Was daar 'vroeger' ook niet altijd camping C bij in de buurt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, de eigenaar van de Overste Hof (dat als ik het goed begrepen heb nu gerund wordt door gangsters) wilde publiciteit omdat hij tijdens Pinksteren onbereikbaar was geworden. Vond ik altijd vreemd want bij hem zaten altijd veel van de artiesten die op Pinkpop zouden spelen.
Volgens mij langs de Overstehofweg. Dat was dan camping C, lag een beetje op een helling.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lag aan die kant ook nog een camping dan?
Blader even wat terug, staat er vaak genoeg!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef BoerQ het volgende:
Gaat de camping pas zaterdag open, of kan je er ook al vrijdagavond op?
Ik dacht dat die nog áchter camping B lag..quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij langs de Overstehofweg. Dat was dan camping C, lag een beetje op een helling.
echte muziek echte kwaliteitsmuziek komt uit de draaitafel van een DJ, House leeft en primitieve instrumenten maken gewoon niks los bij mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef greatgonzo het volgende:
muziekkwaliteits gehalte ligt ook een stuk hoger
Voor mij 1994quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
na.. alleen RATM wil ik nog een keer zien. Was het trouwens 93,94 of 96?
Volgende week woensdag wordt er weer een aflevering van Giel's keuze uitgezonden. Zelfde tijd zelfde zender :-)quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef greatgonzo het volgende:
gisteren de keuze van Giel vergeten te kijken, met de beste PP fragmenten van de afgelopen jaren.. iemand het gezien?
Is niet geweest. Zou na Hans Teeuwen komen, maar helaas.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef greatgonzo het volgende:
gisteren de keuze van Giel vergeten te kijken, met de beste PP fragmenten van de afgelopen jaren.. iemand het gezien?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar en ook nog over mn camping B en auto vraagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:50 schreef super-muffin het volgende:
Kun je overigens ook op de camping slapen als je een dag ticket heb?
en zo nee, tot hoe laat rijden de treinen 's avonds?
in het katholieke zuiden wil bidden nog wel een keer helpenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
halverwege volgende week wordt het warmer
Pinkpop begint toch niet op woensdag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tot woensdag voorspelt NOS Teletekst toch echt geen temperaturen boven de 16 en veel neerslag.
Ook niet als je bij iemand de tent inkruipt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk niet dat je met dagkaarten de camping op mag, nee.
Je hebt een apart bandje nodig om het campingterrein op te mogen. Dus ik denk het niet...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ook niet als je bij iemand de tent inkruipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |