Oh ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:31 schreef Snake2005 het volgende:
bron mag er ook wel bij hoor :S Marlii heeft wel even een uur staan tikken :S pfff dat bewijst het
Ach, wat is dit nou eigelijk? ik weet toch al meer van Yoyo dan daar staat
Die van de Party? Uit de party zelfquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Suuz_ het volgende:
waar haal je dat stuk van hun text vandaan?
Met twee artsen om je heen moet het kunnen.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
Hoogzwanger op vakantie, je moet wel krank zijn.
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Met twee artsen om je heen moet het kunnen.....
Wie weet wat er in de achterbak van de auto allemaal ligt.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Vind ik niet, je hebt immers gereedschap nodig.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komen die kloten me twee keer met een regel in beeld vervelen en als je naar die pagina wilt blijkt dat de servers platliggen. AMATEURS!
Hillardquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat heeft Ilyas toch al gebruikt toen hij het kind maakte?
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?![]()
Ze hebben bij BNN al twee keer moeten toegeven dat ze iets stoms hebben gedaan. Drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze dat geintje ook flikken tijdens de herhaling?![]()
Gewoon de laatste, omdat die klungels geen rekening met dat geouwehoer op 4 mei hebben gehouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer? Morgen 2 uitzendingen ofzo? Of gewoon morgen de laatste om 19:30?
1 aflevering om 19:30 uur... maar BNN heeft een reputatie laag te houden... kortom: ze zenden morgen abusievelijk de compilatievooruitblik uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer? Morgen 2 uitzendingen ofzo? Of gewoon morgen de laatste om 19:30?
Vind ik ook, vond hem ook goed toen hij 2 jaar geleden in De Erfenis de rol van Mattias Heydecoper speelde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe gangster is ook goed gecast trouwens.
Die oerwoudgeluiden van Iris?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Zal Niels het horen vanavond?
Dacht je dat Iris zo schreeuwde?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Zal Niels het horen vanavond?
ze krijgen allebei geen gezag, aangezien Iris niet getrouwd is...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ilias zal wel de voogdij krijgen, hij is immers de vader. Dit zal nog een toestand worden volgend seizoen.
hij kan eisen wat hij wil, maar is kansloos als Iris niet meewerktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder krijgt de vader gezag over het kind, dat is in Turkije gebruikelijk, dat zal ilias wel opeisen.
Das juist niet de bedoeling, omdat Smee een domme doos moet spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
de meestervermomming van Esmee
't is dat ik traditiegetrouw naar de laatste kijk, maar dit is wel sneu hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |