Jaquote:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssst
ook leuk toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messengaquote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werken
nee okequote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messenga
O RLY?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
He, het is niet voor niks de PUB SC hequote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
We mogen niks meer zeggen van Messengaquote:
Die schijnt hier mod ofzo te zijn.....quote:
Ja, omdat je bij NWS geband bentquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
2 komma's missen.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging kon er dan toch worden gejuicht.
een paar topics vandaag stelt niet zoveel voorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingenquote:
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....quote:Op zondag 7 mei 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingen!
Als je nou gewoon zegt wat het moet worden......quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
Was ik maar weer sportcrew, dan kon ik dat zelf aanpassen!
Echt waar!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....
Moet et worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern, terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging, kon er dan toch worden gejuicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |