reken gewoon even uit om hoeveel uur het zou gaan en je weet volgens mij genoegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik geloof er an sich geen moer van, maar je weet het maar nooit zeker....
In het kader van de bezuinigingen zijn de banden van ONM gerecycled om alle belspelletjes voor het nageslacht te bewaren... dus downloaden zit er helaas niet meer in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het dat de hele serie van ONM zou zijn te downloaden? Vertelde me vandaag iemand.
Essent is ook aan het bezuinigen:(quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
In het kader van de bezuinigingen
bezuinigen zou ik 't niet willen noemen: de nieuwe spot bestaat uit 3 delen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
Essent is ook aan het bezuinigen:(
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Hier is al twee jaar geleden over gesproken... hier ook!quote:Seriemoordenaar in het AZB?
De ONMClub sprak vandaag met een van de hoofdschrijvers van Onderweg Naar Morgen, en die verklapte al enkele verhaallijnen, ook vertelde hij wat hij wel eens zou verwachten. Zo zei hij zelf dat er een serie moordenaar in ONM zou kunnen komen, en zo vele karakters de serie kunnen verlaten. Hier is al twee jaar geleden over gesproken, maar er is niets van gekomen.
Wel vindt hij het idee nog helemaal geweldig, en wie weet komt er komend seizoen wel een seriemoordernaar!
Wie mag die van jouw vermoorden?
bron
quote:BNN komt met soapstrijd
RTL probeerde jaren geleden een soort kennisquiz over GTST, waarbij deelnemers hulp kregen van de acteurs van de serie. Dat programma was een redelijk succes, maar keerde toch niet terug voor een volgend seizoen. Dat er toch markt zit in een programma met soapacteurs blijkt uit het feit dat BNN een programma heeft besteld waarin de casts van ONM en GTST het tegen elkaar opnemen in competitievorm. Producent is – uiteraard – soapfabrikant Endemol. De productie van het programma start nog deze zomer, dus met een beetje geluk is het programma gelijk vanaf september te zien op Nederland 3.
bron
De enige echte Wup.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Ik weet niet wat ik moet doen. GTST is ook afgelopen, heb niks meer om naar uit te kijken op tvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.
Huh? Komen die er niet meer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.![]()
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
laten we hopen dat ze van zo'n extra lange zomer gebruik maken en wat meer aandacht besteden aan het volgende seizoen.... wat mij betreft de laatste kans (nou ja, ik was al soort van afgehaakt, maar toch)
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kantquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.
Die heb je toch allemaal op band?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kant
[maar ja, 't huidige publiek weet dat toch niet, dus daar heeft bnn verder maling aan]
wat mij betreft gaan ze vanaf afleveringn 1 herhalen, dan kunnen we weer 11 jaar vooruit
Heb je een slaapstoornis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
haha welnee johquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die heb je toch allemaal op band?
grapje zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef Wup het volgende:
ik had altijd erg veel plezier hier.......
heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?quote:en nu ben ik een beetje een lusteloze lurker geworden.
het was hier zelfs zomerstoploos.....
geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]quote:heeft Hidde Maas nog wat gedaan sinds zijn vertrek uit ONM?
je zou toch denken dat ze voor hem in de rij zouden staan.....
aha, daar ben ik al te lui voor:)quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[quote]als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig van
nope, ik ben soaploosquote:heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?
de Mol topics waren wel weer oke, vond ik [Robinson en PE weet ik eigenlijk niet]
leuke tv series zijn er niet echt meer, behalve Grey's Anatomy.....
en de aloude gezelligheid van hier [lees: Sven et moi] is verhuist naar showchat
nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangenquote:geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]
mja & je sexy broertjequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt dat allemaal door mij?
terwijl ze zoveel Doktertjes van Niks hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Wup het volgende:
GA was ik eigenlijk al weer zo een beetje op uitgekeken
hij heeft natuurlijk ook nog Kameleon 2 gedaanquote:nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangen
maar ja dat heer Maas salaris weer he:)
Zeg , Wup, de caps van jou die ik zo voor en na van je heb gejat doen het erg goed op het web.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |