Fietsen is kut maar ik moet mee.quote:
harry potter enzoquote:
quote:
Met wiequote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fietsen is kut maar ik moet mee.
parentesquote:
ik ga zo naar de stad, kijken als ik een mobofoon abbo kan aftroggelenquote:
Welke mobiel? Ik ga aan het eind van deze maand een Samsung E730 of 720 halen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga zo naar de stad, kijken als ik een mobofoon abbo kan aftroggelen![]()
Dunno.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke mobiel? Ik ga aan het eind van deze maand een Samsung E730 of 720 halen.!
Jammer dat we niet mogen trouwens omdat beide culturen hetgeen niet zouden kunnen verkroppen met een heuse vete aan toequote:
Hier de bossen in.quote:
Of zwemmen in een meertjequote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
en tikkertje spelen of verstoppetje met verlos
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
GVD tiefus.
Buurkutkiddo heeft een luchthoorn gekregen.![]()
Pffquote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno.
Ik denk dat het gewoon een goedkoop iets word, misschien zelfs simonly.
Hahahha succesquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
GVD tiefus.
Buurkutkiddo heeft een luchthoorn gekregen.![]()
Doe ik volgende week, heb ik vacultatief les o.i.dquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga vanmiddag eens beginnen met examens leren*zucht*
Ik hoef deze en volgende week niet naar school en volgende week vrijdag heb ik mn eerste examen, ik moet alleen nog wel met handvardigehid bezig deze week dusjaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Doe ik volgende week, heb ik vacultatief les o.i.d
Voor VWO moet je ook meer leren dan mij denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik hoef deze en volgende week niet naar school en volgende week vrijdag heb ik mn eerste examen, ik moet alleen nog wel met handvardigehid bezig deze week dusja
Oisterwijk.quote:
Ja, da's een km of 10quote:
Ik moet eigenlijk 3 vakken leren de rest is leestoetsen enzo die je alleen een beetje moet voobereiden, ik moet kunstgeschiedenis, geschiedenis en wiksunde echt leren.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Voor VWO moet je ook meer leren dan mij denk ik.
Ik ben lui. Maar ga later HBO doen![]()
Welke bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:32 schreef Dark_Killah het volgende:
In oisterwijk zit toch ook zo'n uit de hand gelopen kinderboerderij, da's nu meer een soort dierentuin met speeltuin ernaast geworden.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 3 vakken leren de rest is leestoetsen enzo die je alleen een beetje moet voobereiden, ik moet kunstgeschiedenis, geschiedenis en wiksunde echt leren.
woohoo.quote:
quote:
Het was een grapje, ik hou het vandaag niet bijquote:
quote:
geneuqt met 3 vrouwen?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:46 schreef Zuen het volgende:
tering ik heb een zieke nacht en een zieke voetbalmatch achter de rug
2 dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |