sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssst
ook leuk toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messengaquote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werken
nee okequote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messenga
O RLY?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
He, het is niet voor niks de PUB SC hequote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
We mogen niks meer zeggen van Messengaquote:
Die schijnt hier mod ofzo te zijn.....quote:
Ja, omdat je bij NWS geband bentquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
2 komma's missen.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging kon er dan toch worden gejuicht.
een paar topics vandaag stelt niet zoveel voorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingenquote:
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....quote:Op zondag 7 mei 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingen!
Als je nou gewoon zegt wat het moet worden......quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
Was ik maar weer sportcrew, dan kon ik dat zelf aanpassen!
Echt waar!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....
Moet et worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern, terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging, kon er dan toch worden gejuicht.
Zo beter? Bayern prolongeert dubbelquote:
Dan nog is het een rare zin.quote:
Dat mag ie morgen mooi zelf op gaan lossen. Hij verbetert fouten, ik nietquote:
Maar ik had zo'n mooie zin gefabriceerdquote:Op zondag 7 mei 2006 01:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat mag ie morgen mooi zelf op gaan lossen. Hij verbetert fouten, ik niet
Ik zet hem wel in het topic, ok?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik had zo'n mooie zin gefabriceerd.
Met naam en toenaam, hé?quote:
is gebeurd hoor svenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met naam en toenaam, hé?!
Dan ga ik nu slapen![]()
mwoah, misschienquote:Op zondag 7 mei 2006 01:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
is gebeurd hoor sven
wil je geen sportcrew meer worden dan?
ach, die 30 zijn zo gehaald johquote:Op zondag 7 mei 2006 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, misschien
Tis dat quotom waar ik tegen aan hik, ik voel me altijd zo schuldig als ik een paar dagen niet post.
Ok, zeg maar tegen Nuon dat ik weer terug wil komenquote:
Is gemeld,quote:Op zondag 7 mei 2006 01:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok, zeg maar tegen Nuon dat ik weer terug wil komen
Whehe, en jij dacht eerste te staan hè.quote:
Voor de pc??quote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb op Ebay bijna twee reepjes van 1GIG binnen voor 1,50.
DDR2 PC3200quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef dennistd het volgende:
hoi
Dat dusquote:
2gig voor 1,50quote:Op zondag 7 mei 2006 11:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus![]()
1 gig voor 1.50 .
Ik betaal mijn eigen port wel en doet er 2 euro in![]()
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoopquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan geef ik je 75 cent.
Heb maar 1 gig nodig.
Maar ik ga het écht niet weg doen voor 1,50. Ik betaal 7.50 incl verzenden en kan het voor zeker ¤50 kwijtrakenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoop.
dat zeg ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is waar ik het voor inkoop.
Hoezo, afzetterquote:Op zondag 7 mei 2006 11:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar ik ga het écht niet weg doen voor 1,50. Ik betaal 7.50 incl verzenden en kan het voor zeker ¤50 kwijtraken.
Op marktplaats staat 4 × 512 voor 160quote:
Waarmee?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd, Renesite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |