quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Mij ook?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, hequote:
Jawel, maar je hebt een hoofdaccount, reedsch afgeschreven, maar je was hier voorheen alquote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, he![]()
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndquote:
Laat Sven ff met rust, anders doet hij verkeerde dingenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef 14.gif het volgende:
Als ik geen 1e ben ga ik t morgen gewoon opnieuw proberen
st....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndROFL LOLLEROMFG
D: D;D D: d;D
d D D,d;d:D:d; d;D
Geen wat meer?quote:
Het is je gegund, zoveel posten als gaat me niet lukkenquote:
Nou smoel houwe over postsquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
je had toch 1.5 uur buiten gezetenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
Waarom eigenlijkquote:
Ik meerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Ja, al had ik dat nou niet gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?quote:
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
Ah, meneer wil een bannetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.
Maar jij mag wel doorgaanquote:
Het is inhoudloos. Het gaat al ruim 1.5 topic over de postcount. Kappen nu.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
Dennis, dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
he, das waar ookquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dennis, dat kan jij helemaal niet![]()
!
Fijn voor je, ik heb met jou al helemaal niets te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jouquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zie je mij pimpen met cijfers dan?
Since whenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
he, das waar ook
op FOK!sport kan ik wel bannen
Oi, 14quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?
Sinds ik devver ben, en daarom admin-rechten heb op sport.quote:
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |