Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.
Dit is toch de SC?quote:
Maar ik blijf toch hartstikke vriendelijkquote:
Slowchatten over leuke onderwerpen. Geen postcount meer. That's all.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
En dat moet ik zo vroeg op de dag al snappen?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
Beetje hypocriet, want je doet zelf meequote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
mods denken dat ze zich niet aan de regels hoeven te houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Dan wordt het wel saaaaaaaaai.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Jij borduurt er op doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over door
Daar mag je het niet meer over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
Hoi -Marlii-quote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
quote:
ik was er niet vanavondquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar mag je het niet meer over hebben!
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hoi -Marlii-
Wanneer komen die dingen dan?
Wie maakt die dingen dan? Arcee?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niks
Jaquote:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssst
ook leuk toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messengaquote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sorry hoor, ík ben degene die morgen om 10 uur moet werken
nee okequote:Op zondag 7 mei 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over, je mag het alleen niet meer over de stats hebben van messenga
O RLY?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
He, het is niet voor niks de PUB SC hequote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Doderok het volgende:
Sorry dat ik lach, maar deze SC komt wel erg puberaal over...
![]()
We mogen niks meer zeggen van Messengaquote:
Die schijnt hier mod ofzo te zijn.....quote:
Ja, omdat je bij NWS geband bentquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
2 komma's missen.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
dennis, dit is een rare zin: Na een zenuwslopende wedstrijd tegen Kaiserslautern terwijl HSV bij Hertha op bezoek ging kon er dan toch worden gejuicht.
een paar topics vandaag stelt niet zoveel voorquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben hier sinds een paar topics, vandaag dus
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingenquote:
Curch een fout? Dat is vrijwel onmogelijk.....quote:Op zondag 7 mei 2006 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet verwacht van Curchulain, die is juist altijd zo stipt in dat soort dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |