Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Tante wie?
ga ff een ander stalken aubquote:
Doe es lief.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga ff een ander stalken aubdit is het derde topic waar je in post waar ik ook in post
Van mij mag hij terug komen om zijn zieke tantetje op te zoeken.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.
als LBF een topic aanmaakt meestal nietquote:
Jammer, wat heeft de kijker daaraan?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Volgens mij heeft die Frommelmans een gedragsveranderende operatie op Tante Betsie uitgevoerd.
Pamela heeft tot 2007 een contract. In BNN-termen zijn dat 15 dagen. Kunnen ze haar er al uit schrijven.quote:
Gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen ONM in de coverstory bij RTL Boulevard!
Ellen
![]()
Vanavond de herhaling om 23:15 uur op RTL5 !quote:Op maandag 8 mei 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
GemistKomt vast wel online te staan op de website van hen ofniet?
Dan slaap ikquote:Op maandag 8 mei 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond de herhaling om 23:15 uur op RTL5 !![]()
~quote:
Waar?!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef DeTolk het volgende:
Gyman rijdt volgende week in een mercedes van het geld van het wandelende matras
Ja, ik moest echt vet lang kijken voor ik 'm herkendequote:
Klopt. In aflevering 1880 (VR. 13-06-2003) speelde hij ene Maurits... maar die is van vroeger, want nu is het Danny.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft al eerder in ONM gespeeld, hij sloeg Duuk het ziekenhuis in nadat ze Suzy hadden lastig gevallen.
quote:Laatste ONM eerst op mobiel
De laatste aflevering van Onderweg naar Morgen (ONM) van dit seizoen, zal een dag voor de uitzending op tv al eenmalig via mobiele telefoons te zien zijn. Het is volgens BNN voor het eerst in Nederland dat een aflevering eerder op mobiel dan op televisie te zien zal zijn.
ONO, het samenwerkingsverband van BNN en Endemol, zet op deze manier een eerste stap op het gebied van televisie voor mobiele telefoons.
Dit initiatief is voor ONO een experiment; bij goede resultaten zal het mobiele aanbod bij aanvang van het nieuwe seizoen uitgebreid worden. Naast de integrale aflevering krijgt de kijker op mobiel ook de keuze voor een fast forward samenvatting. In 5 minuten pakt de ONM-kijker zo de hoogtepunten van de seizoensfinale mee.
"Op internet is Onderweg naar Morgen een uitzonderlijk goede trafficgenerator en ook bij ‘uitzending gemist’ staat ONM vast in de top 10", aldus Joris van Heukelom, directeur TV BNN. "Doorvertaling op mobiel is een logische vervolgstap. De ONM-fan kan zijn of haar favoriete soap inclusief sterren vanaf nu meenemen op de bus, in de trein of op weg naar school. We bouwen een crossmediale verdieping op een ijzersterk linear fundament met dagelijks meer dan 800.000 kijkers."
Sander Dullaart, producent bij Endemol: "Hoewel TV via mobiel nog in de kinderschoenen staat, staat het voor Endemol vast dat mobiele TV een grote toekomst heeft. ONM voldoet aan de belangrijkste eisen die aan TV via mobiel kunnen worden gesteld: maximale actualiteit en relevantie voor de kijker."
"Hoewel ONO het ONM aanbod het liefst via alle telecom operators zou aanbieden, zijn wij alleen met Vodafone tot een overeenkomst gekomen betreffende doorgifte", zegt een woordvoerder van BNN. De laatste aflevering van ONM is aanstaande vrijdag 12 mei bij BNN te zien, om half acht op Nederland 2.
bron
Erg weinig!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:04 schreef Snake2005 het volgende:
--spam--
Nee hij zei Bettiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ravi zei altijd Tante Betsie tegen Bettina.
Dat zei hij zeker voor de eerste aflevering dan....quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jawel, maar toen keek jij nog niet.
Volgens de preview was hij dat verleden week al.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Mooi cliff, en Tonnie is tenminste een echte vriend.
quote:Scripts ONM!
Chris is aan de telefoon
Chris
Mevrouw van Haaften, Chris Vroman. Het is af
Pauze
Ik hoop het wel. Waar kan ik het naar toe brengen?
Pauze
Thuis. Hoezo?
Pauze[/u[
Nee, nummer 13, maar- Pauze Oké ..
Hij hangt op, beduusd. Julia komt binnen.
Julia (Staat een tekening bij, waar ze moet staan)
En wat zei ze?
Chris is nog steeds verbaasd
Chris
Ze komt het halen
Julia
Wat, hier?
Chris knikt[/u]
Julia
He?
Chris snapt het ook niet
Timelapse
Chris laat Leonore voor gaan. Ze kijkt om zich heen. Ze ziet Julia
Leonore
En u bent?
Chris (komt binnen met thee)
Sorry. Dit is mijn echtgenote Julia Branca. Julia, mevrouw van Haaften
Leonore geeft haar een hand en kijkt haar daarbij taxerend aan.
Julia
U mag wel ‘je’ zeggen, hoor
Leonore glimlacht fijntjes en kijkt dan weer rond
Leonore
Ik vind dat je hier leuk woont (Er stond wat anders namelijk: Zo, dus hier woon je.)
Chris
Dank u. Het pand is van mij ja. Nog wel (Ook hier stond wat anders namelijk: Samen met nog wat anderen. En dan het stukje van het pand is van mij ja, nog wel.
Leonore knikt
Leonore
Ben je er nog een beetje uitgekomen dan?
Chris geeft haar de papieren. Leonore gaat zitten
Julia
Chris heeft heel erg zijn best gedaan.
Leonore
Daar ga ik wel van uit.
Chris
Misschien kun jij een koekje halen (hier stond eigenlijk: Misschien kun jij wat te drinken voor mevrouw van Haaften halen.)
Leonore
Asjeblieft, zeg toch Leonore. Dat ge-u de hele tijd.. vreselijk. Chris en Leonore
Chris
Dat is goed .. Leonore
Hij voelt zich opgelaten. Leonore glimlacht naar hem. Julia voelt zich buitengesloten
Julia
Wilt u een koekje? (Hier stond eerst: Wat wilt u drinken?)
Leonore
Niks. Dank je
Chirs
Ik had natuurlijk niet veel tijd, dus zoals u ziet zijn er nog een paar kleine hiaten .. zoals je ziet.
Chris wijst een paragraaf aan
Chris zit op de computer. Hij bladert door Leonore’s papieren. Julia staat naast hem
Julia
Ik hoop wel dat ze je goed betaald.
Chris luistert half
Chris
Hoe kan ze me dit nou in zo’n korte tijd laten oplossen?
Chris raakt geïrriteerd. Hij schuift de boeken en papieren van zich af
Chris
Weet je wat? Bekijk het maar. Ik ga dit niet doen.
Julia
Hoezo niet?
Chris
Ik krijg dit nooit op tijd af. Ze is gek
Julia pakt de papieren
Julia
Probeer het nou in ieder geval (Doorgekrast hier: Rustig nou maar)
Chris
Het klopt gewoon niet. Waarom laat ze mij dat doen?
Julia gaat op zijn schoot zitten. Ze slaat haar armen om hem heen
Julia
Natuurlijk is het een raar soort test maar als je het goed doet.. Wie weet wat je het ons nog oplevert.
Chris denkt na
Julia
Kom op nou. Ik weet dat je het kunt
Chris geeft Julia een zoen. Hij zet Julia van zijn schoot en gaat weer aan het werk.
Julia
Wat denk je dat de beloning is?
Chris
Zal wel iets in natura zijn
Julia
(cynisch) Lekker
Chris
Alles voor het geld. Moet jou toch aanspreken. Misschien zijn het haar statiegeldflessen van de afgelopen twee jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |