de Duitsers op haar zitten te wachten
Dat ben ik wel met je eens hoor, ik zei het meer omdat er zo laatdunkend over Anouk gedaan werd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef evil-me het volgende:
ze is wel groter maar echt niet zo groot in duitsland
daarbij zou ze dan niet op een beter podia ze staat op het kleinste podium halverwege de middag. tegenover kaiserchiefs denk ik.
Same here. Ik kom uit Kerkrade, dus Pinkpop hoorde er gewoon bij. Als je niet naar binnenging, dan zat je op de berg of volgde je het op TV.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik in ieder geval niet bij Pinkpop. Komt ook omdat het mijn festival is, georganiseerd in de plaats waar ik ben opgegroeid. Het doet me meer dan Lowlands bijvoorbeeld, om die reden, maar dat is logisch volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |