Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Tante wie?
ga ff een ander stalken aubquote:
Doe es lief.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga ff een ander stalken aubdit is het derde topic waar je in post waar ik ook in post
Van mij mag hij terug komen om zijn zieke tantetje op te zoeken.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.
als LBF een topic aanmaakt meestal nietquote:
Jammer, wat heeft de kijker daaraan?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Volgens mij heeft die Frommelmans een gedragsveranderende operatie op Tante Betsie uitgevoerd.
Pamela heeft tot 2007 een contract. In BNN-termen zijn dat 15 dagen. Kunnen ze haar er al uit schrijven.quote:
Gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen ONM in de coverstory bij RTL Boulevard!
Ellen
![]()
Vanavond de herhaling om 23:15 uur op RTL5 !quote:Op maandag 8 mei 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
GemistKomt vast wel online te staan op de website van hen ofniet?
Dan slaap ikquote:Op maandag 8 mei 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond de herhaling om 23:15 uur op RTL5 !![]()
~quote:
Waar?!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef DeTolk het volgende:
Gyman rijdt volgende week in een mercedes van het geld van het wandelende matras
Ja, ik moest echt vet lang kijken voor ik 'm herkendequote:
Klopt. In aflevering 1880 (VR. 13-06-2003) speelde hij ene Maurits... maar die is van vroeger, want nu is het Danny.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft al eerder in ONM gespeeld, hij sloeg Duuk het ziekenhuis in nadat ze Suzy hadden lastig gevallen.
quote:Laatste ONM eerst op mobiel
De laatste aflevering van Onderweg naar Morgen (ONM) van dit seizoen, zal een dag voor de uitzending op tv al eenmalig via mobiele telefoons te zien zijn. Het is volgens BNN voor het eerst in Nederland dat een aflevering eerder op mobiel dan op televisie te zien zal zijn.
ONO, het samenwerkingsverband van BNN en Endemol, zet op deze manier een eerste stap op het gebied van televisie voor mobiele telefoons.
Dit initiatief is voor ONO een experiment; bij goede resultaten zal het mobiele aanbod bij aanvang van het nieuwe seizoen uitgebreid worden. Naast de integrale aflevering krijgt de kijker op mobiel ook de keuze voor een fast forward samenvatting. In 5 minuten pakt de ONM-kijker zo de hoogtepunten van de seizoensfinale mee.
"Op internet is Onderweg naar Morgen een uitzonderlijk goede trafficgenerator en ook bij ‘uitzending gemist’ staat ONM vast in de top 10", aldus Joris van Heukelom, directeur TV BNN. "Doorvertaling op mobiel is een logische vervolgstap. De ONM-fan kan zijn of haar favoriete soap inclusief sterren vanaf nu meenemen op de bus, in de trein of op weg naar school. We bouwen een crossmediale verdieping op een ijzersterk linear fundament met dagelijks meer dan 800.000 kijkers."
Sander Dullaart, producent bij Endemol: "Hoewel TV via mobiel nog in de kinderschoenen staat, staat het voor Endemol vast dat mobiele TV een grote toekomst heeft. ONM voldoet aan de belangrijkste eisen die aan TV via mobiel kunnen worden gesteld: maximale actualiteit en relevantie voor de kijker."
"Hoewel ONO het ONM aanbod het liefst via alle telecom operators zou aanbieden, zijn wij alleen met Vodafone tot een overeenkomst gekomen betreffende doorgifte", zegt een woordvoerder van BNN. De laatste aflevering van ONM is aanstaande vrijdag 12 mei bij BNN te zien, om half acht op Nederland 2.
bron
Erg weinig!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:04 schreef Snake2005 het volgende:
--spam--
Nee hij zei Bettiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.
Dat zei hij zeker voor de eerste aflevering dan....quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jawel, maar toen keek jij nog niet.
Volgens de preview was hij dat verleden week al.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Mooi cliff, en Tonnie is tenminste een echte vriend.
quote:Scripts ONM!
Chris is aan de telefoon
Chris
Mevrouw van Haaften, Chris Vroman. Het is af
Pauze
Ik hoop het wel. Waar kan ik het naar toe brengen?
Pauze
Thuis. Hoezo?
Pauze[/u[
Nee, nummer 13, maar- Pauze Oké ..
Hij hangt op, beduusd. Julia komt binnen.
Julia (Staat een tekening bij, waar ze moet staan)
En wat zei ze?
Chris is nog steeds verbaasd
Chris
Ze komt het halen
Julia
Wat, hier?
Chris knikt[/u]
Julia
He?
Chris snapt het ook niet
Timelapse
Chris laat Leonore voor gaan. Ze kijkt om zich heen. Ze ziet Julia
Leonore
En u bent?
Chris (komt binnen met thee)
Sorry. Dit is mijn echtgenote Julia Branca. Julia, mevrouw van Haaften
Leonore geeft haar een hand en kijkt haar daarbij taxerend aan.
Julia
U mag wel ‘je’ zeggen, hoor
Leonore glimlacht fijntjes en kijkt dan weer rond
Leonore
Ik vind dat je hier leuk woont (Er stond wat anders namelijk: Zo, dus hier woon je.)
Chris
Dank u. Het pand is van mij ja. Nog wel (Ook hier stond wat anders namelijk: Samen met nog wat anderen. En dan het stukje van het pand is van mij ja, nog wel.
Leonore knikt
Leonore
Ben je er nog een beetje uitgekomen dan?
Chris geeft haar de papieren. Leonore gaat zitten
Julia
Chris heeft heel erg zijn best gedaan.
Leonore
Daar ga ik wel van uit.
Chris
Misschien kun jij een koekje halen (hier stond eigenlijk: Misschien kun jij wat te drinken voor mevrouw van Haaften halen.)
Leonore
Asjeblieft, zeg toch Leonore. Dat ge-u de hele tijd.. vreselijk. Chris en Leonore
Chris
Dat is goed .. Leonore
Hij voelt zich opgelaten. Leonore glimlacht naar hem. Julia voelt zich buitengesloten
Julia
Wilt u een koekje? (Hier stond eerst: Wat wilt u drinken?)
Leonore
Niks. Dank je
Chirs
Ik had natuurlijk niet veel tijd, dus zoals u ziet zijn er nog een paar kleine hiaten .. zoals je ziet.
Chris wijst een paragraaf aan
Chris zit op de computer. Hij bladert door Leonore’s papieren. Julia staat naast hem
Julia
Ik hoop wel dat ze je goed betaald.
Chris luistert half
Chris
Hoe kan ze me dit nou in zo’n korte tijd laten oplossen?
Chris raakt geļrriteerd. Hij schuift de boeken en papieren van zich af
Chris
Weet je wat? Bekijk het maar. Ik ga dit niet doen.
Julia
Hoezo niet?
Chris
Ik krijg dit nooit op tijd af. Ze is gek
Julia pakt de papieren
Julia
Probeer het nou in ieder geval (Doorgekrast hier: Rustig nou maar)
Chris
Het klopt gewoon niet. Waarom laat ze mij dat doen?
Julia gaat op zijn schoot zitten. Ze slaat haar armen om hem heen
Julia
Natuurlijk is het een raar soort test maar als je het goed doet.. Wie weet wat je het ons nog oplevert.
Chris denkt na
Julia
Kom op nou. Ik weet dat je het kunt
Chris geeft Julia een zoen. Hij zet Julia van zijn schoot en gaat weer aan het werk.
Julia
Wat denk je dat de beloning is?
Chris
Zal wel iets in natura zijn
Julia
(cynisch) Lekker
Chris
Alles voor het geld. Moet jou toch aanspreken. Misschien zijn het haar statiegeldflessen van de afgelopen twee jaar.
Oh ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:31 schreef Snake2005 het volgende:
bron mag er ook wel bij hoor :S Marlii heeft wel even een uur staan tikken :S pfff dat bewijst het
Ach, wat is dit nou eigelijk? ik weet toch al meer van Yoyo dan daar staat
Die van de Party? Uit de party zelfquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Suuz_ het volgende:
waar haal je dat stuk van hun text vandaan?
Met twee artsen om je heen moet het kunnen.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
Hoogzwanger op vakantie, je moet wel krank zijn.
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Met twee artsen om je heen moet het kunnen.....
Wie weet wat er in de achterbak van de auto allemaal ligt.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komen die kloten me twee keer met een regel in beeld vervelen en als je naar die pagina wilt blijkt dat de servers platliggen. AMATEURS!
Hillardquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?![]()
Ze hebben bij BNN al twee keer moeten toegeven dat ze iets stoms hebben gedaan. Drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?![]()
Gewoon de laatste, omdat die klungels geen rekening met dat geouwehoer op 4 mei hebben gehouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer? Morgen 2 uitzendingen ofzo? Of gewoon morgen de laatste om 19:30?
1 aflevering om 19:30 uur... maar BNN heeft een reputatie laag te houden... kortom: ze zenden morgen abusievelijk de compilatievooruitblik uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer? Morgen 2 uitzendingen ofzo? Of gewoon morgen de laatste om 19:30?
Vind ik ook, vond hem ook goed toen hij 2 jaar geleden in De Erfenis de rol van Mattias Heydecoper speelde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe gangster is ook goed gecast trouwens.
Die oerwoudgeluiden van Iris?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Zal Niels het horen vanavond?
Dacht je dat Iris zo schreeuwde?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Zal Niels het horen vanavond?
ze krijgen allebei geen gezag, aangezien Iris niet getrouwd is...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ilias zal wel de voogdij krijgen, hij is immers de vader. Dit zal nog een toestand worden volgend seizoen.
hij kan eisen wat hij wil, maar is kansloos als Iris niet meewerktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder krijgt de vader gezag over het kind, dat is in Turkije gebruikelijk, dat zal ilias wel opeisen.
Das juist niet de bedoeling, omdat Smee een domme doos moet spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
de meestervermomming van Esmee
't is dat ik traditiegetrouw naar de laatste kijk, maar dit is wel sneu hoor
Turkse schoonheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kind is meteen schoon en droog, hoe doet ze dat
standaard tv-baby... 't is al een wonder da ze geen baby van 5 maanden hebben gecastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kind is meteen schoon en droog, hoe doet ze dat
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
slechte einde van een slecht seizoen....
volgend jaar in de herhaling met minder gepruts, een leader zonder gebabbel en de terugkomst van oude helden [om mee te beginnen].........
mja jij bent wel 'n BNN-jongen, dus kan me voorstellen dat jij dat zegt...quote:
Is dit zo eng als dat het klinkt?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
BNN-jongen
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte bevalling, wat was die wandeling saai, en Esmee moet ook dood.
En de cliff sloeg ook nergen op.
Wat laag onder de gordel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
en wiv, vindt je Iris nog steeds zo'n lekker wijf?!??!
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL!!!!!!!!!!!!!!!
Nevermind. Net zo erg bedoeld....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........
Wup..... snikje![]()
Ja, eigenlijk had gister de cliff er op moeten zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekend
[al die voetbal en OS.. en nu vanwege het geld ineens eerder stoppen]
ze hadden Ilyas op z'n minst kunnen laten zeggen dat hij de vader was
en Junior had Esmee's nekje wel mogen omdraaien ofzo....
Ik geef niks toe, maar Babette blijft zeiken. Laat 'r maar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Hehe, voor het eerst dat LF toegeeft dat hij wiv is, niet dat wij dat niet al wisten, maar toch.
Klein detail: we zitten hier in Nederland.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder krijgt de vader gezag over het kind, dat is in Turkije gebruikelijk, dat zal ilias wel opeisen.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
slechte einde van een slecht seizoen....
volgend jaar in de herhaling met minder gepruts, een leader zonder gebabbel en de terugkomst van oude helden [om mee te beginnen].........
Dan ontvoert hij het kind en neemt het mee naar Turkije.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Klein detail: we zitten hier in Nederland.
Nee, nee, de film van Joost was een seizoen eerder....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
... want dķt seizoen in de herhaling???? dé horror
Nee, eigenlijk maandag, want nu zijn er dit seizoen 174 afleveringen uitgezonden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ja, eigenlijk had gister de cliff er op moeten zijn...
Ik dacht dat herhaling sloeg op herhaling van oude successen: Arthur & Hillard.quote:
Ik heb het complete seizoen op dvd naar het martelkeldertje van JP gestuurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
... want dķt seizoen in de herhaling???? dé horror
Waar de slijptol ook ligt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het complete seizoen op dvd naar het martelkeldertje van JP gestuurd.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte bevalling
Ik had eigenlijk verwacht dat hij haar zou herkennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Zou die gangster zo dom zijn dat ie Smee niet herkende? Dat zou wel nep zijn.
Ik ook, maar da's eigenlijk ook niet meer dan logisch dat hij dat zou doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Ilyas de baby gaat opeisen oid
Klopt, ik had de hoop dat ie dat vandaag nog deed, dan was er nog een beetje spanning in de cliff geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's eigenlijk ook niet meer dan logisch dat hij dat zou doen.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, ik had de hoop dat ie dat vandaag nog deed, dan was er nog een beetje spanning in de cliff geweest
Nou niet echt opeisen danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
je kan een kind niet opeisen
edit: niet dat het ze bij onm ook maar iets kan schelen wat wel en niet kan.....
als de vader en de moeder getrouwd zijn, heeft de vader automatisch gezag [ouders zijn dan samen wettelijke verantwoordig]. zijn ze niet getrouwd, dan kan de vader zijn kind wel erkennen, maar heeft daarmee nog niet automatisch het gezag. Dit kan hij alleen aanvragen wanneer moeder hieraan meewerkt. Omdat veel vrouwen dit - terecht, want het scheelt later veel gezeik - niet doen, staan veel vaders idd snel macheloos..... en dat zijn dan vervolgens die gasten die in batmanpakjes op flatgebouwen klimmenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom heeft een man geen recht op dat kind? Heeft een man überhaupt nog rechten?
iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
niet dat het ze bij onm ook maar iets kan schelen wat wel en niet kan.....
Dit geavanceerd stukje gereedschap is tijdelijk uitgeleend aan het AZB. Het was de enige manier om de hersenpan van die oude ijzervreter open te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waar de slijptol ook ligt?
Ben benieuwd welk pakje Ilyas aan gaat trekken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
als de vader en de moeder getrouwd zijn, heeft de vader automatisch gezag [ouders zijn dan samen wettelijke verantwoordig]. zijn ze niet getrouwd, dan kan de vader zijn kind wel erkennen, maar heeft daarmee nog niet automatisch het gezag. Dit kan hij alleen aanvragen wanneer moeder hieraan meewerkt. Omdat veel vrouwen dit - terecht, want het scheelt later veel gezeik - niet doen, staan veel vaders idd snel macheloos..... en dat zijn dan vervolgens die gasten die in batmanpakjes op flatgebouwen klimmen
Ooit bij een punctie ofzo, blijkt dat er gezegd is dat ze een jongen kregenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:00 schreef soapie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat het al bekend was dat het een jongetje werd....
Ylias riep tegen Iris iets van: 'Je draagt wel MIJN zoon!!!!'
Heb ik iets gemist ofzo?????
vanaf 14 augustus komen de laatste 2 weken op tvquote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:14 schreef Viking84 het volgende:
Damn gemistKomt er maandag nog een hh? (via internet kijken vind ik een beetje irri...
)
http://www.mediacourant.nl/?p=951quote:507.000 voor ONM
ONM (BNN, Ned2, 19:35) - BNN zond gisteren de voorlopig laatste aflevering uit van ONM en trok daarmee 507.000 kijkers (madl: 14.3%). Hans Schwarz, eindredacteur drama van BNN, zegt tevreden te zijn over de prestaties van de soap. “Gemiddeld kijken er 800.000 mensen; dat is geweldig”, zegt Schwarz in Televizier. “We zijn heel tevreden. Het publiek dat bij Yorin keek, is meeverhuisd, we hebben er veel jonge kijkers bij gekregen en onze doelgroep van 20 tot 34 jaar is de serie in de loop van het seizoen ook gaan ontdekken.”
Hans vindt ONM veel ’stoerder’ dan Goede tijden, slechte tijden, de best bekeken soapserie in Nederland. “Dat is meer een klassieke soap. Maar de romances en de intriges die bij het genre passen, blijven belangrijke elementen. We willen ook niet te veel vertrouwde gezichten uit het verhaal schrijven. Je moet een paar mensen van de oude garde overhouden; anders heb je geen generatieconflict meer en dat is niet goed voor het drama.”
Na de zomerstop keert ONM eind augustus terug op een andere tijd, 19.00 uur, en een andere zender, Nederland 3. “Ik ben bang dat dat iets betekent voor de kijkcijfers. Maar we gaan uit van de kracht van ONM; de fans weten ons heus wel te vinden.“
dat paar hebben ze wel erg letterlijk genomen volgens mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=951#comments
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vanaf 14 augustus komen de laatste 2 weken op tv![]()
tja, ik heb ook geen idee waarom ze dat doen, doen ze bij GTST ook toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:50 schreef pberends het volgende:
Laatste 2 weken, beetje overdreven...
idd. Is de cliffhanger altijd zo zwak bij ONM? Vind die bij GTST toch altijd stukken beter (kijk onm pas 3 maanden).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tja, ik heb ook geen idee waarom ze dat doen, doen ze bij GTST ook toch?
Geen idee, als je de verhalen hier leest was het altijd veel beter, maar ik kijk ook pas anderhalf jaar ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:52 schreef jmac het volgende:
[..]
idd. Is de cliffhanger altijd zo zwak bij ONM? Vind die bij GTST toch altijd stukken beter (kijk onm pas 3 maanden).
Sinds ONM bij BNN zit zijn de cliffhangers in het algemeen en de zomerclifhanger in het bijzonder erg zwak geworden. Dit jaar helaas geen tijgers, polderhorrortractors, russische roulette, auto-ongelukken, ontploffende woonboten, Orionoperaties, schietgrage Renée's of de verrassende terugkeer van oude bekenden als Serge en Victor.... Nee, we krijgen de ontknoping/ontsluiting van het op één na saaiste verhaallijntje van seizoen 13. *zucht*quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:52 schreef jmac het volgende:
idd. Is de cliffhanger altijd zo zwak bij ONM? Vind die bij GTST toch altijd stukken beter (kijk onm pas 3 maanden).
Iris is alleen boeiend in combinatie met Hillard en/of Fred.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Ik HAD een Iris-afkeer.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, we krijgen de ontknoping/ontsluiting van het op één na saaiste verhaallijntje van seizoen 13. *zucht*![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
het wordt tijd dat ze de boel 's van begin af aan gaan herhalen
Die was inderdaad veel beter... zeker in combinatie met de terugkeer van Victor... maar de echte cliffhanger was natuurlijk of ONM überhaupt wel weer terug zou komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:47 schreef MissWhizzy het volgende:
De cliff vorig jaar met die tijgers was goed.
De allereerste scčne zou ik zo niet durven zeggen (herhalen!!!). Wat me wel is bijgebleven van de eerste aflevering is een hysterische Daphne die de Engel binnen komt stormen. Door haar toedoen is Frank van de trap gelazerd. Later werd dat nog eens dunnetjes overgedaan door Victor's (overduidelijke) stunt double.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef DeTolk het volgende:
De eerste scene is toch dat er eentje van de trap in het Beatrix lazert?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef DeTolk het volgende:
Was spannend he vanavond.
Niels die Iris ritueel verbrand nadat hij het nieuws te horen kreeg.
En die mysterieuze man op de boot naar Schiermonnikoog.
En die man van 200 kilo die bovenop Smee duikt.
Ja het was weer spannend
Ja en die flikkers van Essent hebben weer wazig beeld op NL2.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef -Marlii- het volgende:
SterrenlingoGaat lekker goed met die van ONM
Hier nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en die flikkers van Essent hebben weer wazig beeld op NL2.
Oh ff kijken...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef -Marlii- het volgende:
SterrenlingoGaat lekker goed met die van ONM
Ik kom net van RTL4, dat liep ook niet echt lekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en die flikkers van Essent hebben weer wazig beeld op NL2.
Tis al zo goed als afgelopenquote:
Tja ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet dat ik het heb gemist. Ik heb alleen "soapie" nog gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tis al zo goed als afgelopenJe krijgt alleen nog de Finale van Lotte te zien
ONM ligt eruit
Net als verleden jaar bij Triviant.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef -Marlii- het volgende:
Tis al zo goed als afgelopenJe krijgt alleen nog de Finale van Lotte te zien
ONM ligt eruit
Die woorden waren ook ontzettend makkelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet dat ik het heb gemist. Ik heb alleen "soapie" nog gezien.![]()
quote:
Met dat ene woord trok ik eigenlijk al meteen die conclusie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die woorden waren ook ontzettend makkelijkAllemaal woorden die met acteren/soap ed te maken hadden
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met dat ene woord trok ik eigenlijk al meteen die conclusie.![]()
Die van Lotte ken ik niet dus dat vond ik niet echt boeiend om te volgen. Normaal kijk ik er ook niet naar, heb het wel aan omdat ik dan op ONM zit te wachten, maar het heeft niet echt m'n aandacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kan ik me voorstellenHeb de finale nog gezien?
Btw, normaal met de gewone lingo hebben ze niet eens zulke makkelijke woorden
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van Lotte ken ik niet dus dat vond ik niet echt boeiend om te volgen. Normaal kijk ik er ook niet naar, heb het wel aan omdat ik dan op ONM zit te wachten, maar het heeft niet echt m'n aandacht.![]()
zo eindigde de eerste aflevering jaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef DeTolk het volgende:
De eerste scene is toch dat er eentje van de trap in het Beatrix lazert?
Ja die ken ik. Zelfs dat was me nieteens meer opgevallen omdat ik het toen niet meer interessant vond.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik ben blijven hangen
Maar die Geert Hoes ken je toch wel? Hij was Morris Fischer #2 in GTST!
Oh hahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Zelfs dat was me nieteens meer opgevallen omdat ik het toen niet meer interessant vond.![]()
Omdat ik die serie niet ken ging ik er dan te snel vanuit dat ik de acteurs dan ook niet zou kennen, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ik die serie niet ken ging ik er dan te snel vanuit dat ik de acteurs dan ook niet zou kennen, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.![]()
![]()
Maar ik ben verder niet blond ofzo hoor.quote:
Das mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik ben verder niet blond ofzo hoor.![]()
quote:
Ik las het gisteren, maar ik had de link met Junior nog niet gelegd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Juniors nieuwe doelwit?Gehandicapten vaak slachtoffer loverboys ![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kijken jullie nu naar tussen half acht en acht? Ik voel zo'n... leegte
ik ga op mn gemak douchen na trainen, of ik zit op de comptuter, of kijk shownieuws.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kijken jullie nu naar tussen half acht en acht? Ik voel zo'n... leegte
Houdt 'ie dat?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef -Marlii- het volgende:
of ik zit op de comptuter
Of je zit achter de computer, maar dat lijkt me ook niet zo handig.quote:
Ja dat houdt iequote:
quote:Vanavond bij 'Jensen'
-Auteur John Foppe.
-Jasmine Sendar uit 'ONM'.
RTL 5, MA. 22-05-2006, 22:30-23:15 uur
Dat zijn +/- de laatste 3 maanden van seizoen 13.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:03 schreef Greetings het volgende:
Van wanneer stammen die uitzendingen die nu op onderwegnaarmorgen.nl worden uitgezonden eigenlijk? Toen keek ik nog geen ONM namelijk...
Ik denk eerder dat GTST een fatale fout heeft gemaakt door zo lang door te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
ONM heeft echt een fatale fout gemaakt door zo vroeg in het seizoen te stoppen. GTST is nu zo fucking saai de afgelopen werken geworden dat ze aardig wat kijkertjes hadden kunnen wegkapen.
Pamelaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik sprak gisteren met iemand die naar dezelfde sportschool gaat als Bettina (Pamela Teves dus) en nog eens naast haar op de loopband heeft gestaan. Hij liever dan ik
ik zag het, de lieverds zijn eindelijk herontdektquote:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
ik weet niet hoequote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoor
En nee, ik kan het zelf niet beter
Superquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.quote:
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.![]()
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatje
het enige leuke aan die lijn was dat ze in deGoliath
gingen
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.![]()
Ohja dat was hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)
Er zat ook nog een flinke continuļteitsfout in. Joost belde broer Hugo op klaar lichte dag, maar toen Hugo bij het winkelcentrum arriveerde was het opeens pikdonker. BTW:quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatje
ja dat weet ik nog haha... echt įlles aan dat verhaaltje was rukquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zat ook nog een flinke continuļteitsfout in. Joost belde broer Hugo op klaar lichte dag, maar toen Hugo bij het winkelcentrum arriveerde was het opeens pikdonker.
dank. ze worden steeds langer, maar meer kon ik écht niet wegstrepenquote:BTW:![]()
leuk joch welquote:Christian Oliver als Jan Richter (COBRA 11)
En een goede nachtrust was haar ook al niet gegund...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)
Vind hem ook wel wat van Kasper hebben....quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Christian Oliver als Jan Richter (COBRA 11)
mja linksonder, op de oren naquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
Vind hem ook wel wat van Kasper hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Als hij Ellen terugbrengt en dan snel weer verdwijnt, mag het van mij!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:38 schreef pberends het volgende:
Hopelijk een comeback van Bram de Boei komend seizoen!
Dat was gaaf ja!!!!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
raar idee dat 't dreamteamtopic alweer van twee jaar geleden is
quote:Sebastiaan Labrie geeft ’soaples’
Acteur Sebastiaan Labrie, onder meer bekend van de soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden', geeft sinds kort ’soap-les’ in Haarlem. Een weekeinde lang kan men begeleid en voorbereid worden voor de opname van een eigen soapscčne. Het eindresultaat wordt op een dvd gezet. "Als acteur word ik vaak aangesproken door mensen die het te gek zouden vinden om een keer een scčne te spelen", vertelt Sebastiaan Labrie.
"Iedereen wil wel een keer de slechterik zijn, of die verlegen maar oh zo spannende femme-fatale, of... en ik maak dat nu voor iedereen mogelijk." Het eerstvolgende weekend waarin Labrie soap-les zal geven is op 15 en 16 juli en vindt plaats in het hotel Die Raeckse, van 11.00 uur tot 17.00 uur. De soapacteur geeft twee dagen les voor 250 euro per persoon.
Zie voor meer informatie: Remcorheeprodukties.nl.
bron
Ik hoorde het ook jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Shownieuws krijgt René Muthert, ex van Patty B., een gastrol in ONM.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Shownieuws krijgt René Muthert, ex van Patty B., een gastrol in ONM.![]()
Wie gaat hij spelen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog niet bekend, ook nog niet voor hoelangquote:
wat denk je zelf?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het dat de hele serie van ONM zou zijn te downloaden? Vertelde me vandaag iemand.
reken gewoon even uit om hoeveel uur het zou gaan en je weet volgens mij genoegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik geloof er an sich geen moer van, maar je weet het maar nooit zeker....
In het kader van de bezuinigingen zijn de banden van ONM gerecycled om alle belspelletjes voor het nageslacht te bewaren... dus downloaden zit er helaas niet meer in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het dat de hele serie van ONM zou zijn te downloaden? Vertelde me vandaag iemand.
Essent is ook aan het bezuinigen:(quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
In het kader van de bezuinigingen
bezuinigen zou ik 't niet willen noemen: de nieuwe spot bestaat uit 3 delen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
Essent is ook aan het bezuinigen:(
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Hier is al twee jaar geleden over gesproken... hier ook!quote:Seriemoordenaar in het AZB?
De ONMClub sprak vandaag met een van de hoofdschrijvers van Onderweg Naar Morgen, en die verklapte al enkele verhaallijnen, ook vertelde hij wat hij wel eens zou verwachten. Zo zei hij zelf dat er een serie moordenaar in ONM zou kunnen komen, en zo vele karakters de serie kunnen verlaten. Hier is al twee jaar geleden over gesproken, maar er is niets van gekomen.
Wel vindt hij het idee nog helemaal geweldig, en wie weet komt er komend seizoen wel een seriemoordernaar!
Wie mag die van jouw vermoorden?
bron
quote:BNN komt met soapstrijd
RTL probeerde jaren geleden een soort kennisquiz over GTST, waarbij deelnemers hulp kregen van de acteurs van de serie. Dat programma was een redelijk succes, maar keerde toch niet terug voor een volgend seizoen. Dat er toch markt zit in een programma met soapacteurs blijkt uit het feit dat BNN een programma heeft besteld waarin de casts van ONM en GTST het tegen elkaar opnemen in competitievorm. Producent is – uiteraard – soapfabrikant Endemol. De productie van het programma start nog deze zomer, dus met een beetje geluk is het programma gelijk vanaf september te zien op Nederland 3.
bron
De enige echte Wup.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Ik weet niet wat ik moet doen. GTST is ook afgelopen, heb niks meer om naar uit te kijken op tvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.
Huh? Komen die er niet meer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.![]()
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
laten we hopen dat ze van zo'n extra lange zomer gebruik maken en wat meer aandacht besteden aan het volgende seizoen.... wat mij betreft de laatste kans (nou ja, ik was al soort van afgehaakt, maar toch)
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kantquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.
Die heb je toch allemaal op band?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kant
[maar ja, 't huidige publiek weet dat toch niet, dus daar heeft bnn verder maling aan]
wat mij betreft gaan ze vanaf afleveringn 1 herhalen, dan kunnen we weer 11 jaar vooruit
Heb je een slaapstoornis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
haha welnee johquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die heb je toch allemaal op band?
grapje zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef Wup het volgende:
ik had altijd erg veel plezier hier.......
heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?quote:en nu ben ik een beetje een lusteloze lurker geworden.
het was hier zelfs zomerstoploos.....
geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]quote:heeft Hidde Maas nog wat gedaan sinds zijn vertrek uit ONM?
je zou toch denken dat ze voor hem in de rij zouden staan.....
aha, daar ben ik al te lui voor:)quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[quote]als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig van
nope, ik ben soaploosquote:heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?
de Mol topics waren wel weer oke, vond ik [Robinson en PE weet ik eigenlijk niet]
leuke tv series zijn er niet echt meer, behalve Grey's Anatomy.....
en de aloude gezelligheid van hier [lees: Sven et moi] is verhuist naar showchat
nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangenquote:geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]
mja & je sexy broertjequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt dat allemaal door mij?
terwijl ze zoveel Doktertjes van Niks hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Wup het volgende:
GA was ik eigenlijk al weer zo een beetje op uitgekeken
hij heeft natuurlijk ook nog Kameleon 2 gedaanquote:nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangen
maar ja dat heer Maas salaris weer he:)
Zeg , Wup, de caps van jou die ik zo voor en na van je heb gejat doen het erg goed op het web.quote:
Oeh, dat is wel erg tof!quote:
jaaa, hoe gaat het met de doktertjes van Niksquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
terwijl ze zoveel Doktertjes van Niks hebben
[er gaan er daar in één episode meer dood dan in een heel seizoen ONM bij elkaar!]
haha ik zag een paar weken terug Do van Vliet in een flits voorbij komen in een of ander vaag EO programma. Ze wilde niet werken maar met haar tweeling thuis gaan zittenquote:hij heeft natuurlijk ook nog Kameleon 2 gedaan
Wat een sneue poging om Wup boos te makenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zeg , Wup, de caps van jou die ik zo voor en na van je heb gejat doen het erg goed op het web.
Nee, het is een eerbetoon aan de kunsten van Wup.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
Wat een sneue poging om Wup boos te maken.
Maak daar dan maar een cap van...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
een boze Wup is best leuk
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepostquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
een boze Wup is best leuk
Dat is omdat jij hier mod bent...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepost. Maar nu post je helemaal nooit meer
.
ik weet het niet zo goed, ik zag het dit jaar gemiddels 1x per week ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef Wup het volgende:
jaaa, hoe gaat het met de doktertjes van Niks
doen ze niet meer genoeg hun best...
Chris is toch niet ook weg?
haha wat een doos eigenlijkquote:haha ik zag een paar weken terug Do van Vliet in een flits voorbij komen in een of ander vaag EO programma. Ze wilde niet werken maar met haar tweeling thuis gaan zitten
uhhhhquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat is omdat jij hier mod bent...
oeps, dat weet ik niet meer zo... ik dacht dat dat het alleenrecht van de-broer-van was...;)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepost. Maar nu post je helemaal nooit meer
.
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Wup het volgende:
dit is een poging me te laten overhalen me aan het nieuwe seizoen ONM te wagen maar ja.....
Als jij nou dagelijks die caps plaatst hoeven wij niet meer naar die kul te kijken en dan blijven we toch op de hoogte...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Wup het volgende:
oeps, dat weet ik niet meer zo... ik dacht dat dat het alleenrecht van de-broer-van was...;)
dit is een poging me te laten overhalen me aan het nieuwe seizoen ONM te wagen maar ja.....
Betaal jij dan mijn cassettes...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!
al kunnen we natuurlijk een pact sluiten om įllemaal weer consequentt te gaan kijken, waardoor het sowieso twee keer zo leuk is/wordt
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehadquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!
al kunnen we natuurlijk een pact sluiten om įllemaal weer consequentt te gaan kijken, waardoor het sowieso twee keer zo leuk is/wordt
Je eigen soap schrijven?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
zó vaak dat ik niet (meer) weet waar je op doelt?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |