quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Mij ook?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
Volgens mij heb ik Christiaan achter me weten te houden![]()
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, hequote:
Jawel, maar je hebt een hoofdaccount, reedsch afgeschreven, maar je was hier voorheen alquote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik gebruik op t moment alleen deze account, dus strikt genomen is het niet echt een kloon, he![]()
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndquote:
Laat Sven ff met rust, anders doet hij verkeerde dingenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef 14.gif het volgende:
Als ik geen 1e ben ga ik t morgen gewoon opnieuw proberen
st....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wheheh, jullie zijn allemaal fucking gepwndROFL LOLLEROMFG
D: D;D D: d;D
d D D,d;d:D:d; d;D
Geen wat meer?quote:
Het is je gegund, zoveel posten als gaat me niet lukkenquote:
Nou smoel houwe over postsquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
je had toch 1.5 uur buiten gezetenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
GVD, dan moet ik binnenkort weer de godganse dag binnen zitten voor 700 kutposts...![]()
Waarom eigenlijkquote:
Ik meerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Ja, al had ik dat nou niet gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had toch 1.5 uur buiten gezeten?
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?quote:
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Messenga, kun jij mij uitleggen waarom bijna iedereen zoveel mogelijk posts wil hebben?
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
Ah, meneer wil een bannetje?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ze graag de nerdie van de maand willen zijn.
Maar jij mag wel doorgaanquote:
Het is inhoudloos. Het gaat al ruim 1.5 topic over de postcount. Kappen nu.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tyf op, je bent hier om de orde te handhaven, niet om de inhoud van de chat te bepalen![]()
Dennis, dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
he, das waar ookquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dennis, dat kan jij helemaal niet![]()
!
Fijn voor je, ik heb met jou al helemaal niets te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ah, meneer wil een bannetje?
Ik wil je er best een geven hoor.
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jouquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zie je mij pimpen met cijfers dan?
Since whenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
he, das waar ook
op FOK!sport kan ik wel bannen
Oi, 14quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom? Om mijn PR te breken of om in de dagstats op 1 te staan?
Sinds ik devver ben, en daarom admin-rechten heb op sport.quote:
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het over de postingaantallen en dat mocht niet meer van jou
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik herhaal een waarschuwing omdat er over doorgepraat wordt.
Dit is toch de SC?quote:
Maar ik blijf toch hartstikke vriendelijkquote:
Slowchatten over leuke onderwerpen. Geen postcount meer. That's all.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem een biertje er relax wat. Zo erg is het allemaal niet toch?
En dat moet ik zo vroeg op de dag al snappen?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
Beetje hypocriet, want je doet zelf meequote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwoah, beetje inhoudsloos eigenlijk, wel met een onderwerp, maar het irriteert meer dan ooit omdat SC posten in een raptempo al post opkrikken is, en wanneer het over posts gaat irriteert het nog meer - want waarom post je dan zoveel zo rap over een inhoudsloos iets?
Denk daar maar over na
mods denken dat ze zich niet aan de regels hoeven te houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, want je doet zelf mee
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Dan wordt het wel saaaaaaaaai.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, er mee stoppen mag ook wel een keer.
Jij borduurt er op doorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaa, dat doe ik toch, jullie gaan er over door
Daar mag je het niet meer over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
Hoi -Marlii-quote:Op zondag 7 mei 2006 00:23 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Ik moest en zou de poststats van vandaag nog ff weten
quote:
ik was er niet vanavondquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar mag je het niet meer over hebben!
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hoi -Marlii-
Wanneer komen die dingen dan?
Wie maakt die dingen dan? Arcee?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Normaal tegen uurtje of 12 maar nu nog niks
Jaquote:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
Dan ben ik hier alleen met sven en mess.....quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga ook maar slapen, er zijn toch nog geen stats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |