quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
slechte einde van een slecht seizoen....
volgend jaar in de herhaling met minder gepruts, een leader zonder gebabbel en de terugkomst van oude helden [om mee te beginnen].........
mja jij bent wel 'n BNN-jongen, dus kan me voorstellen dat jij dat zegt...quote:
Is dit zo eng als dat het klinkt?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
BNN-jongen
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte bevalling, wat was die wandeling saai, en Esmee moet ook dood.
En de cliff sloeg ook nergen op.
Wat laag onder de gordel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
en wiv, vindt je Iris nog steeds zo'n lekker wijf?!??!
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL!!!!!!!!!!!!!!!
Nevermind. Net zo erg bedoeld....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........
Wup..... snikje![]()
Ja, eigenlijk had gister de cliff er op moeten zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekend
[al die voetbal en OS.. en nu vanwege het geld ineens eerder stoppen]
ze hadden Ilyas op z'n minst kunnen laten zeggen dat hij de vader was
en Junior had Esmee's nekje wel mogen omdraaien ofzo....
Ik geef niks toe, maar Babette blijft zeiken. Laat 'r maar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Hehe, voor het eerst dat LF toegeeft dat hij wiv is, niet dat wij dat niet al wisten, maar toch.
Klein detail: we zitten hier in Nederland.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder krijgt de vader gezag over het kind, dat is in Turkije gebruikelijk, dat zal ilias wel opeisen.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
slechte einde van een slecht seizoen....
volgend jaar in de herhaling met minder gepruts, een leader zonder gebabbel en de terugkomst van oude helden [om mee te beginnen].........
Dan ontvoert hij het kind en neemt het mee naar Turkije.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Klein detail: we zitten hier in Nederland.
Nee, nee, de film van Joost was een seizoen eerder....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
... want dít seizoen in de herhaling???? dé horror
Nee, eigenlijk maandag, want nu zijn er dit seizoen 174 afleveringen uitgezonden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ja, eigenlijk had gister de cliff er op moeten zijn...
Ik dacht dat herhaling sloeg op herhaling van oude successen: Arthur & Hillard.quote:
Ik heb het complete seizoen op dvd naar het martelkeldertje van JP gestuurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
... want dít seizoen in de herhaling???? dé horror
Waar de slijptol ook ligt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het complete seizoen op dvd naar het martelkeldertje van JP gestuurd.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte bevalling
Ik had eigenlijk verwacht dat hij haar zou herkennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Zou die gangster zo dom zijn dat ie Smee niet herkende? Dat zou wel nep zijn.
Ik ook, maar da's eigenlijk ook niet meer dan logisch dat hij dat zou doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Ilyas de baby gaat opeisen oid
Klopt, ik had de hoop dat ie dat vandaag nog deed, dan was er nog een beetje spanning in de cliff geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's eigenlijk ook niet meer dan logisch dat hij dat zou doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |