Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
He hoe zit het eigenlijk met kamperen daar. Je zet je tentje op op het campeerterrein, en dan loop je naar het festival terrein? Als ik het goed begrijp, staat je tentje dan, met al je spullen, eten drinken, slaapzak, tent, sokken, kleren weet ik veel wat voor zooi, de hele dag onbewaakt op het campeerterrein en savonds kom je weer terug van het festival terrein en al je spullen staan er nog
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:51 schreef Arid het volgende:
Ik ben nu al op diverse festivals geweest, en de enige 'indringer' die ik ooit in mijn tent heb gehad is de regen!!
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:28 schreef _alejandro het volgende:
ik zit er gewoon met 15 mensen, is er bijna altijd wel één iemand aanwezig
Same here. Ik kom alleen maar naar mijn tent om een paar armzalige uurtjes een klein beetje te slapenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga jij tijdens de optredens, of één van de 15 man, terug naar de camping?? Is het daar dan gezellig? Lijkt me dooie boel daar... Ik ben van begin tot eind op het festival terrein....
die kun je toch ook zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is de chocolademelk die 't em doet he?
Niet zo lekker als mijn mama dat doetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je toch ook zelf klaarmaken
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Festivalbezoekers behoren over het algemeen niet door het meest asociale deel van de bevolking. Het is voor outsiders misschien nog moeilijk te geloven maar er wordt beschaafd met elkaar om gegaan. Je moet het natuurlijk wel niet gaan uitlokken. Ik zou sowieso geen waardevolle spullen in je tent achter laten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als het met dit weer zo doorgaat dan wordt het elke dag terug naar mama en papa, daar waar de warme chocolademelk klaar staat en daar waar een warm ligbad je klaar maakt voor de dag van morgen
Kun je niet overnachten bij een leuke dame/heer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er nog wel eens een niet-festivalganger de camping op weet te komen. D'r is volgens mij twee jaar geleden wel eens iemand aangehouden met een rugtas vol telefoons e.d. Gewoon over een hek geklommen.
Anyway ...![]()
Ik heb mensen gevonden die ook wel naar de Pinkpop zondag willen!
![]()
Nu zit ik alleen nog even met het puntje vervoer, want tegen de tijd dat Tool uitgespeeld is rijden er vanaf Landgraaf al geen treinen meer...Hoe goed is wildkamperen daar te doen?
Als het regent kom ik ook wel ff langsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn moeder kan nog wel wat extra chocomelk voor je maken
neem je dr meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet zo lekker als mijn mama dat doet![]()
![]()
Ik ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je moet maandag werken of zo? wildkamperen is al een tijdje verboden daar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |