Ja ik ben er ook erg bang voor...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef Professional het volgende:
En dan nu het weer.
Ik heb echt het gevoel, nadat het de hele week fucking 25 graden is geweest, dat we gewoon aan het einde van de maand weer kutregen krijgen, en dat we weer lekker nat worden op Pinkpop
Ik weet niet of wij op A3 stonden, maar op de camping waar wij stonden, was het ook een puinzooi rond de douches/toiletten.. ik kan het weten, ik heb de grond van zeer nabij gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 07:11 schreef Dafar het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat een echt festival geen festival is zonder regen...
Op Rock Werchter afgelopen jaar heeft het ook ontzettend geregend.. Ik weet niet of er mensen op camping A3 lagen? maar daar rond de toiletten was het een puinzooi..
Mwa, ja zal vast wel niet de enige zijn. En bij Deus en Hooverphonic kom ik wel even kiujkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef beestjuh het volgende:
TOOL, Racoon, Skin, dEUS, Hooverphonic.
Ik moet in m'n eentje
Tentje kost toch geen drol, en anders is er vast wel iemand die nog zo'n ding op zolder heeft liggen. Gewoon drie dagen gaan (als er nog kaarten zijn tenminste)quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Er is meestal ook wel aanspraak genoeg.
Misschien wil ik toch drie dagen gaan. Placebo, Deftones, Soulfly. Maar dan moet ik weer een tent kopen..
of heeft er iemand een plekje over, ach, dat zien we daar wel.
haha amateursquote:Op maandag 15 mei 2006 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij op A3 stonden, maar op de camping waar wij stonden, was het ook een puinzooi rond de douches/toiletten.. ik kan het weten, ik heb de grond van zeer nabij gezien.
Tjaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:48 schreef Siegfried het volgende:
Vorig jaar Glastonbury:
Dus laten wij niet zeuren over een beetje regen![]()
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
haha amateursje weet toch dat je nooit te dicht bij die dingen je tentje moet zetten
![]()
Het was enorm geestigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.![]()
Mmmm ik vond het toch wat minder hoor... Al geloof ik meteen dat het een prachtig gezicht is geweest.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was enorm geestigIk liep ernaast en bleef wel staan
![]()
Volgens mij was dat gewoon een schreeuw om aandachtquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ons tentje stond daar ook in het geheel niet.....ik moest ook nog een eind lopen om daar te komen. Ik was me gewoon gaan wassen enz. en toen ik klaar was en weg wilde lopen, gleed ik zo pardoesen onder luid applaus uit in de modder.![]()
Hahahaquote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef Arid het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een schreeuw om aandacht![]()
http://pinkpop.nl/page.php?pagID=216&newID=111quote:50.000 TICKETS VOOR PINKPOP 2006
dinsdag 16 mei 2006
Het gaat fantastisch met de voorverkoop van Pinkpop 2006. Intussen zijn meer dan 50.000 tickets verkocht terwijl in de resterende drie weken pas de grote publiciteitsgolf gaat losbarsten. Woensdag 17 mei komt in de gratis dagkrant de METRO, in een oplage van 600.000 stuks, een insert van 4 pagina's over Pinkpop 2006. Tevens worden op deze dag 150.000 festivalmagazines verspreid over heel Nederland, gemaakt door LiveXS, het gratis popmagazine. Gelijktijdig starten diverse sponsors met hun akties zoals BRAND bierbrouwerij die een leuk spel heeft bedacht waarmee entreekaarten zijn te winnen.
Ook de Publieke Omroep zal volop deelnemen aan de campagne om vooral aandacht te krijgen voor het feit dat Pinkpop 2006 weer minstens zes uur live op Nederland 3 te zien zal zijn. Als opwarmers komen op de woensdagen 24 mei en 31 mei TV-uitzendingen, telkens van 23.30 tot 00.00 uur op Nederland 3. Het is DE KEUZE VAN GIEL BEELEN. Op zondag 4 juni zal het optreden van KAISER CHIEFS uit 2005 uitgezonden worden tussen 13.00 en 13.30 uur (voor hen die nog moeten afreizen voor de Pinkstermaandag). Voor de thuisblijvers is er op Pinkstermaandag vanaf 19.00 uur op Nederland 3 een speciale uitzending van KLOKHUIS over Pinkpop 2005 en natuurlijk de live-uitzending vanaf het festivalterrein.
Intussen wordt de website www.pinkpop.nl erg druk bezocht. Alle voorgaande records op dit vlak zijn intussen gebroken. Pinkpop is weer hot en dat zal Nederland weten ook. Ook uit België en Duitsland is de belangstelling groter dan voorgaande jaren.
Nou dan ken jij de Worm nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:14 schreef Arid het volgende:
Maar geen rivierbeddingen
Camping B natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heb er ook zin in, ben dit jaar ook van de partij !!
Heb ontzettend veel zin in Tool zaterdagavond !!
En de BHG lijkt me ook wel kicke![]()
Edit: dit is mijn eerste keer op Pinkpop trouwens. Welke camping kan ik het beste op gaan liggen ? En hoe laat moet je ongeveer in de rij gaan staan voor die camping ?
Campings schelen qua faciliteiten niets. Uit ervaring weet ik wel dat de campings eerder dan 12.00h open gaan, ik denk zelf rond 08.00hquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Okay maar die twee campings schelen qua faciliteiten niks ?
Enne hoe laat moet je ongeveer daar zijn om een goede plaats te hebben ? Geloof dat de campings allebei om 12 uur open gaan...
En is er parkeer gelegenheid ergens daar in de buurt, op niet te lange afstand ? Heb een hekel aan het OV...
quote:50.000 TICKETS VERKOCHT!
Het gaat fantastisch met de voorverkoop van Pinkpop 2006. Intussen zijn meer dan 50.000 tickets verkocht terwijl in de resterende drie weken pas de grote publiciteitsgolf gaat losbarsten. Zoals bekend is de maximale capaciteit van het festivalterrein 60.000, dat zou dus kunnen betekenen dat Pinkpop dit jaar voor de 17e keer in haar bestaan uitverkocht raakt. Ook wordt de website www.pinkpop.nl erg druk bezocht. Alle voorgaande records op dit vlak zijn intussen gebroken. Pinkpop is weer hot en dat zal Nederland weten ook. Ook uit België en Duitsland is de belangstelling groter dan voorgaande jaren.
Mijn laatste bezoek buiten de kelder dus reageren op deze post hier heeft geen nut. Ik vind De Heer LaagLawaai erg onvriendelijk en hij laat duidelijk weten dat ik zoals ik zijn reacties opvat niet welkom ben op Fok gezien zijn reacties hier en op uitgaan en vrije tijd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
hmm ik heb last van een daja vu...
Ik quote van wikipedia:quote:
quote:De Worm (Duits: Wurm) is een riviertje gelegen in het grensgebied van de Nederlandse provincie Limburg en de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. De Worm ontspringt in het Duitse Aken en stroomt in noordelijke richting vervolgens door gemeentes Würselen, Herzogenrath, Übach-Palenberg, Geilenkirchen en Heinsberg om noordelijk van daar in de Roer uit te monden. Van Herzogenrath tot Übach-Palenberg dient de rivier enkele kilometers lang als grensrivier met de Nederlandse gemeentes Kerkrade (kern Haanrade) en Landgraaf (kern Ubach over Worms).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Worm_%28rivier%29
Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:51 schreef Arid het volgende:
Ik ben nu al op diverse festivals geweest, en de enige 'indringer' die ik ooit in mijn tent heb gehad is de regen!!
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:28 schreef _alejandro het volgende:
ik zit er gewoon met 15 mensen, is er bijna altijd wel één iemand aanwezig
Same here. Ik kom alleen maar naar mijn tent om een paar armzalige uurtjes een klein beetje te slapenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....
die kun je toch ook zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is de chocolademelk die 't em doet he?
Niet zo lekker als mijn mama dat doetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je toch ook zelf klaarmaken
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als het met dit weer zo doorgaat dan wordt het elke dag terug naar mama en papa, daar waar de warme chocolademelk klaar staat en daar waar een warm ligbad je klaar maakt voor de dag van morgen
Kun je niet overnachten bij een leuke dame/heer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.
Anyway ...![]()
Ik heb mensen gevonden die ook wel naar de Pinkpop zondag willen!
![]()
Nu zit ik alleen nog even met het puntje vervoer, want tegen de tijd dat Tool uitgespeeld is rijden er vanaf Landgraaf al geen treinen meer...Hoe goed is wildkamperen daar te doen?
Als het regent kom ik ook wel ff langsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn moeder kan nog wel wat extra chocomelk voor je maken
neem je dr meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet zo lekker als mijn mama dat doet![]()
![]()
Ik ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je moet maandag werken of zo? wildkamperen is al een tijdje verboden daar geloof ik
Duurquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Longmen het volgende:
Tent tip: voor mensen die er nog één nodig hebben: aanbieding bij de Bristol, voor 40 euro een tweepersoons licht gewicht koepel tentje!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Duur
Aldi:
Iglotent 2-persoons
• glasfiberframe
• hoogte:120-130 cm
• buitentent van polyester,
2.000 mm waterkolom,
pu-gecoat met
extra naad-afdichting
• 2 verschillende modellen in
diverse kleuren
[afbeelding]
29,99
En uit ervaring weet ik dat die fun-camps echt wel goede kwaliteit zijn, de zes persoons variant heeft al twee LL edities overleeft
gaan we nog dvd's ruilen?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk, het hoge woord is eruit van m`n broertje: we gaan naar Pinkpop
morgen even kaartjes halen
hehe. zie je t al voor je? met een hele zak vol met dvd`s in de wei zitten?quote:
Ik ben net nog eens aan het kijken, maar in 2000 ging ik ook al. Maar dan alleen de maandag.quote:
Dan hoop ik voor je dat je niet alleen de maandag gaat, want die kaarten zijn uitverkocht (wilde zelf van de week kaartje halen..)quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk, het hoge woord is eruit van m`n broertje: we gaan naar Pinkpop
morgen even kaartjes halen
quote:500 Servlet Exception
javax.servlet.ServletException: Read timeout error null
at com.openmarket.Satellite.b.a([DashoPro-V2-050200])
at com.openmarket.Satellite.b.init([DashoPro-V2-050200])
at com.openmarket.Satellite.SatServer.init([DashoPro-V2-050200])
at com.caucho.server.http.Application.createServlet(Application.java:3103)
at com.caucho.server.http.Application.loadServlet(Application.java:3054)
at com.caucho.server.http.QServletConfig.loadServlet(QServletConfig.java:418)
at com.caucho.server.http.Application.getFilterChainServlet(Application.java:2794)
at com.caucho.server.http.Application.buildFilterChain(Application.java:2750)
at com.caucho.server.http.Invocation.service(Invocation.java:310)
at com.caucho.server.http.CacheInvocation.service(CacheInvocation.java:135)
at com.caucho.server.http.RunnerRequest.handleRequest(RunnerRequest.java:342)
at com.caucho.server.http.RunnerRequest.handleConnection(RunnerRequest.java:272)
at com.caucho.server.TcpConnection.run(TcpConnection.java:137)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:534)
Resin 2.1.6 (built Fri Nov 8 08:18:18 PST 2002)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |