Turkse schoonheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kind is meteen schoon en droog, hoe doet ze dat
standaard tv-baby... 't is al een wonder da ze geen baby van 5 maanden hebben gecastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het kind is meteen schoon en droog, hoe doet ze dat
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
slechte einde van een slecht seizoen....
volgend jaar in de herhaling met minder gepruts, een leader zonder gebabbel en de terugkomst van oude helden [om mee te beginnen].........
mja jij bent wel 'n BNN-jongen, dus kan me voorstellen dat jij dat zegt...quote:
Is dit zo eng als dat het klinkt?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
BNN-jongen
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte bevalling, wat was die wandeling saai, en Esmee moet ook dood.
En de cliff sloeg ook nergen op.
Wat laag onder de gordel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
en wiv, vindt je Iris nog steeds zo'n lekker wijf?!??!
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL KOTSENDE ARIEL!!!!!!!!!!!!!!!
Nevermind. Net zo erg bedoeld....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
da's Wup's trauma, niet 't mijne.........
Wup..... snikje![]()
Ja, eigenlijk had gister de cliff er op moeten zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was dit gewoon niet dé cliff, maar hadden ze verkeerd gerekend
[al die voetbal en OS.. en nu vanwege het geld ineens eerder stoppen]
ze hadden Ilyas op z'n minst kunnen laten zeggen dat hij de vader was
en Junior had Esmee's nekje wel mogen omdraaien ofzo....
Ik geef niks toe, maar Babette blijft zeiken. Laat 'r maar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Hehe, voor het eerst dat LF toegeeft dat hij wiv is, niet dat wij dat niet al wisten, maar toch.
Klein detail: we zitten hier in Nederland.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder krijgt de vader gezag over het kind, dat is in Turkije gebruikelijk, dat zal ilias wel opeisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |