quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Mij ook?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, hequote:
Jawel, maar je hebt een hoofdaccount, reedsch afgeschreven, maar je was hier voorheen alquote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, he![]()
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndquote:
Laat Sven ff met rust, anders doet hij verkeerde dingenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef 14.gif het volgende:
Als ik geen 1e ben ga ik t morgen gewoon opnieuw proberen
st....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndROFL LOLLEROMFG
D: D;D D: d;D
d D D,d;d:D:d; d;D
Geen wat meer?quote:
Het is je gegund, zoveel posten als gaat me niet lukkenquote:
Nou smoel houwe over postsquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
je had toch 1.5 uur buiten gezetenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
Waarom eigenlijkquote:
Ik meerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Ja, al had ik dat nou niet gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?quote:
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
Ah, meneer wil een bannetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.
Maar jij mag wel doorgaanquote:
Het is inhoudloos. Het gaat al ruim 1.5 topic over de postcount. Kappen nu.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
Dennis, dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
he, das waar ookquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dennis, dat kan jij helemaal niet![]()
!
Fijn voor je, ik heb met jou al helemaal niets te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jouquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zie je mij pimpen met cijfers dan?
Since whenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
he, das waar ook
op FOK!sport kan ik wel bannen
Oi, 14quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?
Sinds ik devver ben, en daarom admin-rechten heb op sport.quote:
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jou
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.
Dit is toch de SC?quote:
Maar ik blijf toch hartstikke vriendelijkquote:
Slowchatten over leuke onderwerpen. Geen postcount meer. That's all.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
En dat moet ik zo vroeg op de dag al snappen?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
Beetje hypocriet, want je doet zelf meequote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
mods denken dat ze zich niet aan de regels hoeven te houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Dan wordt het wel saaaaaaaaai.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Jij borduurt er op doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over door
Daar mag je het niet meer over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
Hoi -Marlii-quote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
quote:
ik was er niet vanavondquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar mag je het niet meer over hebben!
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hoi -Marlii-
Wanneer komen die dingen dan?
Wie maakt die dingen dan? Arcee?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niks
Jaquote:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssst
ook leuk toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messengaquote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werken
nee okequote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messenga
O RLY?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
He, het is niet voor niks de PUB SC hequote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
We mogen niks meer zeggen van Messengaquote:
Die schijnt hier mod ofzo te zijn.....quote:
Ja, omdat je bij NWS geband bentquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
2 komma's missen.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging kon er dan toch worden gejuicht.
een paar topics vandaag stelt niet zoveel voorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingenquote:
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....quote:Op zondag 7 mei 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingen!
Als je nou gewoon zegt wat het moet worden......quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
Was ik maar weer sportcrew, dan kon ik dat zelf aanpassen!
Echt waar!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....
Moet et worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern, terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging, kon er dan toch worden gejuicht.
Zo beter? Bayern prolongeert dubbelquote:
Dan nog is het een rare zin.quote:
Dat mag ie morgen mooi zelf op gaan lossen. Hij verbetert fouten, ik nietquote:
Maar ik had zo'n mooie zin gefabriceerdquote:Op zondag 7 mei 2006 01:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat mag ie morgen mooi zelf op gaan lossen. Hij verbetert fouten, ik niet
Ik zet hem wel in het topic, ok?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik had zo'n mooie zin gefabriceerd.
Met naam en toenaam, hé?quote:
is gebeurd hoor svenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met naam en toenaam, hé?!
Dan ga ik nu slapen![]()
mwoah, misschienquote:Op zondag 7 mei 2006 01:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
is gebeurd hoor sven
wil je geen sportcrew meer worden dan?
ach, die 30 zijn zo gehaald johquote:Op zondag 7 mei 2006 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, misschien
Tis dat quotom waar ik tegen aan hik, ik voel me altijd zo schuldig als ik een paar dagen niet post.
Ok, zeg maar tegen Nuon dat ik weer terug wil komenquote:
Is gemeld,quote:Op zondag 7 mei 2006 01:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok, zeg maar tegen Nuon dat ik weer terug wil komen
Whehe, en jij dacht eerste te staan hè.quote:
Voor de pc??quote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb op Ebay bijna twee reepjes van 1GIG binnen voor 1,50.
DDR2 PC3200quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef dennistd het volgende:
hoi
Dat dusquote:
2gig voor 1,50quote:Op zondag 7 mei 2006 11:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus![]()
1 gig voor 1.50 .
Ik betaal mijn eigen port wel en doet er 2 euro in![]()
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoopquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan geef ik je 75 cent.
Heb maar 1 gig nodig.
Maar ik ga het écht niet weg doen voor 1,50. Ik betaal 7.50 incl verzenden en kan het voor zeker ¤50 kwijtrakenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoop.
dat zeg ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoop.
Hoezo, afzetterquote:Op zondag 7 mei 2006 11:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar ik ga het écht niet weg doen voor 1,50. Ik betaal 7.50 incl verzenden en kan het voor zeker ¤50 kwijtraken.
Op marktplaats staat 4 × 512 voor 160quote:
Waarmee?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd, Renesite.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd, Renesite.
Verbrand?quote:
Da's genaaid dan.quote:
WAARMEEquote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd, Renesite.
Dat je eerder de 50.000 hebt dan ikquote:
"kranig"quote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je eerder de 50.000 hebt dan ik. Ik heb mijn best gedaan gister, maar jij hebt je ook kranig verweerd. Ik ga vandaag iig niet zoveel posten als gister
.
Ja, modderfokking 431 postsquote:
Ik houd het ook laag.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je eerder de 50.000 hebt dan ik. Ik heb mijn best gedaan gister, maar jij hebt je ook kranig verweerd. Ik ga vandaag iig niet zoveel posten als gister
.
Jij hebt er ook nog maar 75 nodigquote:
TURN OFF COMPUTERquote:
Het is opzich wel balen.quote:
Bartjequote:
Ik ga je bannen hoorquote:
Dus je gaat hem bannen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannen hoor( als ik een huillie ben )
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannen hoor( als ik een huillie ben )
nouquote:
Ik geloof het wel hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:51 schreef VASND het volgende:
Nou, geloof mij maar dat Sven niet het meeste van z'n posts gister hier heeft gemaakt.
TTK?quote:
Best wel ziek opzich, stelletje slowchattersquote:Op zondag 7 mei 2006 11:52 schreef VASND het volgende:
[..]
nou.
1. 721 Svensational
2. 704 14.gif
3. 665 --Christiaan--
4. 615 _Xbox_Master_
5. 507 -Marlii-
6. 431 Renesite
7. 340 dolle_hond
8. 315 VASND
Afgezien van dolle_hond is de top 8 helemaal PUB.
Mind your language young menquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Best wel ziek opzich, stelletje slowchatters
Wist je dat nog niet?quote:
undercover heet zoiets.quote:
oui ende jawel.quote:
Jij niet dan?quote:
Heb ik nog steeds 56 notes?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:57 schreef VASND het volgende:
oui ende jawel.
Nee, je hebt er alweer meer.quote:
Waar ging de laatste over?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, je hebt er alweer meer.
58 om precies te zijn.
How'd you knowquote:Op zondag 7 mei 2006 11:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, je hebt er alweer meer.
58 om precies te zijn.
Oké, geen probleem hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:59 schreef Volvoman het volgende:
we moeten snel dit topic volmaken, de titel klopt niet meer.
Zeg, om notes in te zien moet je een bedrag overmaken naar danny.quote:
Ik ben platzak, sorry.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeg, om notes in te zien moet je een bedrag overmaken naar danny.
Die blijft op hoofd-hoogte, goed?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pas op waar je met die hand naar toe gaat![]()
niet die van mij.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef Volvoman het volgende:
Wie z'n hand wel dan?
Volbloedje ben ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Een chinees?
echt 100% tovenaar? wat lief.quote:
thanks for sharing.quote:
Fietsen is kut maar ik moet mee.quote:
harry potter enzoquote:
quote:
Met wiequote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fietsen is kut maar ik moet mee.
parentesquote:
ik ga zo naar de stad, kijken als ik een mobofoon abbo kan aftroggelenquote:
Welke mobiel? Ik ga aan het eind van deze maand een Samsung E730 of 720 halen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga zo naar de stad, kijken als ik een mobofoon abbo kan aftroggelen![]()
Dunno.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke mobiel? Ik ga aan het eind van deze maand een Samsung E730 of 720 halen.!
Jammer dat we niet mogen trouwens omdat beide culturen hetgeen niet zouden kunnen verkroppen met een heuse vete aan toequote:
Hier de bossen in.quote:
Of zwemmen in een meertjequote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
en tikkertje spelen of verstoppetje met verlos
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
GVD tiefus.
Buurkutkiddo heeft een luchthoorn gekregen.![]()
Pffquote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno.
Ik denk dat het gewoon een goedkoop iets word, misschien zelfs simonly.
Hahahha succesquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
GVD tiefus.
Buurkutkiddo heeft een luchthoorn gekregen.![]()
Doe ik volgende week, heb ik vacultatief les o.i.dquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga vanmiddag eens beginnen met examens leren*zucht*
Ik hoef deze en volgende week niet naar school en volgende week vrijdag heb ik mn eerste examen, ik moet alleen nog wel met handvardigehid bezig deze week dusjaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Doe ik volgende week, heb ik vacultatief les o.i.d
Voor VWO moet je ook meer leren dan mij denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik hoef deze en volgende week niet naar school en volgende week vrijdag heb ik mn eerste examen, ik moet alleen nog wel met handvardigehid bezig deze week dusja
Oisterwijk.quote:
Ja, da's een km of 10quote:
Ik moet eigenlijk 3 vakken leren de rest is leestoetsen enzo die je alleen een beetje moet voobereiden, ik moet kunstgeschiedenis, geschiedenis en wiksunde echt leren.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Voor VWO moet je ook meer leren dan mij denk ik.
Ik ben lui. Maar ga later HBO doen![]()
Welke bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
In oisterwijk zit toch ook zo'n uit de hand gelopen kinderboerderij, da's nu meer een soort dierentuin met speeltuin ernaast geworden.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 3 vakken leren de rest is leestoetsen enzo die je alleen een beetje moet voobereiden, ik moet kunstgeschiedenis, geschiedenis en wiksunde echt leren.
woohoo.quote:
quote:
Het was een grapje, ik hou het vandaag niet bijquote:
quote:
geneuqt met 3 vrouwen?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:46 schreef Zuen het volgende:
tering ik heb een zieke nacht en een zieke voetbalmatch achter de rug
2 dan?quote:
H. H. H.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje, ik hou het vandaag niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |